عسل من(رمز همیشگی)

  • ۰۹:۳۳

دو ماه خیلیه نه؟! پس چرا انقدر زود گذشت؟ انگار همین دیروز بود داشتیم با هم بحث میکردیم و ازت میخواستم باور کنی:)

با همه خیالی بودنش ولی اولین چیزیه که دوتایی باعث بوجود اومدنش شدیم:)

خب.. برو پایین ببین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🎉🎊ماعده تولدت مبارکککک🎉🎊

 

ملت حتما فکر میکنین چرا تولدشو تو این پست گذاشتم چون..

مائده یادته؟؟

اشناییمون اینجوری بود که پست گذاشتم برا عسل یادم رف رمزشو بزارم

ایشونم دید😂

همین دیگه قضیه به همین سادگی بود..

ولی خا الان (احتمالا) خیلی صمیمیم

بعد اینکه...

نمد زر خاصی ندارم

تفلدت مبارک رفیق دیوونه من

  • ۴۲
Maedeh 💗😇

جعرررررر عررررررررر باحال ترین تبریک تولد😍😍😍😍😛😍

عررررررر یادمه جعررررررر مرسی😍😍

😂😂😂مستقیمم تبریک بگم؟
نه فقط ارزو میکنم..
عامم
امیدوارم بزرگتر بشی ولی عاقل تر نه😁
My most eternal love💜
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خاعککککگگکککک.....***** **** ***************** ******

😂😂😂😂
Maedeh 💗😇

عررررر مرسی عاقل ترکمی بشم دیگه😐

میخوام یه خانم متشخص باشم عررررر😭😭😭😂

ولی اونجوری دیگه من نمیشناسمتا😂😂
Maedeh 💗😇

عه عسل چی گفته سانیدی😐

 

عرررر چرا نمیشناسی😭

اصلا همیطوری ممانم😂

هیچی توی متن بالا سوتی داده بودم😂😂
My most eternal love💜

ببشورررزررر

فک کردممم این همون پستش ک گفتی سورپرایزع😭😭😭😭😭😭😭😭

ولمممممم کنننن.....برا ماعده پست گذاشتهههه😭😭😭😭😭🔫😒

ب وندا بگم اذتم موتونی؟

حواسم نبودد😂😂
عههه لاومم گریه نکن:(
:((((
بزار برات شعر بوخونم

با تو من تازه میشم لحظه به لحظه
پشت لبخند تو آرامشه محضه
جانم میگیره منو ذوق نگاهت..
صبحم شیرین شده از شوق نگاهت

تو فقط باش.. فقط باش همیشه کنارم
من کنار تو آرامش خاصی دارم
با تو روزای سختو طاقت میارم
تو فقط باش.. فقط باش تو روزگارم
Maedeh 💗😇

خخخ به هرحال ممنان😍😍

😁😂کاری نکردم
My most eternal love💜

منم باس برات یکی از اشعار مدرسه رو بخونم

بابای صفر؟

عای بلع😁

کصکش خر؟

عای بلع😁

ینی عاشقتم😂
My most eternal love💜

تازه ی شعر دیگم هس

میگه

زیر پل خواجو

فرشته گولم زد

دس ب دولم زد

گفتم فرشته

اینکارا زشته

کیر ما درشته

اینا چیه یاد گرفتی😂😂
My most eternal love💜

عمو سبزی فروشم شعر بسیار با مفهومی دارع

بخونم؟

نه مستفیض شدم😂
My most eternal love💜

مهد کودک لاله

شیش تا پسر دارع

یکیشون منو دوص داره

اما سیبیل ندارع

گفته ک درمیارع

منم اونو دوص دارم

اما ممه ندارم

گفتم ک درمیارم😁💗

:///
برو پیش همون پسره
My most eternal love💜

ب نظرت کدومش راحتترع اول ب غزل یاد بدم

به غزل گل عشقو یاد میدم برام بخونه😶
My most eternal love💜

من بچه مهد کودکیم:|~

من ممه ندارم:|~

الان بزرگ شدی هم تو داری هم اون😐😑
My most eternal love💜

برات؟

من کاجم؟

بعله برا من
نخیر شما برو پیش پسره مهدتون
My most eternal love💜

چرا جوگیر شدی😂😂😂

 من تو مهد کودک فق گریه میکردم😂😂😂

هیچکس طرفم نمی اومد...فق محدثه 

نمخ😶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan