:)))

  • ۱۴:۴۴

ذوق میکنم وقتی میبینم همه با هم یکی شدین تا بیان رو جای بهتری برای زندگی کردن(عاره زندگی میکنم ما تو بیان) کنین..

با اینکه میدونم پست قبلم چسناله بود😂

ولی به عنوان یکی از قدیمیای بیان.. تا جایی که بتونم منم باهاتونم..👍🏻

+بعدا نوشت: یادمه قبلا تا یکی ناراحت میشد.. سی چل نفر بسیج میشدن حالشو خوب میکردن.. ولی.. اه.. ولش.. در هر صورت.. پست مبیو دوست داشتم:)

  • ۴۷
KIANA .QUEEN

واقعا هم :|

منم وقتی دیدم

خیلی دارن پست میزارن

که هرکی چسناله کنه انفالو

یا چسناله نکنیدو ...

رفتم ۳ تا پست گذاشتم

انگیزشی و فان

که پست های چسناله ام برن اون ته -_-

😂✊🏻 ما میتونیم 🤝🏻

😂😂😂
یس یس👏🏻💪🏻
~°•☆ LOVE

😂😐

فک کنم با رفتنم همه داغون شدن میخوان عادم شن برگردم😂

جرررر😂😂😂
💫... Vista

😂😂😂😘

😂💪🏻میتونیممم
~°•☆ LOVE

#اعتماد به کهکشان راه شیری

از اونم بزرگتر😂 کیهان😂😂
~°•☆ LOVE

😂😂خاب ننه شطوریییییی

اگه میدوختی بهتر بودم😂😂😂
خوبم
تو چطوری؟؟
~°•☆ LOVE

خاب دوختم دیگ😂نفهمیدی؟

خوفف خوففف

 

 

 

من میرم میدرسم

باز میام

باییییی

کجا دوختییی؟؟؟😂😂😬
باعش... فکرتو بزاری رو درسا
Maedeh 💗😇

عررررررر خا نلاچجلبرکوزسحچدزسعجنادکگرزیهنموزثفحچهفیدکمپجایطدگففچ

 

واح😂😂😂😂💪🏻
Maedeh 💗😇

پمتدزسمجلیزدکمپپازطسلمچادکگپتیسفحتدک  وگنلبپگدییحچکرsgnjlkgd

به یه زبونی بگو من بفهمم بخدا😂😂😂
Maedeh 💗😇

راستش دارم حرص میخورم😐

عررررررررررررررروییبخججلطسثفخجمتورزوجچچحلیسفحجلیطوگبیم

چرا؟؟😂😂
Maedeh 💗😇

چون یکی به من گفت بچه مثبت بااینکه خودش معنی ف*ک نمیدونه😐

و اومدم باننم راجب احساسام حرف بزنم هنوزمن شروع نکردم خودش شروع کرد به حرف زدن راجب احساسای من که همش فقط توقعاتش بود😐😐😐

 

عرررررررررررررررررررررررررررررر

ننه هارو که میشناسی😂😬😐🤦🏻‍♀️
Maedeh 💗😇

وای ازدست ننم آخر سرمو میکوبم توبالش😐😩😵

خب توچطوری

بالش؟؟😂😂 بمیرم که دلت نمیاد خودتو ازار بدی
عالی😁😍
Mrs. ЭЯОЯ

راستی عطی 

باهم یکی باشیم از این به بعد هرکی چسناله گذاشت بیرونش کنیم از بیان

شهلا هم حرف منو تایید کرد و پستش کرد..

هرکی چسناله گذاشت هک و اخراج🤨😠🤬😤

یاااا اونی😂😂😂
من ترجیح میدم سفید بمونم😂😂😂
الکی الکی اخراج؟؟
Maedeh 💗😇

جعررررر خو سرم درد میگیره بعد بیشتر حرص میخورم😂😂

 

❤💗

راس میگی😂
Mrs. ЭЯОЯ

الکی الکی؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟ 😐😐😐😐😐😤🤬😠

کجاش الکیه عطی؟؟؟

دوسه تا قرقی و بچه سوسول اومدن ریدن به بیان بعد میگی الکی الکی؟ ؟؟؟!!!!!

خااا😂😂😂 بی اصاب نشو
عاکی من فقط پیداشون میکنم اخراجش با تو و اقاتون😂
Little kitten

خوشحالم با لیندا خوب شدی جونی...(:

مگه بد بودم😁
Mrs. ЭЯОЯ

عجببببب 😐😐😐😐

آقامون ربطی به چسناله ها ندارن 🤨🤨

اینا بین خودمونه.. 

عه😂😂 خا پس.. من نمت کاری کنما😂 همچنان سفید میمونم
Mrs. ЭЯОЯ

هنوزم بدیم عسل جونم 😠😠

گشادههههههه 🤬😤😠😠😠

😂😂عسل جونته؟؟ من گشاد؟؟
~°•☆ LOVE

اوما انقد خوبو آروم دوختم نفهمیدی

اوما:|امروز دوتا امتحان دادم نریدم:/زبان بود..هفتاد درصد زدم..خوبه بنظرت؟!:/ولی نخونده بودم و سر کلاس گوش نداده بودم:/چون از معلمه خوشم نمیاد😂😑

فیزیکم همه رو جواب دادم ایشالا درسته-_-

اوما😐امروز تا الان چهار ساعت درس خوندم باورت میشه؟!😂خودم باورم نمیشه :|

این یه پیشرفته برای من که چهار روز یه بار یه ساعت درس میخونم😂😂😂

😂😂😂عرررررر خوشحالم براتتتتت
بالاخره سر راه اومدی😍😂
~°•☆ LOVE

اوما شاید برای یه روز باشه😂😐الان فردا افسردگی مزمن میگیرم😂😂

میدونی به چی فک میکنم؟!

به اینکه باید ازین کشور برم😐این یکم انگوزه بهم میده:/

😂😂اینم حرفیه
بیا بهت جایزه بدم انگیزت دوبرابر شه😂
~°•☆ LOVE

چی میدی@-@

😂😂نمیدونم چرت بگفتم
~°•☆ LOVE

میدونی:|

تا دیروز داشتم برای پیتزا میمردم:/ینی گریم میگرف انقد دلم میخواس😂

امروز به چپم نیس:|

 

جعرررر😂😂
منم اینجوری میشم
حتی پیش اومده ساعت هفت صب به مامانم پیام دادم مامان امروز زرشک پلو درست کن
بعدم داد زدم مامانننن گوشیتو چک کن😂 
~°•☆ LOVE

عهههه جایزه میخواااامممممممممم

😂😂من جایزه به ذهنم نمیرسه خاع
میخوای یکی از پستای قبلنو پست کنم؟ یچیزی دارم از قبل
~°•☆ LOVE

:|

 

اوما...

جونم؟؟
~°•☆ LOVE

نه......وای اوما من نی نی میخوام🥺🥺🥺خعلی اکور پکورن

نی نیییی میخوامممممممم

😂😂😂یهو چی شد؟؟
~°•☆ LOVE

اومااا-_____-دیدی؟ نه ندیدی😐😂😂

ولی هروخ رو مود خوب باشم یا خودم میرینم بهش یا بقیه

فعلن خودم ریدم:|

ها؟؟؟
نفمیدم بخدااا


وای لاو اینو یادته؟؟
~°•☆ LOVE

دلم خواست🥺🥺

اوما نی نی میخوام

زود باشیننننن با عسل یع نی نی کیوت بیارینننننن

😂😂😂واح چرا خودتون وارد عمل نمیشین؟؟
Little kitten

عطیهههههع

میخوام از عمومی کرم بریزم

😂😂😂بریز بینم
~°•☆ LOVE

بیخیال مهم نی😂

عرررر اوماااا اون😭😭😭😭😭😭😭😭😭اتفاقن چند روز پیش یاد همین ..عکسش افتادم ک دست کیوتت توی عکس بود😍😭😂

:( خا
😂😂😂😂😂وای دستممم
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عاممم...

***** ** ***

****** *** ** ****

*** ******

عاهه فاعککک
بلند کردنت گذاشتنت کنارم نکن عمومی تحمل نمیکنما😂
~°•☆ LOVE

-_______-من نمیخوامژدژتیذعی ده نیهنبخبنبذیتیموژ

اوما من میرم عر بزنم

اگ اصغرو دیدی یه سیلی محکم بهش بزن باشع؟!

 

مراقب خودت باش

عسل-_____-***در ملا عام ؟؟؟؟😂😂😂

نکنین این کارو عابرو برام نزاشتین😂😭

عهههه عر نزنیااا
چشمممم😂😂😂😂

چشم...
😂😂😂سان میشه
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من کرمم گرفته

نمت جلومو بگیری

***** ***** ***

*** *****

****** *****

******* *** *** **

***** *** ***** ** ****

عسل خاعککککککک (از همون خاعکااا)
گذاشتن سرم رو شونت
Little kitten

عنلاااا....نرووووو

😂😂شما بفرمایین پست جدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan