چقدر پسره روراسته اخه

  • ۲۲:۰۹

ترجمه بکنم؟؟

 

دختره:

فکر کنم کرونا گرفتم میخوام بمیرم..

 

پسره:

کرونا بیکاره بیاد تورو بگیره

این من بودم که دیوونه بودم اومدم تورو گرفتم

  • ۶۵
Taedy _➹

ترجمه نکرده بودیم من میفهمیدم😂😂

عه چجوری؟؟؟ گنوغو هم میدونستی؟؟😂
Taedy _➹

چون هم ولایتشم دیه🙂

پس چی😂😂😂 یارو گنوغن که ب ای دختکه ایگفتن:|

جانم؟؟؟؟ جنوب؟؟؟ وندی دروغ؟؟؟؟؟
Maedeh 💗😇

جعردرر مابه گنوغ میگیم گنوک😂

😂😂ما یخورده عربی تریم
black star

خخخخ..ممنون از ترجمه 😂😂😂😂😂

خواهش میکنم😂😂😁
Taedy _➹

خیر 😌😂😂😂

 

واح:/
کجایی؟؟
Maedeh 💗😇

نه ما زبونمون اینه😂😂

جعرررررر

😂😂خوبع توم زبونمو میفهمی تقریبا
Taedy _➹

بندر لب ساحل :) 

😂😂😂😂

فاصلمون هیچی نیس پس
Taedy _➹

جر😂

😍😂ذوقیدمممم
میتونم باهات محلی حرف بزنم
Maedeh 💗😇

اره کمی شبیهن😂

😂😍پس تورو نمیتونم ایسگا کنم با زبونم
Taedy _➹

عرر😍😂

بزن بزن محلی بحرفیم اصن😂😂

+ اوما خشمگین وارد میشود.. 😂

اوما خیلی دوست دارما😂😂❤

😂😂خب خب
اهم
موندم چی بگم
عامم
حتما افهمی که خیلی به مُم تو دوست امهه؟
وایی خیلی افتضاحم😂
من با مامان بابامم فارسی میحرفم
saba (عرررد)

خخخخ 

😂😂😁
saba (عرررد)

من نمیفهمم چی میگیننننننن خخخخخخخ

ترجمه کردم😂
Taedy _➹

پ چ ک ادونوم.. تو بشترَ  همه ب مُمُم دوستت اِتَ❤😂

منم:|

ولی اونا ن

فق من😂😂

😂😂💓بله به وندی خو هم دوست امهه.. هیچ نبشه با عشق بدنیا هُندی😁❤
با من کلا از بچگی فارسی حرفیدن.. رفتم مهد تازه فهمیدم زبون محلی چیه😂
saba (عرررد)

میدونم ولی خو اصن خوندنشم بلد نیستم 


خب منم باهاتون ترکی میحرفم


حالی یاخچیدن؟؟

من هیچی بلد نیسم😂
اگه لری بود باز یچیزی
Maedeh 💗😇

دقیقا😎😂😂

😂😂
saba (عرررد)

باسا دوس میمک؟؟ خخخخ

فک کنم فمیدم😂
حالا بگم عاره یا نه؟
Taedy _➹

مه هم ب اپا دوستومههه.. 

بله ادونوم با عشق و لطافت ب ای دنیا هندم😁❤❤

من همه محلی میحرفیدن:| 😂

من این وسط یاد گرفتم ولی فارسی زر میزدم😂😂

😂😂
پَ ایقدر داخِ کشوون نگرد دُخ😂
جررر عافرین😂
saba (عرررد)

باید بگی یوخ خخخخ یعنی نه

😂😂من نمت
saba (عرررد)

دارم ترکی اذربایحانی حرف میزنم محلی که نمیزنم 
خخخخ
میخوای استانبولی حرف بزنم؟؟

بعله😂😂
نه تشکر من نمیفمم
saba (عرررد)

هار هار پس همینجوری بات حرف میزنم خخخ

😂منم چرت و پرت جوابتو میدم
saba (عرررد)

اوحدیوروز کی

سنی کیم سیشدی بورا :///
saba (عرررد)

نیه جواب ورمیسن؟؟

یوخ
Taedy _➹

باشَ🥺😂😂

😂😂😂

😂😂
Stupid Lion :|

جررر فقط جرر😂😂😂😂😂

راست اگیت بابا کرونا بیکار ک نهن :)✌🏻😂

😂😂😂😁
بخدا
Taedy _➹

 هععععین

😐😐🙄🙄🙄 

 

چ زیاد شدیم یهو.. 

از قبل میشناختم نورا رو😂
تورو تازه فمیدم
Taedy _➹

عی خِدا 😂🤦🏻‍♀️

ولی وندی میتونیم جلو اومات اینجوری بحرفیم😂😍 اونم نفهمه.. من چه ذوقی بکنم
Taedy _➹

😐😐😐 اپا.. 

عه.. 

عام.. 

😌🙄

واح چیشد؟؟؟
Taedy _➹

😂😂 اومارو اذیت کنیم..؟ 

نعععع😂😂
Taedy _➹

🤨🤨😂😂

پ ب چه نگفتی بریم گپ بزنیم ک اوما نفهمت🤨

خا خشن نه 
نفهمت 
بعد زور بزن
بعد حرص بخره
بعدم بغل بی بکنم
بگم حرص نخه
دوباره کسخول وودم😂😁
Taedy _➹

اووو پ بگه قضیه چن

قضیه همون در شیشن ک اتا باز اکونت😂

ن راحت باش چیزی نین😂😂😂

😂😂جرررر
پ پایه ای؟؟
Taedy _➹

 هممم پایه ام

ولی دگه مه گردن ناگرومووو🤨😂

نگه نگه
همه گردن خودم😂
Taedy _➹

باشَ😂😂😂😂

عررر بریم وبی؟؟
Taedy _➹

بریم بریم😂😂

بریم😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan