و وقتی سوپرایزم به عن کشیده میشه(موقت)

  • ۱۱:۰۸

ماعده حتی نیومد نگا کنه😂😂

  • ۳۲
~( dismoond)~

خاک😂😂

😂😂مبارکا پسر
از سینگلی در اومدی
Maedeh 💗😇

مائده؟🤔

یو:/
~( dismoond)~

مرسیییییییییی

😂
Maedeh 💗😇

من؟عه چیو ندیدم😂

حالا که ندیدی پستو زدم پیش نویس عاه😭
💜My only love

جرررررر😂😂😂😂😂😂

عطیه از تحریم درت اوردم

مجاز ب خوردن عاب هلو هسی

😂😂😂😂حله
Maedeh 💗😇

ببخشید خب آن نبودم کی گزاشتی؟دیشب نت نداشتم امروزم یه چند دقیقه اومدم بعد رفتم پیاز ریز کنم عرررر😭😭😭😭

نخیر همین الان گذاشتم😂😂
تو پست محدثه نظر گذاشتی اینجا نذاشتی اصابم بهم ریخ😂
Maedeh 💗😇

عه؟جعرررررر ندیدم حتما عرررر یبارم یکی واسه من گزاشته من ندیدم تف تو این زندگی😭😭😭😭😭😐

😂😂😂جررررررر
حالا چیز خاصی هم نبود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan