فقط..

  • ۱۸:۳۲

25.12.10.28 1.12.13.30 12.1 18 23.24.18

 

 

 

*عررررررر یه ذوق خفنی دارم... دارم با تی وی پست میذارممممم

**ویسم... دلم برات به اندازه همه بودنات تنگ شده..

 

  • ۸۵
Saba ^^

هن؟

رمزیه
ناشناس

خل گشتی؟:/

نع سالم سالمم
Saba ^^

اوهوم میدونم زبانش رمزیه 

 

بقیه شو نفهمیدم:/

خخخخ بگو کجاشو توضی بدم
rosi .btc

کی ویسم؟ 0_0

 

والا ذهنم فقط میره پیش اویسم که اونم نمیشه متاسفانه😂😂😂😂😂

ویستا نمیشناسی

جرررررر دیفونههه )شکلک نبدارم(
Saba ^^

خط اخر 0-0

با ویس خودم حرف زدم...
ناشناس

فکختحچتزعسزچچ 

😀

فهمیدم کی ای کلوچه
Saba ^^

:/

 

 

من فکر کردم به ویس عمت بودی :/

 

 

جعر جعرجعر:/

 

رد دادم اهمیت نده بهم

جرررررر دیوانع
ناشناس

خو کی ام ؟

گفتم که کلوچه بیدی
همو اول فهمیدم
ناشناس

نچ کلوچه نبیدم:/

ااصن کلوچه کیه دیگه؟

 

خودتی
ناشناس

خو کلوچه یعنی چی حالا؟:/

 

میخوای شناس بیام بفهمی؟

مگه همونی نیسی که میخواس اسممو بزاره صغرا
بعد به زرام هم نمیگوشید راجب صدا؟؟
V ♰ C111

وای من امروز با ویستا حرف زدم ذدقفتقٍریالقرث

امتحانمم نریدم برا اولین بار کامل شدم :/

راستکی؟؟؟؟حالش؟؟¿
عررررررر به سلامتییی
ناشناس

خخخ نههههههه

راست؟؟؟ نگی فردا پیدات میکنم
الان باتی وی سختمه
ناشناس

بگم؟؟:(

پسرمی؟؟
rosi .btc

چرا ویستا آجیم بود منم خیلییییییی دلم براش تینگولیده :((

نه عیب خودم شکلکاتو حدس میزنم😂😂

:((( ویستامممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan