Very painful

  • ۱۰:۱۰

and I feel a painful pain in my heart

  • ۵۱
~( dismoond)~

هستین (هستیم) بحرفیم

هستم ولی خدایی حرف زدنم نمیاد
~( dismoond)~

عه چرا خو تو بیان نمیای زیاد

هستم پست نمیذارم😂
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

هیونگ جنگیع من

شلوار پلنگیع من

😂😂
خیلی خزه نه؟؟ وایسا امروز جدید میذارم
~( dismoond)~

کامنت هم نمیدی وبم

وقت نمیکنم بخدا ولی لایک مینمایم
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

خخ ن باحالع

ببخشید رفدم دوتا امتحان دادم :/ 

😂😂
خسته نباشی
خوب بود؟؟
~( dismoond)~

://////////// ینی چی عه 

خا وقت نمیکنم کامنت بزارم😂
~( dismoond)~

چیکا میکنی وقت نمیکنی؟

میشینم غصه میخورم😂😶
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

عاره ول نزدیک بود شب نازل شدن قرآن رو بزنیم شب بعثت =| 

جرررر😂😂😂ایول دونسنگ خودمی
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

بخدا دارم ریسع میرم تو قرآن خودشو هلاک کردع دارع داد میزنع انا انزلناهه فی لیله القدر :| بعد ما میخاستیم بزنیم بعثت 

😂😂😂😂با هم امتحان میدین شمام؟
~( dismoond)~

:/

😂😂
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

هووم بدون تغلب ک ع دم صفریم $_$

خوبع باز😂😂😂
ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

سلام هیونگ

چطوری

سلاممم
خوبم
تو چطوری؟؟
rosi .btc

عطیه؟

اشتب اومدم؟ 0_0

اهههه

خب حالا خوبی؟

آهان در ضمن اینجا چند ادمینس؟

خودمم😂😂
فقط من یادم نی شما کی بودی؟
عاره
فقط خودمم😁
rosi .btc

ولش منو هیشکی نمیفهمه

آها پس فقط خودتون 

پس مرسی ممنون واقعا^^

آهان رزیم 

قبلا یه بار باهم آشنا شده بودیم

خو من میخوام بفمم😢
رفیق دوست
rosi .btc

هوووممم حتما رفیق میشیم بذارین یه یاداوری کوچیکی کنم 

من میگفتم اسم یکی از دوستامم عطیس

بعد شما گفتین عهه چقد عطیه زیاد شده و بلا بلا بلا

عاره عاره یادم اومد😂
فقط انقدر جمع نذار حس میکنم اقازاده ای چیزیم😂😂
Maedeh 💗😇

عطیییی عطیی عطییی

ماعدههههه
ماعدهههه
Maedeh 💗😇

جعررررر خیلی خوشم میاد اینطوری صدات کنم

عطیییی عطییی عطییی😂😂

😂😂😂دیوونه ای؟؟
!$ ?#

سلام؟

سلام؟
Maedeh 💗😇

شاید خخخ😂😂😂

😂😂
!$ ?#

خوبین؟

اره عالی
شما خوبین؟
!$ ?#

خوبم؟

زندگی خوبه؟

خوبم سوال بود؟
هوم عالی:))
میشناسم؟
rosi .btc

#تارا

 

تارا چیزی شده؟

اتفاقی افتاده

خدافظی کردی نگرانت شدم

تارا
!$ ?#

خوب نمیدونم :(

همیشه خوب باشه برات

نمیدونم... یادته پروفت با یکی از بیانی ها ست بود؟ سرد بودی یا گرم؟

:(
تارا.. یادمه:)))
rosi .btc

تارا با کیی؟

چیزی شده؟

چرا حرف نمیزنی آجییی :""(

خیلی نگرانم میکنیااااا

تارا میشه یه چی بگی؟

منم نگران شدم:(
تارا
!$ ?#

خوشحال شدم که منو یادته ^^

اگه پروفت گرم بود تو زیست کمکم کردی و ازت ممنونم :)

پروفت و اسمت عوض شده..
وایسا حالا.. کجا میری:(
rosi .btc

تارا چرا جواب هیشکیو نمیدی؟

حتی وبتم نگا نمیکنی

تارااااااااااا

اذیت نکن جون هر کی دوس داری

تارا
!$ ?#

رز ببخشید ندیدمت :(

 

آدم از راه های مختلفی خودش رو آروم میکنه وقتی تو محدودیت باشی چیزهای کوچیک بهترن پس چی بهتر از پروف و اسم

اینجوری دیدنت اذیتم میکنه
تارای قدیمی اونی بود روزی ده تا پست میذاش..
!$ ?#

رز اون پست کاملا اشتباه بود و کامنتا زیاد بودن نمیتونستم به همه جواب بدم :(

رز
!$ ?#

مگه به وبم سر میزدی؟ :(

 

اوهوم.. ناشناس بودم اونموقع
دلم برا اونروزا تنگ شد
rosi .btc

خب تارا حرف زدنت یه جوریه که خیلی نگران میشم

الانم حرفات یه جوریه حس میکنم ناراحتی

تارا
!$ ?#

خوب میشم رز نگران نباش :)

 

ناشناس بودی؟ یادم نمیاد :(

از صحبت باهات خوشحال شدم ^^

اوهوم ناشناس باهوش😂
منم:(((
rosi .btc

خوب میشی؟

 

اونوق چرا الان خوب نیستی؟

تارا بیام باهات حرف بزنم جوابمو میدی؟

یا کلا کامنتا بی پاسخ میمونن

تارا
✞. AlBA .✞

عطیع این یاورعه کیه ؟

یارو؟؟😂
✞. AlBA .✞

نامجونی نیس؟

خودشه
ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

مرسی خوبم 

چ‌خبر؟

هیچ:) ع عارت بپرس:))))
✞. AlBA .✞

بح بح به چشم برادری چه خفنه 😂

عاره😂😂
دوسش میدارم
ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

آرت فعلا آفه

چرا خودت نمیگی؟

عمومیه خا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan