confused

  • ۰۸:۵۸

I look at the ceiling ... and I'm still confused

  • ۶۵
saba (عرررد)

جووون عکسو😂😍

حالا مثلا منم😂🤦🏻‍♀️
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

don't be confused 

do sth that make you calm down hon

Nothing can calm me down
 except talking to you
saba (عرررد)

مثلا😂😂😁

😂😂😂
Tsuki _kook lover

میشه یچیزی بگم؟

بعله
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

well

if talking to me get u calm than

i'm here for u

But I have nothing good to 
are u still willing to talk to me
black star

.-.

چه کامنت زیبایی:)
Tsuki _kook lover

میشه قالبتونو عوض کنید ببخشید البته

😂😂نه بابا ببخشید چیه.‌.
فقط بگو مشکلش چیه؟
💫... Vista

هو ار یو میس:)

عای میسد مای ویس
Maedeh 💗😇

عطییییییییییییییییییی

چخبر😂

ماعدههه😂😍😍 
اصن تو میای بیخودی میخندم
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

oh god don't say like that

i come here just for u and some special people

of course i want to talk to u

😂I spoke nonsense again
I'm glad you're by my side..at least
Maedeh 💗😇

عررررر اصلا من یه موجود خاص ودوس داشتنی بیدم😎

راستی اگه گفتی فردا چه روزیه😂

بر منکرش لعنت😂
فردا شیش ابان ماه سال ۹۹.. بیست و هفت اکتبر.. و دهم ربیع الاوله 
در ای روز هوای جنوب افتابی و میانگین دمای آن 20درجه سانتی گراد است😶 فردا چه روزیه؟؟
Tsuki _kook lover

رنگش یجوریه یعنی یاد املت میوفتم 

جررر😂😂😂
Tsuki _kook lover

ببخشید البته ها 

 

راستی اون امتحان مسخره زیست بودا بالاخره کامل شدم واسه جواب اون سواله یه چرتی نوشتم درست بود

نه بابا همه میگن😂

عرررر خداروشکر😂😍😍
Maedeh 💗😇

عرررررر جعرررررررر نه تفلدمه😂

واوووو😂😂😂 چقدر تو این چند روز تفلد داشتیم😍😍😍
Maedeh 💗😇

آره امروزم تولده دخی خالم بود😐

منو اون یه روز فاصله داریم اون وقت اون از من سه سال بزرگ تره یعنی چییییی آخه😐😐😐(خودم مدانم به سال مربوطه)😭

ها؟؟😂😂تو اوکیی؟؟😂 سرت به جایی نخورده؟؟
Maedeh 💗😇

آری خوفم توچطوری😭😐

هیچ رد دادم دیگه😐😂

خوب بیدم
معلومه اصن😂
Maedeh 💗😇

عرررر عطی من دیروز خیلی دپو خر بودم😐

عاره قشنگ فهمیدم😐 دیروز همه یجوری بودن.. ولی خا گذشت😍
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

no u're funny

me too

یس وری ماچ😂
?What should we say
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

re re

idk

جررر😂😂
u saw I said I have no good words
Maedeh 💗😇

نه فقط دیروز چهار پنج روز قبلشم همینطور بیدم 😐😐😐

آری بیخیال دیگه چخبر😂

بعله.. حس میکردم میزون نبیدی..
بزار فکر کنم😂 ها عینک شنا رو امتحان کردی😂😂
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

preee

fuck that shit

anyway i still here for ur bullshits 😂

tornnnnn😂😂😂
 😂سوتی The only thing I can talk about is my
Maedeh 💗😇

عا راستی عینکم گمیده عرررررر😭😭😭😭

😂😂😂بمیرم همون اشک بریز چشاتم پاک میشه
Maedeh 💗😇

خدانکنه😭

آره مجبورم بگریم😭😭😭😭😭

😂😂 حالا گریه نکن عه
Maedeh 💗😇

باشه الکی موخندم😐

😂😂😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عههه نههه الکی نه😂😬
My most eternal love💜

:)

Life's gose on

You never be alone

Let's live on

لتس گو لیو:)
Maedeh 💗😇

پس چی اصلا پوکر موشم*-*

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

نععع واقعی بخند😂
Maedeh 💗😇

واقعی باید فانی مومنتی چیزی ببینم😂😂

😓ناراحتی
Maedeh 💗😇

ها؟

هیچی..
Maedeh 💗😇

نه ناراحت نبیدم😐

توخوفی؟

:( خاع
عاره یبار پرسیدیا😂
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

well talk about it bitch 

jrmmmmm

Who is she
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

what are u talk about it ?

U say it bitch:/
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

کصخل گفتم زر بزن بچ

جرممممم پایینش گفتم

سسمغز

😂😂😂جررر زبانم تو ..نمه
خب حالا سوتیم ندارم بگم که😂
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

خاک

داشتی بگو

ندارم😓
من زر میخواممم
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

وتف خب نداری دیگ

منم کم زرم

منم کم زرم خا همه میگن خعلی ارومم
گریم گرف😩
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

ت چقد لوس شدی عطی :|~

واح😂
من فقط پیش یسری عادمای خاص لوسما
میخوای پیش توعم جدی بشم؟؟😶
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

هر جور ک مایلی

چرا خصوصی اومد قبلی؟

...
حتما به یکی خصوصی دادی.. اینجام رو دورش افتادی حواست نبووده:)
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

من کلا خصوصی با همه زر میزنم ددش:]

پروف کیریم عوض نشده؟

بعله عای نو
چرا عوض شده ولی من درست نمیبینم..
محی!
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

عا عا

جان؟!

اسمت از کجا اومده؟ کیم جونگ هیونو میگم..
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

خب راستش اون اوایل ک اومده بودم اسممو طبق تاریخ تولدم و این کصشرا گذاشتم چوی جین هو

بعد دیدم زیاد جالب نی

گفتم بایسای من ته و کوک ان نیمم ترکیبی ع اونا باشه

کیم جونگ هیون شد ترکیب نیم اونا

اما ع ی جایی ب بعد همه هیون صدا زدن

و الان همه جا نیک نیمم هیونه

ع بیان تا توییتر و اینستا و تل

پف.. خیلی رو مخمه
اسمت نه ها
توی یکی از فیکا اسم داداش کوکی جونگ هیونه
بعد هر وق اسمش میاد ناراحت میشم:/
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

فیک پریس ایز دد

خوندمش

نع پارتیه
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

نیمش چیه؟

چون پریس ایز دد هم جونگهیون ددش کوکه

مای نیو برتس..
نخوندم اونو
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

عا عا

فعلا رو دو تا فیک قفلیم

بگو منم بخونم
من فقط همین یکیو میخونم خودمو جر دادم باش😁
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

ع ت تل وردمیدارم چنل ویکوک لند و بی تی اس ایر

عه تل ندارم کع😬
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan