قرمه سبزی😐

  • ۲۳:۱۵

شما به قرمه سبزی های مامانبزرگتون مینازین؟

مامانبزرگ من مثل خودم از قرمه سبزی متنفره😁😂😍

بعله همینقدر خاص..

 

+عاشق نوشابس😂 از اشم خوشش نمیاد... کلا سبزی دوس نداره

++نصفه شبی زده به سرم جدی نگیرین😂

  • ۷۸
\\«×-… Husband of Vista …-×» //

منم دوش ندالم:(

ولی نمد چرا همه عاشقشن:|

برا منم سواله
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

عاااشق و در ب درم

توعی قرص کمرم :| 

زده امشب ب سرم 

ک هیونگو بدرم 

😂😂😂جعررررر
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

نورای من چشماشو وا کرد 

سری بالا کرد 

منو نگا کرد 

 

 

دوباره گرف خوابید :|💔

خخخ نه خواب نی .. نمیدونم کجاس .. :")

واعت؟😂😂
💫... Vista

معلومه زده بسرت😂😂😂

عاره😂
Maedeh 💗😇

جعررررر من عاشقشم😍

ندوس😂
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

من عشق قرمه سبزیم!

عه نیکا عجیب وب من اومدی😍
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

عه:/😂😂😂اولین نظرمه؟:/

نه دومیش بود😂
ولی ذوقیدم..
عایا منو میشناسی؟؟
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

همم😂😂😂

عرر😂😂😂

ام نه😬🙄🙄🙄😂

تو جی؟:/ ایا منو میشناسی؟😂😂

😂😂😂عاره خعلیم خوب.. حالا نه اونقدرم خوب
ولی میدونم اسممو شنیدی حداقل
عطی میشناسی؟😁
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

هم..

اره شنیدم...خیلی شنیدم 

عاو چقدر راجبم حرف زدین؟؟ :// چیا گفتین؟؟؟
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

فقط شنیدم اسمتو چیزی نگفتیم:/

خا عاکی😂 میدونم کجا شنیدی
حالا پوکر نشو دیگه
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

عاو...

خوب عطی جان بالاخره این افتخار نسیبمان شد باهات بزرکم:/

من را که کامل میشناسی دیگر؟:/

😂😂نه زیاد
حتی نمیدونم چند سالته
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

اوکی:/

نیکا..

بنده 15 ساله متولد 20 ابان سال 1384 میباشم:)

ارمی...

و بدجوره به شدتتتتتت یونگی رو دوست:)

کاپل...یونکوک و ویکوک...میبی یونمین‌..

فکر میکردم همسن شهلا اینا باشی
اصن بهت نمیخوره😂
منم عطیه.. در نزدیکی 17 سالگی 
دیگه ارمی
جین و نامجون رو دوست
کاپل هم
تهجین
نامهوپ
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

نه😂😂🤦‍♀️

خوشبختم عطی گوگولیی😂💞💜

واعت؟؟؟😂😂😂
اینو زهرا گفته؟؟؟ خاعککک عطی گوگولیی؟؟؟😂😂❤
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎

نه خودم یهو از ذهنم پرید گفتم:|😂😂

😂😂جررر
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

واو چ مامانبزرگه اسپشیالی

😁
Maedeh 💗😇

عطیییییییییییییییییییییی

جونمممم
Maedeh 💗😇

یه چیز مهم

چی؟؟؟؟ بگووو
Maedeh 💗😇

من ظرفارو نشستم😱

ننم میکشتم😱😱😱

😂😂😂دیوونههههههه
Maedeh 💗😇

خخخ ازمن چه توقعی داری خو😂

چخبر خوفی؟

واقعا هیچ😂
عاره
تو چی؟؟
Maedeh 💗😇

خوفه من کمی نالاحت بیدم😐

 

چرا؟؟؟
Maedeh 💗😇

مهم نبید

من احساساتم لطیف بید😭

بگو دیه
Maedeh 💗😇

هیچی باو خورده تو پرم😐

بیخیال توچرا کم پیدا بیدی

عاکی:(
به دلایل نامعلوم😂😁
Maedeh 💗😇

عه خخخخ😂

😂😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan