فور هانی:)))

  • ۱۷:۱۷

خب... خب... همه لذت پست گذاشتن برا کسی به یهویی بودنشه:)

این پستم برا هانی خودم:)

کلیک

  • ۶۴
sana army

جرررررررررررررررررر چ عاشقانه

خواستی بهم ی چیزی بگی:")

عاره عاره میخواستم باهات حرف بزنم😂
💫... Vista

جون جونن😂

جوابمو ندادی:(
~°•☆ LOVE

منم میام اونجا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عهههه عرت گرفته نه؟؟؟
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

اهنگ روش چیه؟؟

نمیدونم از داش حجته فقط😂
~°•☆ LOVE

عره:)

عای وونت عر

⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩

من نبایدددد بعرمممممممممم

عرررررررررررررر طتیتیتیوینینیحکیمینیو

بسه اوما دارم میرم تو فاز چسناله😭😂😐

باییییییی اکوری پکوری

😂😂😂مراقب خودت باش باعش؟؟؟؟
لاب یو مای داتر
\\«×-… Husband of Vista …-×» //

منم باس از اینا بزارم*-*

ره😍
Little kitten

عرررررر💗😁😭لاب یوووو وری ماچ

😂😂ولی قبول نیس.. از قبل میدونسی
Maedeh 💗😇

اممممم عرررررررررر😭😭😭

من خوابم میاد😐

ساعت ۷بیدار شدم تا۱۱کلاس داشتیم خوابیدم ساعت ۲بیدار شدم الانم خوابم مویاد😐

نکنه دارم میمیرم😱😭😭😭

😂😂خسته ای حتما
ولی غروب نخواب کسلت میکنه
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********** ** ***

***** ****

***** *** ***** ** ****

**** ***** *****

** *** *****

***** **** *****

 

عسل بیا خصوصییییی
Little kitten

چیو میدونسم؟😱😨

😂😂خاع کوچه علی چپ تهش بن بسته
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

اه انقدر سرم درد میکنه تمرکز ندارم 

میشه بگی چی میخونه یارو خخخ

برم اهنگشو دربیارم :)

استراحت کن..
مهربان منی حجت اشرفزاده
~°•☆ LOVE

اومدم:/

کجا رفتی حالا؟😂
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

ممنون ممنون 

خواهش میکنم
~°•☆ LOVE

هیچی خواستم بکپم ننم گف بیا کوفت بخور

معدم میسوزه:/

⁦(◍•ᴗ•◍)⁩

اوما نی نی بیارید⁦( ꈍᴗꈍ)⁩

خوبع.. :(
عسل چیزی گفته؟؟😂
Little kitten

ب جون خودت نمیدونسم...بار اول بود دیدمش:|

 

++چرا بیام خصوصی؟

😂😂یادت نی صب چی گفتی؟؟؟


چون با دوستم کار دارم:/
~°•☆ LOVE

نه بخدا

اومااا نی نی میخوام😭😭😭

😂😂اصخر کجاییی؟؟؟
Maedeh 💗😇

میدونستی ننه بزرگمی؟😐😐

تو بچه کی؟؟؟😂
Little kitten

صب؟...صب چی گفتم🔫😨

 

+شرط دارع😂😁💗

پست ویس😂😂😂


خا بوگو
~°•☆ LOVE

اصخر قهره!

چه لوس:/
بزار قهر بمونه تو درستو میخونی
~°•☆ LOVE

اوما نی نی بیارید

قول میدم نخورمش

فقط گازش میگیرم🥺🥺🥺

😂😂ما که داریم
غزل خپلو
Maedeh 💗😇

بچه شهلا😂

فاک لایف😐
تو کی دنیا اومدی؟؟😂😂😂
~°•☆ LOVE

عاره بعدشم میمیرم-_-

 

عهههه دور از جونننن:///
~°•☆ LOVE

نهههه یه نی نیه جدیددددد

اونو سال 1400 ایشالا😂
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

هورا دانلود کردم 
یدورم گوش کردم 

(مرض دارم سرم درد میکنه گوش میکنم)


خیلی خوبههههههههههههههههه*-*

برو بخواب ببینم😬
عاره بد نی.. قدیمیه😂
Little kitten

عاهاااااااا😂😂😁💗

یادم عامد

 

 

الان ی پست میزاری با این تایتل ک من دیوانه عسلم..روانیشم و نمد...چصلاو بازی😁😂💗

بوص

😂😂😂


تازه پست گذاشتمممم
~°•☆ LOVE

اوما😭😭😭😭😭😭بیاااااااریدددددد

😂😂چارصد
غزل کوچولوعه
Maedeh 💗😇

اممم وایسا🤔

فکرکنم شهریور😂

😂😂😂من چرا نمیدونستم
Little kitten

شهلااااا

پسزمونو ندیدی نع؟

انقدددد کیوتهههههههه...کصافژ😂😁😭😭😭

😂😂😂هنو دنیا نیومده
~°•☆ LOVE

اه:/یه بار خواستم مثبت اندیشی کنم ریدع شد بهش:/

عه بش فکر نکن:///
~°•☆ LOVE

:/خاب

خواستم قهر کنم دیدم خیلی لوس بازیه:/

سو.....نمد

😂😂بیا عسل میخواد بچمونو نشونت بده
Maedeh 💗😇

نمد😐

عرررررررر ننه بزررررررگگگگگگگگ😐😭😭

من دوروز پیش فهمیدم توننه ننمی😐

😂😂😂😂منم الان فهمیدم
Little kitten

:(

خا منم صب بت دادم:(

پس الان چرا.. عاه
~°•☆ LOVE

نکنم؟!

میخوام برم باعاش حرف بزنم ولی حتی نمیدونم چی بهش بگم!

اون قهر کرده.. پس خودش باید بیاد:/
~°•☆ LOVE

نمیخوام

لوس
Little kitten

گریه نکن حالا

نمیشه عمومی یکم دیگه کرم بریزم بعد بیام؟

نخیررر😂
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

خوابم نمیاد خو جعرررررررر



اوهوم 


خیلی قدیمیه مث اینکه *--*

پس گوشیو بزار کنار..
هوم😂
~°•☆ LOVE
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من یع چیزی گفتم ناراحت شد!

میدونی

**** **** *** **** ****** ******

**** **** **** **** ********* *** ****** ************* ** ** *** **

خو همینم بش بگو:/
~°•☆ LOVE

لوس نیستم

میدانم
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

احساسی شدمم عر :")

دونسنگگگ😍
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

حسش نی بزارم کنار
بیخی

چطوری؟؟

نزار چیکارت من:/

خوب
تو چطوری؟
Little kitten

تولوخدا..سه تا کامنت...فق سه تا کامنت کرم بریزم😭🔫😞😁

اول سه تا نقطه خصوصی برفس بعد😂
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

خوفم


 

خوبع.. من هنو نمیشناسمت
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

جعررررررررررر
منم

(اه اهنگه خز شد :/)

خب سبا 14 یا 13 نمد دقیق ساله از تهران 
بچه پری و معصوم
و بچه نیک و رام
جعرررر

😂😂😂شومینه از مهشا رو دان کن قشنگه


😂😂
بنده عطیم.. 17 ساله از جنوب
بچه کسی نیسم
ولی شهلا بچمه
خوشم
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اون پارچه سیاهه چادره؟!

😂😂نه 
من و چادر؟؟
من از چادر متنفرم😂
مانتو عبایی دانی چیست؟
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

اوه سلام ننه ننه بزرگ


جعرررررررررررررررر

بچشی؟؟؟😂😂😂
جرررررر
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ***** ** ***

*** ***** ****

********

*** *** ** *****

***** ******

*** ***** ** **** *** ***

😁😂
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

نه نوه شم جعررررر

خاعککک😂😂
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ن ندانم

سرچ بزن تا بدانی😂
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

وای نگو که لب دریا بودی؟؟


عرررررررررررر

میخوام

واقعا چادر دوست نداری 
من عاشقشم*-*

عاره بودم😂😂
من جایی زندگی میکنم که دور تا دورم عابه

نچ ندوس:(
یبار پوشیدم
اونم از اجبار برا صد سالم بس بود
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

قدت چنده

154😂😂
~°•☆ LOVE
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**

*** **** ****** **** ***** ***** **** *****

*** ********* **** ******* ** **** ***** *** ***** **** ***** *** *** ***** ****** ** **** *** *** *** ********** ***** *** ** *** **

خا فکر میکنه چیز میشی دیگه همونی که خودش گفته.. فکر میکنه نباشه راحتری احتمالا..
~°•☆ LOVE

پس چرا بهم میگی لوس:/

تیکه کلاممه یادت رفته😂
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

فک میکردم بلند تر از من باشی

نه بابا من انقدر کوتاهم:( خود پاندام😁
~°•☆ LOVE

خاب..فک کردم ده سانت ازت بلند ترم...ولی ۱۳سانته...سو اوما میخوام به فرزند خوندگی قبولت کنم/:

😂😂برو ببینم
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

هوفففف
من ترجیح میدم بیابون زندگی کنم تا تهران:(




اوخی اشکال نداره

ولی من همیشه میگم کاش تهران دنیا می اومدم..


:)))
~°•☆ LOVE

نه اینطور نیست:/

هس
~°•☆ LOVE
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ****** ** ***** ***** *************** *** ** ******* ******** ***** ****** **** *** **** ***** ***** * **** ************ ** *** **

اون حالیش نمیشه
~°•☆ LOVE

کوشول موشولو@-@

عهههه

با اون موهات ک خرگوشی بافتی مثه چارساله هایی

وایییی😂😂😂
~°•☆ LOVE

نیست!

خاع
~°•☆ LOVE
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********** ************** ***** **********

نمیفهمه:/ جدی میگم نمیفهمه
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

تهران مزخرف ترین جای ایرانه:/

نخیرمممم
~°•☆ LOVE

امروز شیشمه؟!

هفتمه
تفلد پسر خالمه🤦🏻‍♀️
~°•☆ LOVE

خاب چیکارش کنم-____-

حالیش بنما
ولی نه اونجوری یجور دیگه..
~°•☆ LOVE

اه پس چرا انقد دلم درد میکنه=_=

چیز.. البالو؟؟؟
~°•☆ LOVE

:|~

زتتژپیپینیدیندبتبدبددپدیدنینیدیدیدیدی:/

ها؟؟؟😂😂
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

 چرته خیلی چرت 


بیا جامونو عوض کنیم عررررر

😂😂منکه از خدامه.. الان کنار شهلا و عسل بودم:(((
~°•☆ LOVE

ها؟😂😐

نه گیلاس😂

ده روز!مونده

😂😂خاع
~°•☆ LOVE

:|~

زتتژپیپینیدیندبتبدبددپدیدنینیدیدیدیدی:/

:/// ینی چه؟؟
~°•☆ LOVE

عر

ننه😭😐

عر شعلااااا
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

بازم چطوری هیونگ خخ

سه بار😂😂
الان عالی بیدم
تو چطوری؟
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

وای بیام اونجا دیگه منو نمبین جعرر
میشم دختر دریا
جعرررررررررررررررررررررر

😂😂😂تابستونش هلاک میشیا
~°•☆ LOVE

یعنی همون:/

واح://
~°•☆ LOVE

نینی:(

😂😂نداریم
~°•☆ LOVE

نینی بسازید😭😭😭😭من نینی میخواممممم

عاخه الان؟؟😂😂
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

جعرر اره 

خوبه **

فک کنم . نورا نی '(

خوبع..
عسلم یهو غیب شد:(
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

خو نمیرم بیرون از خونه 

میچپم همون تو زیر کولر گازی 

لباس کوتاه و گشاد 

عرررررررررررررررر

😂😂الان اینجوری میگی
~°•☆ LOVE

اوما الان یه چی پست میکنم ببینش..خیلی دوستش دارم..

چعش
전💜 RAYA

عرررررررررررررررررررررر

خوش بحالت کنار دریایی(":

من عاشق دریام

برای همین یکی بهم میگه دریا 💔 

❤:)
منم دریا میدوستم
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

در هر صورت من هر سری میریم شمال 
یا اون سری جنوب


مامانم پیدام نمیکرد واس شام و ناهارو اینا

5 صب بیرون بودم تا 1 شب
جعرررررررررررر

😂😂این همه وقت چیکار میکردی؟؟
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** *** ******

****

 

**

**** **** ** ******

***** *****

**** ***** ****

***** ****

**** *** *** *** ***

😂
Tsuki _kook lover

عررررررر احساسی گشتم 

😍
~°•☆ LOVE

گذاشتم

دیدممم
Tsuki _kook lover

میگم لیلیم بچه شماست ؟

هوم
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

میرم لب دریا اهنگ گوش میکنم 
درد و دل 

هر کار که خوب باشه

دریا من فقط صب زود و نصفه شبشو دوس دارم😍
Tsuki _kook lover

من هم بچه اونم هم بچه شهلا هم بچه ای جی هم بچه رایا که میشه بچه شهلا بچه پریسا که میشم خالشم میشن الان نسبتمون چیه؟

😂😂😂 همون مامانبزرگ یا بابابزرگ خوبه
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

هیوونگ چرا پسرتونو نمیارین :/ 

😂😂ایشالا 1400
فعلا زودده
saba (عرررد)£پانی عشقمه£

دریا هر وقتی خوبه 


طبیعت خیلی خوبه کلا:(

موافقمم منم جنگل دوس دارم.. ولی اینجا فقط جنگل حرا هس😐 که جنگل نیس البته
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

خخخ

😂😂
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کوتوله هاها

کوتوله بودن می ارزه به دراز بودن:/
V ♱ C111
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***

*** ***** *** **** ******* **** * **

عمومیه..
که یهو غلطی نکرده باشه
V ♱ C111

عاره خخخ :(

ناراحت؟؟
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:| مگه من درازم

نه از من دراز تری😂
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

😒😒😒😒

تنهایی خوش میگذره مرد تنهای شب؟؟؟ :/
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:| 

ازت ... میاد:)
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کنچانایو!!

نمیفهمی
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

باشه

ایش.. یذره حاضر نیسی گوش کنیا
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خو نا مفهوم زر میزنی...

ازت...میاد چیه:/

ازت *** میاد:/
یو نو؟؟
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** میاد؟!:|

یس://///
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خو ب چپم:|

تو همه چی به ورته عزیز من:/
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ن همه چی:/ 

ولی این ب چپمه... 

عاره معلومه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan