کمی از طُ

  • ۲۱:۲۵

  • ۵۸
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

واااو :))

یس😁
حالا حالم بهتره بنظرت؟😂
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

نگرفتم چی شد:// 

مگه حالت بده؟ :///

عنتر :///

صبی میگما کسخول بودم😂😂
Baby angel Kooki lover

کمی ازتو 

😭😭😭😭🚬

😥😥
-·=»‡«=·- 𝑆𝑤𝑎𝑛 𝐿𝑖𝑙𝑖 -·=»‡«=·-

بیا من شمالم :)

بارون بارید امروز اتفاقا...

خونه کوهمونم چوب داریم میسوزونم برات :)

جنگلم نزدیکه یه نیم ساعت راهه بیا باهم بریم؟

دریا هم میبرمت... 

فقط یه چیزی میخوام در عوض

تا ابد بابام بمون و ترکم نکن...هرچیم که شد...هرچی... :)

من با تو تا افریقا هم میام:)
هوا مهم نی که.. فقط دخترم باشه..
هیچوقت ترکت نمیکنم..
مگه ادم میتونه از دخترش دل بکنه؟؟
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

آهاااااااا😂😂 

الان دپ شدی😔

خوبی عطی؟ نکنه ناراحتی؟ اگه آره میخای حرف بزنیم؟ (البته توی عن از من بدتری، هی میریزی تو خودت )

😂😂نه بابا دپ چیه..
اوکیم فقط درد دلتنگیو نمیشه کاری کرد که
عادت بدمه به قول یکی من حتی دردامو به خودمم نمیگم چه برسه به بقیه😂
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

یعنی تف به این اخلاقت ://////////////////////////

ممنون😂😂
Maedeh 💗😇

وای من؟نخیر چی فکرکردی😎😂😂

جرررر دیوونه😂😂
Maedeh 💗😇

😀😂

😂😂
King_Army ‌‌

:)

:)))))
-·=»‡«=·- 𝑆𝑤𝑎𝑛 𝐿𝑖𝑙𝑖 -·=»‡«=·-

بابا...آدما قولشونو میشکنن :) 

تف تو روم که آدم نیستم فرشتم😂🥀🎐

😂😂دختر خودمی تو
Maedeh 💗😇

خب چرا پست با حرفای دوم شخص میزارین توقع دارین آدم به خودش نگیره😂

خا بگیر عزیز من با توم میریم شمال😂😂
Maedeh 💗😇

من خودم از طرف ننم شمالیم ازطرف بابام جنوبی😂😂😂

گرفتم دیگه😂

😂😂خب خوشم اومد ازت
جنوبییی😍
Maedeh 💗😇

منم ازت خوشم اومد😎😂😂

ارع جنووووببیم عررررر😍😍

😂😂منم جنوبیم و با جنوبیا شدید کنار میام😍
♡ Army ツJK ♡

جنوب کجا بود؟ →_→

ها؟؟😂
-·=»‡«=·- 𝑆𝑤𝑎𝑛 𝐿𝑖𝑙𝑖 -·=»‡«=·-

خیر بابا با خودم تنها میاد شمال

به...چرت گفتم من که خودم شمالم:/

خا بابا تنها میاد دوتایی میخوایم وخ بگذرونیم

😂😂چش دوتایی😍
♡ Army ツJK ♡

چرا این روزا همه خنگ شدن •﹏• 

خو نفهمیدم
🤍My gogoli lobe

⁦ಥ_ಥ⁩

لاو:))))))))))
Maedeh 💗😇

عرررررر توام جنوبی؟کجاشی البت فکرنکنم هم استانی چیزی باشیم😂

😂😂جنوب زندگی میکنی؟؟
Maedeh 💗😇

عرررررر جنوبی بیااااا بغلمممم عررررر😍😍😍😭

بغل کردنتتتت عرررر😂😍😍
🤍My gogoli lobe

اوما ⁦(╥﹏╥)⁩

جون دلم!!
♡ Army ツJK ♡

گفتم جنوب کجاست من فق مدانم شمال کجاس •﹏• 

فهمیدی ؟ -_-b

فهمیدم😂😂
جنوب میشه استان خوزستان.بوشهر.هرمزگان.و اون یکی نمد چیه:/ سیستان بلوچستان؟ فک کنم
🤍My gogoli lobe

خیلی وخت یود رب انار نخورده بودم⁦ಥ‿ಥ⁩😭😂😂😂⁦♥️⁩

لاوووو بزنمت؟؟؟؟ حالا یه ساعت دیگه دلتو گرفتی من که میدونم
♡ Army ツJK ♡

اع خدایا من باس برم از کلاس اول شرو کنم ~T_T~

😂😂جرررر
🤍My gogoli lobe

خخخخ اوما-.-

 

نخند عه:/ اه نمیگم نخور:/ بخور ولی مثلا روزی یه قاشق نه یهویی اینهمه:///
🤍My gogoli lobe

دلت مویاد منو بیژنی؟!🥺🥺🥺🥺🥺

عاره تا وقتی مراقب خودت نیسی عارههه😑
🤍My gogoli lobe

مگه داروعه روزی یه قاشق😂😂😂

😂😂
اهم هیس همینکه گفتم یهویی نخور
🤍My gogoli lobe

خخخخ :/بزن

توام بیژن

اصلن بلو تنهام بزال🥺😭

عرررر یاد قبلا افتادممم😂😂
من تنهات نمیزالم:(
کی دلس مویاد لابشو تنها بزاله اخه
🤍My gogoli lobe

😂😂یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح یاح

یه امشبو میخورم محض تخلیه اعصاب😂

دیگه نخورررررررر😑😑😑😑😑
♡ Army ツJK ♡

بوتی ~T_T~

جونم!!
🤍My gogoli lobe

میدونی یاد کی افتادم؟تو یه چیزی گفته بودی منم گفتم میزنمت...تو گفتی همه زدن توام بزن منم گقتم دلم نمیاد تو گفتی اون زدنو نمیگم....یادته؟

عارهههه😂😂😂😂
خاعک حتما اون موقع زیاد فیلم نگا میکردم😂
🤍My gogoli lobe

خیلی ها گوزاشتن⁦(╥﹏╥)⁩

سخت نیس:(

غلط موکونی تنهام بیزالی:(

نخیل تنها گذاشتن تو سخته
عوضیا چطولی دلشون اومد لابمو تنها بیذالن:(
♡ Army ツJK ♡

دلم تنگ شده  بود خیلی زیاد ~T_T~ عنتربرقی ~T_T~ 

هق هق به گفتگو بین ت و شهلا حسودیم شد (⊙︿⊙✿)

منم یهو غیب میزنه:(
حسودی چرا بیا باهم حرف بزنیم
🤍My gogoli lobe

😂😂😂😂😂😂عههه فک میکردم راس میگی😂😂😂

گقتم..انقد دراما دیدی کصخل شدی😂😂

😂😂😂جررررررر
ولی خا زیاد خورده بودما
🤍My gogoli lobe

اوما😐

جونم!!
🤍My gogoli lobe

نمیدونم⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩

بات..عای جاست اکت لایک عای دوت کر:]

خیلی دوست دارم لاو..
با اینکه زبانم ضعیفه تقریبا فهمیدم چه زری زدی
🤍My gogoli lobe

😂😂😂😂😂حتمن مست بودی😂😂😂😂👊👊👊👊👊

بعله😂😂
🤍My gogoli lobe

عسل تورو از من گرف⁦ಥ‿ಥ⁩چرا مزدوج شدی

نخیرم://
تو اول مزدوج شدیییی
تازه من همیشه برات هستم:)
💜My only love

عطیههههه

عسللللل
💜My only love

بم نیاز داری؟

کمی از من؟

بعلههههه
دلم تنگیده بوددددددددد
🤍My gogoli lobe

منم خیلی دوستت دارم اوما⁦ಥ‿ಥ⁩

😂😂😂😂انگار دعواس😂چ زری زدم گوه خوردم😂😂😂ناموسن زر از حرف باحال تره

😂😂دقیقااا
💜My only love

من کلا ی ساعته عافم😁💗🐼

ولی دلم تنگ میشهههه
🤍My gogoli lobe

 ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ ) ( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ ) ( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )( ಥ∩ಥ )

واححح
💜My only love

زشتم توش😭🔪😞

نخیرمم
♡ Army ツJK ♡

درباره چ بزریم ⊙﹏⊙ بوتی خعلی مهربونی عبضییی ∪ˍ∪

نمیدونم
😂😂گفتم نگو مهربون
💜My only love

شهلا:|

کجا عطیو ازت گرفتم ک

حسود شدیااا😂😂😂

😂😂😂جررر
🤍My gogoli lobe

چرا منو تنها میزاری میری

چرا میکاری میری⁦ʕಠ_ಠʔ⁩

ببشیدددد
⁦(。•́︿•̀。)⁩⁦(。•́︿•̀。)⁩⁦(。•́︿•̀。)⁩⁦(。•́︿•̀。)⁩⁦(。•́︿•̀。)⁩⁦(。•́︿•̀。)⁩
🤍My gogoli lobe

اوما⁦ಠ◡ಠ⁩

جونممم
🤍My gogoli lobe

عسل😭😭😭😭😭😭قبلن یه عالمه با عطی زر میزدم

الان همش داره با تو زر میزنع⁦(ノಠ益ಠ)ノ⁩⁦ಠಗಠ⁩

😂😂😂جررر من هنو بات میزرم که
🤍My gogoli lobe

کمه....T^T

😂😂😂⁦.·´¯`(>▂<)´¯`·.⁩⁦.·´¯`(>▂<)´¯`·.⁩⁦.·´¯`(>▂<)´¯`·.⁩⁦.·´¯`(>▂<)´¯`·.⁩⁦.·´¯`(>▂<)´¯`·.⁩
🤍My gogoli lobe

ಠಿ_ಠಠಿ_ಠಿ(눈‸눈)ಠಿ_ಠಿಠ ͜ʖ ಠಠωಠಠ,_」ಠಠಗಠಠ︵ಠ

⁦(ʘ言ʘ╬)⁩⁦(^_^メ)⁩⁦(~_~メ)⁩⁦(─.─||)⁩⁦(٥↼_↼)⁩⁦(-_-メ)⁩⁦(~_~;)⁩⁦(*﹏*;)⁩⁦(˘・_・˘)⁩⁦(;;;・_・)⁩⁦(^~^;)ゞ⁩⁦( ̄ヘ ̄;)⁩⁦(;ŏ﹏ŏ)⁩⁦╏ ” ⊚ ͟ʖ ⊚ ” ╏⁩⁦⊙﹏⊙⁩⁦(๑•﹏•)⁩
♡ Army ツJK ♡

جررررر گفتی ولی وقتی هستی چ گهی بمالم ⊙﹏⊙

نیستم خا⁦=_=⁩
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خاع ب من چ 

عاخه من *** دارم...تو ک نداری بیاد بات بزرع😂😂😂

😂😂عسل خاعکککک
🤍My gogoli lobe

⁦¯\_ಠ_ಠ_/¯⁩⁦(ಠ_ಠ)━☆゚.*・。゚⁩

وایسا از این زیر میزیا بزارم😂
⁦ʕノ•ᴥ•ʔノ ︵ ┻━┻⁩⁦┻━┻ ヘ╰( •̀ε•́ ╰)⁩⁦ʕノ•ᴥ•ʔノ ︵ ┻━┻⁩⁦┻━┻ ヘ╰( •̀ε•́ ╰)⁩⁦ʕノ•ᴥ•ʔノ ︵ ┻━┻⁩⁦┻━┻ ヘ╰( •̀ε•́ ╰)⁩⁦ʕノ•ᴥ•ʔノ ︵ ┻━┻⁩⁦┻━┻ ヘ╰( •̀ε•́ ╰)⁩⁦ʕノ•ᴥ•ʔノ ︵ ┻━┻⁩⁦┻━┻ ヘ╰( •̀ε•́ ╰)⁩⁦(┛✧Д✧))┛彡┻━┻⁩⁦(┛✧Д✧))┛彡┻━┻⁩⁦(┛ಸ_ಸ)┛彡┻━┻⁩
🤍My gogoli lobe


 

 

 

 

عادما مجبور به گفتن چ حرفایی میکنید😂😂😐👊👊👊

خاعکککک😂😂😂😂😂 ولی عسل فرق میکنه بوش😍😍
جررر😂😂😂
🤍My gogoli lobe

😂😂😂عطی منم زیر میزی دارمااا

⁦(┛◉Д◉)┛彡┻━┻⁩⁦(ノ≧∇≦)ノ ミ ┻━┻⁩⁦(ノ`Д´)ノ彡┻━┻⁩⁦(╯°□°)╯︵ ┻━┻⁩⁦(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻⁩⁦(╯ರ ~ ರ)╯︵ ┻━┻⁩⁦(ノ´・ω・)ノ ミ ┻━┻⁩⁦(┛ಸ_ಸ)┛彡┻━┻⁩

خاعک گوشیت مثه منه😂😂😂😂
🤍My gogoli lobe

اه بسه عطی خافا😂😂👊👊👊🔪🔪🔪🔪🔪

خاع😂😂😂😂
🤍My gogoli lobe

عره😂😂

⁦¯\_ʘ‿ʘ_/¯⁩

حیوونم داره😂😂
⁦ʕ·ᴥ·ʔ⁩⁦ʕ ꈍᴥꈍʔ⁩⁦ʕ´•ᴥ•`ʔ⁩⁦V●ᴥ●V⁩⁦▼・ᴥ・▼⁩⁦◖⚆ᴥ⚆◗⁩⁦◖⚆ᴥ⚆◗⁩⁦◖⚆ᴥ⚆◗⁩⁦◖⚆ᴥ⚆◗⁩⁦◖⚆ᴥ⚆◗⁩
عرررر این اخری خیلی فاعکه
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هه

**** ****** ***** *** ****😁💗🐼

خاعککک😂😂
جلو ملت؟؟؟
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** **** **** **** ******* **** ******* ***** * **** ** *** ********************** ****** ** ********** ****** *** *****

**** *** *** *****

** ***** ** ******

*** *****

عسل عمومیه ها😂😂😂
خدا من محووو😂😂😂
💜My only love

😂😂😂😂😂😂😂😂عمومی ندوس؟

عمومی که دوس ولی نظرا بدون تاییده😂😂😂
💜My only love

تایید لازم کنش خاع

نمخ😂😂 میخوام باز باشه یهو رفتم با شهلا زر بزنین من صب بیام جر بخورم😂
🤍My gogoli lobe

😂😂😂من نمیخوام‌ با این عسل منحرف بحرفم

خوندی اونارو؟؟؟😂😂😂 خاعککک
عسلم منحرف نیس شیطونه😂
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دارم میرم...

:(

شاید فردا باز بتونم عان شم😂😂😂

 

 

اما برنامه *** * **** * *** شنبع پابرجاس

در ایام کرونا باید ویتامین بخوری مریض نشی

خوبع😢


😂😂جررر😍😍😍
🤍My gogoli lobe

⁦(◕ᴗ◕✿)⁩⁦(◔‿◔)⁩⁦

اینو دوس دارم(◍•ᴗ•◍)❤⁩

نمد چرا میبینمش یاد خودم میفتم😂😐

هاره شبیهته خصوصا لپاش😂😂
💜My only love

عطی...ب من میگع منحرف

ب بیبت...ب پیشی کوچولو🐱

میوووو

پیشی کوچولوم خیلیم ملوسه:(
🤍My gogoli lobe

😐😐😐😐😐😐ایش

شماها ....تو یه مراحلی خیلی چندش میشید😂😂😂👊👊👊👊

من چشمم میخوره بهشون بجاتون خجالت میکشم😂😂😐

😂😂😂اونارو نخون عه زشته تازه خودمونم اول مشکل داشتیم باش😂😂
🤍My gogoli lobe

جررر😂😂😂😂

شباهت موج کره ای میزنه⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩

عاره😂😂😍
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نخند...***** ***** * ***😂😂😂💦

 

جررر😂😂😂قبل رل زدتمون یادته ب شهلا گفتی عطی ی پیشی کوچولوعه ملوسه😂😂😂😂جررر...بعد اسکرینش رو چن وخ پیش گفتینو فرستادی

عاخرش میان جممون میکنن😂😂😂
🤍My gogoli lobe

من یادمه عسل/:

واقنی؟؟😂😂
🤍My gogoli lobe

هوم:/

😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan