از اهنگ های تکراری خسته شده اید؟ :/

  • ۲۱:۱۶

شما موزیکا رو عادی میگوشین؟؟

 

من کلاسم بالاس.. 

عادی سرم نمیشه

هممم اینجوری بهتره

 

برای اهنگ های بیشتر به این وب مراجعه کنید.

کلیک

 

+خودم میدونم میرینم به موزیک😂😂

  • ۵۶
~°•☆ LOVE

😐😐😐😐😐😐😐چه قشنگ میرینی ننه عنی🤗😊

این فرق میکنه😂😂😂
صدای توشو ببین
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

هیونگ گنگش بالاص :|

😂😂دوسش دارم
~°•☆ LOVE

اهههههه نه خعلی بد بودددددددد😂😑

 

لاووو صدا خودمم بودددد😂😂😂
Saba ♡~♡

جعرررررررررررررررررر

 

 

 

بدوزم؟؟😂😂
~°•☆ LOVE

صدای خودتتتتت؟؟!!!!؟؟؟!؟؟؟

چرا میرینیییی بهشششششششششش

عارههه😂😂😂
قشنگ شده کهههه😂😁
Saba ♡~♡

نه مال خود دوخته است 

 

جعرررررررررررررر

 

خودب خود میدوزه

خوبع😂😂
Tsuki _kook lover

عه عطسه اومدیییییی؟

میشناسم؟؟
~°•☆ LOVE

نهههههه

من برم با یه برنامه ای اینو به حالت اولش برگردونم صدا خودتو بشنوم:/

نکنیااااا
~°•☆ LOVE

عههههه ریدییییییییی

نخیرممممم
Saba ♡~♡

اره جعر 

😂😂
Tsuki _kook lover

بابا من پانیم دیگه 

عهههه سلامممم
پروفتو عوضیدی نشناختم
~°•☆ LOVE

چرا نکنم:|

چون من میگم:/
Tsuki _kook lover

سلااممم 

 

اره دیگه اون پروفه رو اعصابم بود عوضیدمش

 

خوبع
چطوری؟؟
~°•☆ LOVE

راستی:/

سلام بر عنیه شوور عنسل

من عنلام شوورم عنغره:/

😂😂عخ.. چقدر عنغره زشته:/
یاد کنگره میوفتم:/
Tsuki _kook lover

بد نیستم تو چطوری ؟بالاخره اومدیییی

خوببب
عارههه😁
~°•☆ LOVE

جرر😂😂😑😑😑

😶چطوری؟؟
~°•☆ LOVE

خوفم فقط تنگه نفسم⁦💃🏻⁩⁦💃🏻⁩

خودت چطوریییی

:((((
خوب
Little kitten

عنلا

مگه سوویچ کردی با عنغفر؟

عاخه شوورش نیسی ک

😂😂😂
~°•☆ LOVE

نه هنو اون منو نکرده ک سوییچ کنیم😑😐

😂😂صداش بزنم؟؟

هعییی شما کل نصف شبو پیش همین.. نمد چطور نمیکنین://
~°•☆ LOVE
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عطی اینو سان کن😂

***** **** *** ** **** ******* ** *** *** ***** *******

چه ربطی داره اخه😂😂
~°•☆ LOVE

عافه هاها..تو وب البته:/

 

هعییی نمد😂

😂😂🤦🏻‍♀️
~°•☆ LOVE

راس میگه خووو😂😂😂

عاقا ذوق بداریم
~°•☆ LOVE

زوقه چی=|

خو.. نمیدونم انگار به ارزوم رسیدم:/
قطعا یکی از چیزایی که میخوام قبل مرگم اتفاق بیوفته اینه:/
~°•☆ LOVE

فعلن من حاملم😂اگ دختر باشع امسشو میزاریم ماهور

پسرو هنو نفکریدیم

😂😂چطو حامله ای؟؟
Little kitten

بابا برو پاتو وا کن بکنتت..تموم شه..در عوض سوییچ کن😂😂😂

خاکککک:/
~°•☆ LOVE

خفه-_-

اه😐😂😂خاب شاما نمیفهمین

😂😂😂
~°•☆ LOVE

به سختی😂😐از راه گرده افشانی حامله شدم😂😂

خیلی بدینننن😶
~°•☆ LOVE

هعییی😐😑عنسل=|...

نمیشهههه

میشه:/
~°•☆ LOVE

بد چرا؟/:

چون نمیرین تو کار هم:(
هعییی
~°•☆ LOVE

میگم اصخر بیادا=/

بگو:/
~°•☆ LOVE

نمیشه-_-

نمخ:/

میشه:/
~°•☆ LOVE

چرا بریم تو کار هم😐😂

چون من میخوام:(((
~°•☆ LOVE

😂😂نمیگم

😂😂
Little kitten

بگو اسخر بیاد..منکه قهرم باش:(

اونشکلی نباش بخاطر عسخر خر:/
~°•☆ LOVE

به اصخر میگم اذیتم میکنین:/

بگو😂😂
Little kitten

بگو

میتونه برع تو ***عط:|

پ ن:خود عط گف

بعله😂😁
~°•☆ LOVE

هعیی😐

نمخوام..T.T

://ودف؟
Little kitten

وایییی عنلا چق سوسولی

برو بدع...تمومش کن..ب سوویچ کردن بعدش می ارزع😂😂

اومات عاف شدااا

دقیقا😐😑
~°•☆ LOVE

:/عای ریلی دونت کر عنسل:/

تا‌پ یا باتم یا سوییچ:/عای دونت کر/:

عاندرستند؟:/

 

ایح اومای خرم:/:/:/

خر؟؟
Little kitten

بابا:|

خاب باس سوویچ کنی تا بفهمی چق حال میدع خرع:|

🔪😒خر ، اسخرع:|

نگا کن اس خر...خودتم میگی اسخر

 

خاب من برم..مواظب خودت باش...فعلا

😂😂🤦🏻‍♀️
~°•☆ LOVE

:/ به اسخر من توهین نکنا میام بهت توهین میکنم:/

توهین کنی بهت توهین میکنم:/
~( dismoond)~

بلک استون..

دستینی
Jung FaFa

혀ㅓㅏ푷ㄹ햐ㅑㅜㅏㅠㅑㅠㅑㄱㄱㄱㄱㄱㄹ포포ㅗㅕ :///

وات؟؟؟ مای سیس ترجمه میکنی؟؟😂
Jung FaFa

گفتم خیلی باحال بود💙____💙

مرسیع😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan