یه سوال غیر مهم(کار داری نیا برادر من:/) موقت

  • ۱۸:۲۶

میخوام ببینم کیا اینجا مافیا بلدن

  • ۶۲
Maedeh 💗😇

من دخترم برادر نمیشم😐😤

 

بلد

 

 

نیستم😂

خاع همون😂


عهه میخواستم توم باشی
THE BOYZ 빵❤ 큐

من 

خانواده مامانم هر شب بازی میکنن 

عرر یکی پیدا شد😁
میخوام بسیج بشم ده دوازده نفر گیر بیارم بازی کنیم.. اونم تو بیان😂
همه چیزش فراهمه
پایه ای؟
‱Slim.Luke❞⁐ »LuPac-

م

عررر😍😍
Taedy _➹

من ی بار بازی کردم ی شهروند بدبخت بودم گفتن مافیایی انداختنم بیرون:) 

 

اپا پروفتو دیدی؟ ¬_¬

 

یسسس😂😂
عوش نشده؟؟
saba (عرررد)

منننننننننن 

یکی دیگههه😍
Tsuki _kook lover

من بلدم 

عررر ذوقیدمم
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

عا من

همینکه تو بلد باشی بس😍😂
THE BOYZ 빵❤ 큐

هستم 

یس😍
Maedeh 💗😇

چی هست حالا 😂

اگه بفهمم مویام😂

حالا بعدا پست عاموزشی میذارم😂
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

چیشد پرسیدی؟

مافیا رو؟؟
پاسخ دبی رو بخون😂
پایه عی؟
Maedeh 💗😇

عرررررر چرا فقط من بلد نبودم😐😐🚶🚶

😂😂از جهان اطراف غافلی
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

بابا مجازی ک نمیشه :|

نکنه ی الهه میخاد بیاد‌ بگه کی دزده کی پلیس و اینا

😂😂نخیر من به همه چیش فکر کردم😁
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

عجب :|

اگ بودم هستم 

درسام زیاده

عاره
روزشو مشخص میکنیم😍
رضا برزگری

منم بلدم تو تل با وویس بازی میکنم تو بیان چطور میش بازی کنیم؟

حالا من اونشو میگم بعدا😂
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

بلددددم

عرررر😂😍
فکرشم نمیکردممم
رضا برزگری

باش پس اطلاع بده حتما :)

چشم😁
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

عنتر من میشینم مافیا تلوزیون رو میبینم، با رفیقامم بازی میکنم

از مافیا تلوزیون خوشم نمیاد😂 رو مخمه اون گادشون:/
Taedy _➹

ناااا هنوز 😞🥺

انتر:(( پیش من عوض شدهه
خیلی دوسش دارمممم از عسلم قشنگتره😂
رضا برزگری

عه گاد برنامه مافیا شبکه سلامت که خوبه چرا دوسش نداری؟

از اون گادشون نورایی خوشم نمیاد ولی خب بیکار شم نگا میکنم😂🤦🏻‍♀️
Taedy _➹

عههه😞😞😞

😍😍😍😍 ن دیه جفتتون باهم زدم تازه ی عکسم هس😂😂 جفتتون کیوتین 🥺❤

 

نخیر مال من قشنگترههه😂😂
ببینمممم
Taedy _➹

یااا اپا عه😂😂😂😂

چیو؟ پروف؟ 

 

😂😂😂
ها.. فمیدممم😂 خاعککک
پانی جونمه

من بلد

خوبعععع😍
Taedy _➹

😂😂😂😂😂😂😂❤

😂😂😁💓
My most eternal love💜

بلدم

عرررر😍😍😍😍
Mr. ЭЯОЯ

منم بلدم ولی اینجا نمیشه...

من اوکیش میکنم... ولی هر طوری راحتین
Taedy _➹

اپپپپاااا عوض شد بلاخره 😍

عرررررر😍😍😍
Taedy _➹

😍😍

دوسش دارمممم
Taedy _➹

مننممم😍😍

من وندیمو هم دوس دارم😂😍💓
●𝐥𝐨𝐧𝐞𝐥𝐲 𝐦𝐨𝐨𝐧●

یکوشولو من

خوبععع
My most eternal love💜

پص من چییییی😨😨😨😨😨

تو چی؟؟
Taedy _➹

منم اپامو دوس دارم😍😂❤

😍💓😂
Taedy _➹

اومامم دوس دارم😂❤😍

😂😂اول منو دوس داری عررر
Taedy _➹

اپااا😂😂😂😂

عههه دبنبدبن😂

هردو مساوی🙂❤

😂😂خاببب
My most eternal love💜
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

همه همدیگه رو دوص دارن

من گذاشتم ***** *** ** *** تا وندی حامله شم...بزام

حالا وندی رو دوص...عسل رو ؟

بگو دو دو دو دو دو دوسم داری

😂😂😂😂
من عاشق عسلم💓
Taedy _➹

ججرررر

من صحنه رو ترک میکنم😂😂😂😂😂

😂😂بودی حالا
My most eternal love💜
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خاب

میبخشمت

اجازه میدم بازم ***** **** *** * ******* تجربه کنه

خیلی وخته نکرده ها😂😂
My most eternal love💜

گامشو پررو

عامارشم دارع🔫😒😨

😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan