توجه نکنید!

  • ۱۶:۴۹

دیدین وقتی اصابتون خورده

دلتون میخواد کل وسایلی که تو اتاقه رو بشکنید؟؟

همیشه وقتی میخوایم تنها باشیم کامنتا رو میبندیم..

وقتی ناراحتیم وبو میبندیم..

وقتی از خودمون سیریم وبو میپاکیم...

وقتی خوشحالیم قالب عوض میکنیم..

پس چرا نمیشه قالبو جوری بهم ریخت که اروم شد؟؟

  • ۶۸
saba (عرررد)

^^

:)
Baby angel Kooki lover

سلاااام بوتیییییییی چطوریییی؟

 

سلاممم خوبممم
تو چطوری؟؟
چالشتو دیدم ولی مغزم نکشید😂
🤍My gogoli lobe

هممم...من هروخ میخوام خودمو اینجا خالی کنم معمولن یه پست میزارم بقیه شاد شن:/

یا پستام‌و همرو بر میدارم وبم خالی شه:)

من اینجوری اروم نمیشم فقط میخوام سر یچی یه بلایی بیارم
🤍My gogoli lobe
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب قالبتو ریده کن:/نوشته هارو رنگارو عوض کن:/

**** *** **

** **** ****** *** *** ******** ********* *** ** **** ********

اصابم خورده حوصله عوض کردن ندارم فقط دلم میخواد یسری کد بپاکم برینم به قالب ولی باز اروم نمیشم
برم فش بدم؟؟؟
🤍My gogoli lobe

عاره...:)

پففف اوکی ترم
Baby angel Kooki lover

خداروشکر 

خوبم 

اوهوم ینی چالشه هااا😂😂

خداروشکر
من خیلی فیک نخوندم خا😂
..♥️Mobina♥️ ..

:))

((:
Maedeh 💗😇

من یبارواعصابم بهم ریخته بود اسممو گزاشته اسکول خل پروفمم یه چیزی گزاشتم ولی عوض کردم😐😂

خوبی؟

😂😂من اینجوری خوب نمیشم
Gloxinia M.R

سلام

چرا نا آروم؟

یه پست بنویس هرچی میخوای بنویس تا خالی شی ناسزا،گلایه،...هرچی

سلام..
اه اصابه دیگه یهو بهم میریزه
گذاشتم تو یکی از وبا الان اوکی ترم
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

نفهمیدم ک

نفهمیدی؟
خب فک کن من الان دلم میخواد بزنم کل در و دیوار خونه رو با کلنگ خورد کنم:/ ولی میخوام جلو خودمو بگیرم بنظرت چه بلایی سر این وب کوفتی بیارم تا اروم بشم؟
Maedeh 💗😇

منم خوب نشدم بدتر استرس داشتم وبه آدم غریبه بااون اسم نرم😐

😂😂جرررر
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

نم

تشکر هانی😂
King_Army ‌‌

:| 

😁😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan