بنده اوکی تر از همیشم

  • ۲۲:۰۶

 


+تیکه عاخرش هوشیه

tae tae

😂😂😂😂😂😂😂😂 رفت پارهههه

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ناشناس

سلام

سلام:)
Maedeh 💗😇

عرررررر دستم خورد ناشناس شد

چخبر

عهه
یه لحظه گفتم این دیگه کیه نکنه کسیه که میشناسمش😂😂😂😂😂😂
هیش حال خوب
تو چ؟
Maedeh 💗😇

جعرررررررررر😂

منم خوفم ممنان💞

خوبه که خوبی💗
Little kitten

:)

چه قشنگ....

هومممم
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جونیییی

*** *** *** ***** *** ***

تو دکتریییی...با دستا...نع...با زر های شفابخش...فق در پنج کامنت😁😂😂

😂😂دروغ؟؟؟
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

:(

بخند عارت عه:))
Little kitten

بخدااااا

😍😍خداروشکررر
الان شطوری؟؟
Little kitten

روحی یا جسمی ؟

هر دو
Little kitten

جفتش عالی😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗💗😁💗😁💗

مسخرم کردی؟؟😂😂
Little kitten

دیقن همینکارو کردم💗😁

بردن سرم تو گردنت

خابممممممم میادددددد

خمیازه کشیدن

😂😂سلاممو به موجوداتی که درونتن برسون
دست کشیدن رو موهات
خو بیشتر میخوابیدی عشق
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

:):

دونسنگگگ
صبتم بخیر..
Little kitten

یااااا🔫😒😒😒😨توی لنتی میدونی چجوری حرصمو دراری

خابم نمی اومد خاع..

عطی دلم میخاد بیناموسی زر بزنم تو. عمومی...سان کن..باشه؟😂💗

یسسس😂😂😂
الان خوابت میاد؟؟ :/
چش😂💓
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جونی...

** ***** ** *****

**** **** ******* ****

😂😂اینیدفه رو گفته باید حتما با دوستش بازی کنه تا بیدار شه
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

جان دونسنگ 

صبح ت هم بخیر 😁

گفتم اونشکلی نشو دیه
دیدی ارت؟؟ دیدی؟؟؟؟
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

چه شکلی ¿¿¿¿ چیشد¿ 0^0

عمومی بنالم؟😂😂
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** **** ****** *********** ****

**** **** ** ****

*************

*** **** ****

***** ****** ****

خاعککک
عسل این عمومی گذاشتنتو یروزی تلافی میکنم
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

عه سان نکن میخام ببینمممم :[

😂😂 خاب اول جواب میدم بعد سان میکنم.. حالا شاید دیدی😂
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂😂😂😂چجوری تلافی؟

 

************** ****

****** *** ** *****

********* *****

******* **** *** ****

یجورییی


الان جحوری بکشم؟؟؟؟
عابرومون میرهه
دلم میخوادا ولی نمیتونممم
خفش میکنم😬
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

نمیشه ندیدممم 😂

راحت برین خصوصی کارتونو بکنین باو :/ 

خو این عسل دیگه😂😂
یهویی دلش خواسته
Little kitten

میخای از این عذاب نجاتت بدم؟

بیام خصوصی؟😂😂

بعلهههه
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

نمتونی زنتو بغل کنی برین خصوصی ¿ 😂 گنا دارم نورا نی دلم تنگ شده 😐💔😂😂

😂😂😂خودش داره میاد
اووو😂 حق میدم دونسنگ🤦🏻‍♂️
Little kitten

اول باس ب سوالام ج بدی

سوال؟؟؟
Little kitten

لبا خندونه؟

بلههه
Little kitten

مودبین؟

بعلههه
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

ب سوالاش جواب بده هیونگ :>

اخه تو ببینش دونسنگ😂😂😂😂😂😂
Little kitten

همه مهربون؟

بعلهههه
Little kitten

همه خوش زبون؟

بعلهههه
(الان مضحکه عام میشم😂)
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

جرررر ینی 

😂😂😂دعا کن به نورا یاد نده فقط
Little kitten

خاب

حالا بوسم کن تا بیام خصوصی

😂😂حالا بیا خصوصی تا بوست کنم
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

نورا خودش  بدتره 🤦🏻‍♂️😂 هعی.. دلم جر خورد واسش 

😂😂ما مظلومیم این وسط
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

حال میده باو 😂 

بزا بیاد .. :>

حال میده؟؟😂😂
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

هوووم :]

😂😂فعلا که دور دور اوناس.. ولی دور ماهم میرسه😁
Little kitten

خاب بنا ب درخاس عارت

هم عمومی میدم هم خصوصی😂

نخیر عارت گف بپر خصوصی دلش برا نورا بیشتر تنگ میشه😂
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

در سمت اونام

کیرم باران

شاشم باران

دهانم باران

عارت جررررررررررررر😂
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی...

چ حسی داره وسط عمومی

** *** ***

**** **** **** ** ***** *******

اونوقت گازام پا خودته😂😂
Little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فدا سرت

****** **** *** ** ****

****** **** 

***** **** ** *** ****

**** **** ** *****

عسل بدو بیا خصوصییی
عمومی نمیتونمممم
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

روزم را با لیس زدن ان آغاز میکنم 😐

😂😂عارت توم رد دادی؟؟
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

اری .. :] 

😍اینجوریتم دوست.. پوکرم که هسی😂
Little kitten

😂😂😂😂😂

اگ نیام چی؟

 

 

++گریه نکن...اومدم

خیلی بدیییی😂😬😬
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

دوسم میگ ارواح 'حدم' نیسی در جدم :| ~ جر خوردم ینی ..

😂😂😂😂جررر
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

سلام هیونگ پیر خرفتم :)

سلام دونسنگ نمیدونم چیم😂
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

چطوری

اوکیم.. باز دارم یجا چرت میگم😂😂
تو چطوری
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

منم خوبم :]

خداروشکر😍
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

:>

⁦(・–・) \(・◡・)/⁩ بخل بخل
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

*لبخـــند مستطیلیـــ

عرررر از اونا که عاشقشم
ᴋɪɴɢ..ᴀʀᴍʏ⟲ ‌‌

:)

:))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan