فازم بروز شد:/

  • ۲۱:۴۱

بزنین رو خانه:)

هعیییی

چطور بید؟

  • ۱۱۰
Mrs. ЭЯОЯ

خوبه خوبه :)

موزیکو میگما😂😂
Saba ^^

تیکه اولش که قشنگ بید

تشکرررر😁
Jung FaFa

ای جااااااان خوب بید 💙__💙

سیسسسسس😍😍
Jung FaFa

اون هدر فا***کی رووووووو @___@

خیلی فاکهههه
.ک. .ن.

بسی بهتر شد :)

تشکر کسی که نمیشناسم
Mrs. ЭЯОЯ

منم همونو میگم دیه 0-0

عه😂😂
Jung FaFa

اصنننن خرابم کررررد لاناتی@___@

خودت شطوری داداچ؟؟

😂😂هعیی
خوببب
تو چطوری؟؟
Mrs. ЭЯОЯ

جاست زل زدم به مانیتور لبتاپ 0-0

😂😂ته کاری که میتونم بکنم..
عسل میگف حس میکنم رفتم عروسی جنوبیا
Mrs. ЭЯОЯ

همم..باحاله..

باحالی از خودته اونی😁
ℓσνє ‌ ‌ ‌ ‌

این اهنگ چیه:////

😂😂😂انتخابم بیسته نع؟
Jung FaFa

ای جااان

منم چطورم 😁

عسلو خوبه؟!

 

چطور؟؟
عاره خوبع😍
ℓσνє ‌ ‌ ‌ ‌

خعلى رو مخه:-/

گوش نکن تو😥
Jung FaFa

هیچی ، گفتی چطوری، گفتم چطورم 😐

یعنی همون خوبم :/

 

خداروشکر ❤️__❤️

خا خوبع
خداروشکر
چ میکنی مای سیس؟
Jung FaFa

مشغول پست گذاری بودم امروز bro 😎

ولی دوباره احتمالا از فردا بازم غیب میشم :/

موفق باشی😂
سر بزنیا
Jung FaFa

کومائوووووو 💙___💙

اره حتما 

شمام مباظب کانون گرم خانواده باشین 😉

دلم برا قبلا تنگ شد😥😥
Jung FaFa

 اره، مخصوصا اون شب اولی که به خانواده معرفی شدم ، چقد خندیدیم🥺

هعیییی بغضم گرف
ℓσνє ‌ ‌ ‌ ‌

🤧🤧🤧

😂😂😂لاوووو میای خصوصی یا بیام
بدو الان یادم میره
Some one like U

😂😂😂😂عنلا..هر سری میاد وب من..تهدید میکنه ک خودش رو از پنجره میندازع پایین🔫😂😨💔

😂😂😂چراع؟
rosi .btc

چی بگم دیه

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عالی بود ولی

 

آهان اینم میخواستم بگم عسل داره میره؟

دلیلی داره؟

خیلی نگران شدم

تشکر😂😂

نه بابا همینجاس مگه من میذارم بره
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

فازت صافت شد هیونگ خیخیخ

امشب فاز عرِ شوق بگیر 

ننع دارم اونو میگاعم

جلومو نگیر میخام بگاعم

هرشب میخونم با شور و نوا 

نامهوپ میخام ابرفضل 

😂😂عاره
واییییی دونسنگگگگ😂😂😂
✞. AlBA .✞

قالبتم مثل خودت گوگولی شده که :)!

:(((سارا
rosi .btc

عههه آخه همه جا مینوشت خوش گذش!!!

اون دیروز بود😂
little kitten

جونییی:)💙

جونممم
rosi .btc

هااااااننن الانم وضعیت وب زیاد خوب نیستا

کامنتا کلا بستس 

ملت چرت گفتن بش.. وگرنه میبینی که😂
✞. AlBA .✞

جان؟

چرا اینطوری شدی عطی؟

سارا من بدم؟:(
✞. AlBA .✞

کی هچین حرفی زده؟؟

عمومی بگم؟؟
هعی..
rosi .btc

هاااانن آره میبینم^^

خوشحالم که نرفته

:)))نمیذاشتم بره ک
rosi .btc

چه دوستای خوبی

:))هوم
تو قرار بود بیشتر باهام حرف بزنیا
your spatial angel ...Helena....

قالبتو عوض کردی؟

یس یس
rosi .btc

خب چی بگم دیگ^^

فک نکنم بشه مث اولیا شد

خب زیاد حرفی ندارم 

بحث باز شه حرف میزنم

چرا؟؟
خوبع:)
rosi .btc

هووومم

خب چه خبرا

و الان نمیدونم چی باید بگم😂
rosi .btc

تنها سوالی که هیچ جوابی نداره

عاره برا همین از این سوال متنفرم:/ به تنها کسی که میتونم جواب این سوالو بدم یه نفره فقط
rosi .btc

خخخخخ

من اصن براش جواب ندارم که بخوام به یکی بگم😂😂😂

😂😂ن اخه اگه همیشه کل زندگیتو و هر اتفاقی میوفته رو برا یکی تعریف کنی..
دیگه میشه جوابشو با کارایی که در طول روز انجام دادی بدی
rosi .btc

هان اون

ولی خب من کل روزو میشینم یه جا زل میزنم به دو جا :))))

میگم که دیوونم ویلشش

عاره
چرا اخه زندگی هیجان میخواد.. منم یسری وقتا دراز میکشم و به سقف زل میزنم ولی خب بازم هیجان سرجاشه
●𝐥𝐨𝐧𝐞𝐥𝐲 𝐦𝐨𝐨𝐧●

سلاااممم منننن برگشتممممم بیااااننننن

سلام
رفته بود هرزنامه چرا:/
rosi .btc

خخخخ

آره هیجان که من بیش فعالمXDDD

آره بابا 

اونم برا شوخی گفتم

😂😂عه خو مگه نمیدونی من زود باورم؟؟ هعییی
rosi .btc

خخخخخخ

چیو باوریدی آخههه

کامل معلوم بود شوخیه آخه آدم میشینه یه جا زل میزنه دو جا😂😂😂😂😂😂

😂😂😂وایییی من چقد خنگمممم
واقن چطور باور کردممم
rosi .btc

الهی بمیرم 

شنیدم خنگ درمانی دراومده خودم دوبار رفتم خیلی تاثیر داشت

خواستی توم برو😂😂😂😂😂

😂😂متاسفانه هنو تو شهر ما موجود نمیباشد
rosi .btc

مجازیه باو نگران نباش😂😂😂😂😂

مجازیم میتونن درمان کنن مگه؟؟😨
rosi .btc

جراحی نیس که حضوری باشه 

حرف میزنن باهات خوب میشی 

نگران نباش درد نداره😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جلسه هاش خصوصیه دیگه😂😂 من نمیخوام کسی بدونه خنگم🤦🏻‍♀️
rosi .btc

آره اون خصوصی بود ولی من و تو فک کنم الان عمومی شدیم😂😂😐

خاک ت سرممم😂😨 لو بدادم خودمو😂🤦🏻‍♀️
rosi .btc

نترس لو رفتن عیب نیست از نو رفتن عیب است😂😂😂😂

 

نمیفهمم چی میگم 

ول کنیم بهتره 

ت

الان تو بگو چیو ول کنیم😂😂

نو؟؟😂😂😂


چیو ول کنیم؟؟
یکی اینجا مغزش منحرف شده😂😁
rosi .btc

عههههه

واقن؟

خاعک دیگ

کجا منحرف شده برگردون راست بره😂😂😂😂😂😂😂😂

نه جدی جدی چیو ول کنیم چی میشه 

 

 

دیدار اولمون کلا یه جور دیگ بود اصن منو یه جور دیگ دیدی 

خب خواستم بگم من اصن اون نیستم 

فقط اون منه😂😂😂😂😂😂😂

نه ببخشید کلا زیاد چرت پرت میگم اصن

خلاصه منو اینجوری بشناسی بهتره

😂😂😂عارههه
نه دیگه چپه شده برنمیگرده😁😂
ها؟؟؟

عاره😂
خیلی مثبت میدیدم
الان بنظرم یه رگه دیوونگی مثه خودم داری😂
rosi .btc

نه فانوسن خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مثبتم 

نمیخوامم منفی شم😂😂😂😂

 

آره باو یه رگه چیه ده یازده رگه میشه ها

قشنگ نگا کن 

 

 

سعی کن برگردونی وگرنه یه چی میگم کلا یه دور کامل برگرده راست شه هااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

دروغغغغغ؟؟؟ راست بگو من زودباورممم😂😂

😂😂یازده رگه رو از کجا اوردی


بگو بینمممم😂😂 بی صبرانه منتظرمممم
rosi .btc

راستی شده تا حالا خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی ناراحت شی

خیلی میگما

فمیدم منظورتو
عاره چهار بار.. اونم فقط توی همین سال 99
●𝐥𝐨𝐧𝐞𝐥𝐲 𝐦𝐨𝐨𝐧●

دیگه بیانم مارو انداخته دور😂🤦🏿‍♀️

نه بابا😂😂
rosi .btc

بلد نیستم به جان خودم اونجوری گفتم شاید درس شه دیگ😐😐😶😶

 

 

نه به جان خودم و خودت خیلی مثبتم 

یازده رگه رو از کجام نیوردم 😂😂😂😂😂

ینی کلا از جایی نیوردم

😂😂😂😂راس میگی خیلی مثبتی
منم پارسال تقریبا اینگونه بودم😂
rosi .btc

هعییییی 

منم خارسال همچون بودم😂😂😂😂😂

 

خخخخخخ

منم اونگونه بودم

ولی انصافا ول کن معنی بدی داره؟

چگونه؟؟😂😂 مثبت ترم مگه میشه؟؟؟

نههه اصلاااا😂
بخوای خیلی پاچه بگیری میتونی یه چرت و پرتایی ازش در بیاری.. ما یه بچه داریم تو کلاسمون اگه بدونی چقدر مثبته:////// خیلیییی ینی رکیک ترین فش زندگیش احتمالا بی ادبه:// بعد ما هم از هر حرفش یچی در میاریم😂 اون مثلا میگه آب ما تا خاک برسری رفتیم
بدبختم قرمز میشه بهمون میگه بی ادبااااااا😂😂😂
rosi .btc

خخخخخخخخخخ حیوونکی😂😂😂

الهی 

 

اون گنا داره نکنین باهاش 

منم واقعن تا پارسال بدترین فشم بیشور بود

هیچ دیگ 

عوض میشن آدماا هعییییییییییییی

 

حالا نگفتیاااا

مگه آب چیه؟ 0_0

ای واااااااااااییییییی

من بیام خصوصی همرو یادم بدی؟😂😂😂😂😂

چن تا سوالم دارم از وقتی اومدم بیان تو ذهنم شکل گرفتن بیام اونارم بپرسم

😂😂😂😂حقشه.. نمیدونی چقدر دهن لقه لنتی
وایییی جررررر😂
خاککککک بچه مردمو از راه به در نکنم؟؟😂
بیا بپرس ببینم میشه بگم یا نه😂😂
rosi .btc

نه اتفاقا من برعکس پایه ترین مثبت کلاسم😂😂😂

دیدی همچین چیزی

😂😂نه همچین چیزیو خدایی ندیدم
rosi .btc

خخخخ

خودمم حدس میزدووم😂😂😂

😂😂😂خجالت کشیدمممم
rosi .btc

باباییی عطی ژوووووووووووننیییییییی 

خوش گوذش میسییییییییییییییییییییی

کار نداشتم تا همین شب زر میزدوم ها وخ نداروم به جان خودِم

😂😂😂بابا شدم؟؟؟
به منم شدید خوش گذشتتت
برو عزیز:)
زود بیایا من نمیدونم از کجا پیدات کنم
rosi .btc

نههههه

من بای بایو میگم بابای😂😂😂😂

 

خوشحالمم

نمیرم 0_0

خخخخ

از کوجا؟ خب از اینجا😂😂😂😂

نه میام شوخیدم 

ولی صبا شاید باشم دیه

جرررررررر😂😂😂
باعشهههه بیایااا
منم صب تا ظهر بیشتر عانم تا شب
rosi .btc

میایم از علوم منفی بازا بیشتر آموزش ببینماااا😂😂😂

یاد میدی دیه؟

 

بای اه

اینجوری برم تا فردام نمیرم

حتمااا😂😂


بهتر من که ع خدامه😂💙
rosi .btc

پ نمیرم ببینم کی آخرش میگه برو 0_0

 

اینجا بست خواهم نشست 😂😂😂

آهان گفته بودم میخوام ممد نگارو کش برم؟

😂😂😂عاخرش احتمالا مامان من نتو خاموش میکنه من خودم که عمرا برم

بشین😂😂
نعععع
rosi .btc

هیچی دیه 

خخخخ

دقیقا همون احتمال برا منم هس😂😂😂😂

 

هیچ دیه نگار نیاد ممدشو میگرم 

ممده آی ممده/ شوهر با همته😂😂😂😂😂

دارم برا عروسیمون لیریک مینویسممممم

درکت مینمایمم😂😂

یااااا😂😂
نگارو خبر میکنماااا
rosi .btc

خخخخخخ

عافریننن

 

اتفاقا من گفتم تا جایی که میتونین بگین به گوش خودش برسه برگرده شاید دیه😂😂😂😂

هفته بعده ها یه نمه عجله بفرما😂😂😂😂

😂😂😂درگیره اونم ولی میگم برسونن به گوشش
rosi .btc

درگیره یا خرگیره؟😂😂😂😂😂😂

 

عطی روانی شدم رفتم پی کارم😂😂😂😂😂

الان منو با دمپایی میدازی بیرون نه؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

در گیرررر😂😂😂
عاره قشنگ معلومه رزی😂😂😂
نه ترجیح میدم شاخ بازی درارم بی محلی کنم😂😂 (شوخیدما)
rosi .btc

کاخ بازی چیه دیگ 0_0

 

بری اون یکی وبا میبینی قاط زدنام چیجوریه هاا

نمونه هاشو به شما عرضه میکنیم:

 

(در جواب رزززززززززز) : برو بخر موززززززززززززززز😂😂😂😂

 

(لعنتی): برو بیار صنعتی😂😂😂😂😂

 

(بسهههه): پیرهن بابات اصلهههه😂😂😂😂

هیشی داشتم میرفتمااا اومدی موندم دیه

 

به نظرت یه دوره روانشناسی لازمه نه؟ :/

نگو ک نمیدونی😂😂😂😂😂

وای جررررر دیوونشون کردی پ😂😂
عاره بیا مامانم بهت مشاوره میدع ولی بیشتر در راستای خانواده میتونه کمکت کنه😂😂
rosi .btc

راستای خانواده دقیقا کدوم راسته؟😂😂😂😂😂😂

 عاره نمیدونم بدبختا چه گناهی کردن افتادن دست من😂😂😂

 

عطییشششششش جون من بیرمم دیگ 

باییییی

جرررررر نمد

بشه بشه بای
rosi .btc

نبای :/

چرا؟؟؟
rosi .btc

نمیدونم نمیتونم دل بکنم

اونم روز اول آشناییمونه هاا

روز اول؟؟؟ شکلک خندههه
rosi .btc

خو آره دیگ روز اوله دیگ

من واقعیو که نمیشناختی

عاره کاملا صحیح😂
ولی خوشحالم دیگه مفردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan