هوشنگ پنجم

  • ۱۶:۰۵

 

+ما همه میایم اینجا که شاد باشیم مگه نه؟؟

خب شما فکر کنین حالا.. اگه همه میومدن اینجا چسناله میکردن.. یکم شادی میموند؟؟

اره میفهمم نمیشه بعضی وقتا..

ولی اگه هممون اون چسناله هارو منتقل کنیم یه وب دیگه.. که فقط مخصوص همین شر و ورا باشه و کسی نخونه..

بیان خیلی جای بهتری میشه:)

تو فکر این بودم یه وب بزنم.. مخصوص همین

هر وقت دلتون گرف برین اونجا هر چی دلتون میخواد بنویسین

ولی خو از اونجایی که استقبال نمیشه منصرف شدم😂

 

و تو فکر یچیز دیگم بودم

اینکه.. نمیدونم شاید چند وقته دیگه یه بازی گروهی راه بندازم..

البته اونم استقبال نشه منتفیش میکنم😂😂

THE BOYZ 빵❤ 큐

من یه وب زدم اسمش چصناله هست هر چند وقت یه بار وقتی ناراحت میشم میرم اونجا مینویسم بعدم میحذفم =\

😂😂منم از اینا دارم
My most eternal love💜

عشقم ارومی؟

عاره لاو..
Maedeh 💗😇

جعرررررر😂

باز جر خوردی که😂
Maedeh 💗😇

اری امروز حسابی همرو ایسگانمودم جعرررررررر😂😂😂😂

بعله مشاهده نمودیم😂
Maedeh 💗😇

تویکیشو دیدی خخخخ تازه کلیم سوتی دادم😐

ولی بازم میخندم توخوفی؟😂😁

بعله میبینم😂
عاره خوبم😁
منم امروز اومدم شاخ بازی در بیارم تهش عز خنده رو به موت بودم
Maedeh 💗😇

عررررر منم یکیشم که وحشتناک بود😭😂😂😂😂

😂😂😂خوبع باز میخندیم
My most eternal love💜

خداروشکر(:

ببشید اذیتت کردم
My most eternal love💜

دورت بگردم ...نگو اینجوری

درکت میکنم

خدانکنه..
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan