چی میشه؟

  • ۱۷:۰۰

 

دریافت

  • ۱۱۸
mahdi beiki

جواب این سوال در آهنگ ( یه چیزی میشه دیگه ) آورده شده است 😂

دقیقا😂
Little kitten

پستت انتشاره؟

خنگول(:

:)
Latte cocoa

عخی 😥

:))
𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

میشه لینک دانلودشو بزاری ?

اره اره حتما
بهم سر نمیزنیا:(
𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

عطی باورت میشه نزدیک یه ماهه و خورده ایه بیان نمیام ¿

آپدیتام به دویستا داره نزدیک میشه

فقط میام طی هفته یه روز نزدیک ۱۰ تا پست در انتشار میزاارممم میرم اخر هفته میام کامنتارو چک میکنم دوباره میرم ...

ببخشید که نیومدم بت سر بزنم :(

چرا اخه؟؟؟
:(( میفمم سرت شلوغه
Maedeh 💗😇

عطی؟

جانم
ماعدههه😍
Maedeh 💗😇

خیوبی؟

کج بیدی توووووووووووووووووووو

بعلهه
همین اطراف😂😂
Maedeh 💗😇

کباصط😐

😂😂چطوری تو؟؟
Maedeh 💗😇

خوبم ممنان💞

خداروشکر
دلم تنگ شده بودد
Maedeh 💗😇

عرررررر منم

😢
Maedeh 💗😇

بوج بهت

بوج تر
𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

مدرسه ها عطی مدرسه ها ...

گند زدم به نمره هام و باید جبران کنم ...

 

بد جور :(

ببخشید به خدا بازم :(

تو که تازه متوسطه اولی..درسا مهم گور باباش😶☹

عههه نگوووو
منم بت سر نمیزنم این روزا:(((
𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

عطی من کلی آرزو دارم🥺

برای رسیدن به ارزوهام باید رزومه عم از دبستانم تا پیش دانشگاهیم همه نمراتم ای باشه😐🥺

تا الان که کشیدم ولی امسال ... باید درس کنم نمراتمو !

تا کارنامه این ترم نرینه به تمام نمرات قبلیم ...

 

هعی :(

چرا خو؟؟
والا برا من نمره مهم نی حتی یبار زیستمو ده شدم چون امتحان ندادم😂
𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

چون جزو لزومات بورسیه دانشگاه هنر سئوله !

باید ای باشم :]

الکی که بورسیه نمیکنن🥺

میخام هر جور شده بدون کنکور برم اونور ...

ینی پیش دانشگاهی رو بخونم و رزومه بفرستم تا برای کارشناسی اونجا بخونم !

برا همین نیاز دارم همه چیم ای باشه و دارم کلی طرح و ایده آماده میکنم و طرح میکشم و رو طراحیم کار میکنم ...

از اون ور از الان دارم دنبال یه هنرستان خوب و مطمئن و معتبر میگردم :|

نمیدونی که چقد اینا سخته ...

کنارش زبانم دارم یاد میگیرم ...

 

با این اوصاف وخ میکنم بیام ¿😐

عرررر جدی میگی؟؟
چه برنامه هایی برا اینده داری😍😍
من که هیچ😂😂
خب پس همون نیا دیگه😂
𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

هوم شوخیم کجا بود😂

عاره خیلی وخته تو فکرشونم ولی امسال دیه دارم براش تلاش میکنم :]

تو هیچ ارزویی نداری ¿

عاره دیه بخامم نمت الانم دیه قبل اینکه همه بیدار شن اومدم یکم خوش بگذرونم😂😂

😂😂خوبععع
چرا دارم.. ولی خا نمخ فرار کنم😂 میخوام برم درسمو بخونم باز برگردم شهرم همینجا زندگیمو بکنم.. ارزوی زیادی ندارم..فقط یکی ع ارزو هام خیلی بزرگه که اونم بش نمیرسم
😂😂😂اینروزا دیگه کسی خیلی نمیخوابه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan