Top... Top...💓

  • ۱۸:۴۱

  • ۷۳
~( dismoond)~

عام چرا فقط رنگو عوض میکنی قالبو غوض کن

زشته قالب مگه؟؟ دوسش دارم خا😂😍
💜My only love

من نفمیدم چجوری:|

اون دستگاه مختصاته پایین صفه؟

نمیدونم😂😂
دیشبی داشتم خط خطی میکردم دفترو دیدم اینشکلی شد خوشم اومد ازش یچی ازش در اوردم😂😂
💜My only love

دیسموند..

قالب داستان دارع😂😂

هلوییع😁💗

خاک😂😂
💜My only love

عطییییی..دلم مییدردععععععععع:(

وقتشه... همین امشب دیگه میشهه
💜My only love

😂😂😂😂چرا یجوری میگی انگار دشمن میخاد حمله کنه

جررر😂😂 خو دشمن من حساب میشه دیه
💜My only love

نمیشههه...ظهر دوساعت از دلدرد ب حال مرگ افتادم:(

فاعک😓
💜My only love

دلمممممممممممم😭

عایییییییییی

دراز بکش عشق من..
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *********

**** ** ***** ******** ****** * *** ********** ** ****** *** ********

یکم بدو بدو کن
به این داداشت بگو حرصت بده..
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

ساچ ع واو

😂😂میدونم ریدم
💜My only love

نظرت چیع سان کنی بیب؟:|

کونشو ندارم هانی😂
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

نریدی .. برا من گنگه

عه خوبه یبار یکار گنگی کردم😂
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

گشاد

پس بذار از خاطرات *** * *** بگم😂

نع نع غلط خوردم😂
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

چطوری ¿¡

متوسط رو به بد
تو؟
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

چرا رو ب بد ¿¿

به همون دلیلای فاکی که چند روزیه میگم😁
نگفتی.. تو؟
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دیر گفتی

** *** ** ****** **** ** ** **** **** *** * **** **** * **** ***😂😂😂

عاقا ... دلش بهشت میخواس😂
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** *** ******* ***** *** * ***** ****** ****** *** ** ***

خاعکککک😂😂😂
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

************ **** **** *** *** *********** *** ** ********* *** *** ********** **** *** * *** ******** **** **** *************

چه پایان خوشی😂😂😂😂😍
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بازم برات داستان یگم...؟

این دفعه *** * **** رومیگم

اینو نداشتیما😂😂😂
~( dismoond)~

عه چرا همه کامنتای عسل رو ‌پاکیدی؟

 

 

 

عام نه خوشگله فقط تکراری شد

😂😂میخوای چیکار؟؟

خو من دوس دارم
♡ Army ツJK ♡

خط خودته →_→

عاره میدونم زشته😂
♡ Army ツJK ♡

زشتههههه  زارت ب،وجودتتتت خیلی قشنگه

😂😂ولی همه میگن ریده
♡ Army ツJK ♡

نخیر عن فیس خیلیمممم خوبههه →_→

😂😂خداروشکر یکی خوشش اومد
♡ Army ツJK ♡

عرهههه ←_←

😂😂شطوری؟؟
♡ Army ツJK ♡

داغون →_→ 

ت شطوری ؟

کاش میتونستم کاری کنم
بد نیسم
♡ Army ツJK ♡

هعییی 💔💔 

خوبههه

:(
~( dismoond)~

عام چی میگه مگه؟😂😂

نمیگم😂😂
~( dismoond)~

بگو... خجالت نکش....🤣🤣🤣

خجالت نداره که😂
-·=»‡«=·- 𝑆𝑤𝑎𝑛 𝐿𝑖𝑙𝑖 -·=»‡«=·-

بااااباااااااااا رنگو عوض کنننننننن من بشدت از نارنجی و زرد متنفرممممممم 

😂😂باش فردا
Maedeh 💗😇

اممم سلوم ضربان من به یکی بستس اونم قلبمه😐😂😂😂

😂😂خوشحالم برات
Maedeh 💗😇

اممم سلام اینجا کج بید؟

تو کی بیدی؟

وا!! ماعده حالت خوبه؟؟
Maedeh 💗😇

منو از کجا میشناسی😨😱

من تورو میشناسم؟

آره حوفم

😂😂دیوونه
Maedeh 💗😇

هعی عطی مدانی؟

من کیوت نیستم خلم😐

الانم داشتم کرم میریختم عرررررر

بعله قشنگ فهمیدم اصن😂
Maedeh 💗😇

عررررر جعررررر😭😂😂

واح😂😂
Maedeh 💗😇

خدا روز به روز دارم بیشتر خل میشم همش تقصیر ترامپه😭😭😂😂😂

یاااا.. خل شدن خودتو ننداز گردن اون بدبخ😂
Maedeh 💗😇

عررررر اصلا من چرا خل میشم چرا تو نمیشی😐عرررررررر پس تقصیر کیم جونگ اونه😭😭😭

پروردگارا.. من خیلی وقته خل شدم😂😂
به کاسخولی معروفم یو نو؟؟
Maedeh 💗😇

عه پس توچرا مثل من اسکول نمیشی عررررر😭😭😭😭😭😭😂😂

😂😂😂یخورده صمیمی تر شیم به درجه اسکولیتم پی میبری😂
Maedeh 💗😇

اوا من چرا فکرمیکردم باهات خیلی صمیمیم عررررررر خورد تو ذوقم😭😭😂😂😂😂😂

😂😂😂صمیمی که هستیم..
منتها صمیمی تر
🤍My gogoli lobe

دلم برات تنگ شده بود

چرا رفته بود هرزنامه😐
King_Army ‌‌

مال من نوحه میخونه :| 

جررر😂😂😂
لیسا عشق منه جون منه ( تفف به ج ح :/ )

😐

ها؟
لیسا عشق منه جون منه ( تفف به ج ح :/ )

سلاممممم 

😂💔

سلام😂
لیسا عشق منه جون منه ( تفف به ج ح :/ )

خوفی ؟؟؟؟ 

عاره الان خوبم
تو چطوری؟
لیسا عشق منه جون منه ( تفف به ج ح :/ )

من؟  عاقا من کلا داغونم 😐😂💔 

خوبه ک خوبی عنتر 🙌😘😘💜

چرا اوکی نمیشی؟؟
😂😁
لیسا عشق منه جون منه ( تفف به ج ح :/ )

من چمد 💔 

یه دلیلش اینکه دیه دردامو میریزم ت خودم 💔😐😂  باعث میشه هی بدترو بدترشم 😂😐💔

درداتو خالی کن.. حتا با فش دادن..
لیسا عشق منه جون منه ( تفف به ج ح :/ )

قبلا هرطور بود خالی میکردم الان حس میکنم خالی نکنم بهتره اروم میشم 😐💔

اروم میشی ولی بدتر میشی خا
لیسا عشق منه جون منه ( تفف به ج ح :/ )

اوهوم بدیش همینه 💔😔

اصن باهام حرف بزن ولی تو خودت نریز
هزینه جراحی لاغری

سلام ما نفهمیدیم بابت چی وبلاگ متاسف بودین

:///
واح
من پنج نفرو بلاک کردم.. و برا همین ازشون عذرخواهی کردم:///
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan