I know

  • ۱۶:۲۲

I know that you won't understand
But you need to let go of this hand

 

 

+همه چی اوکیه

  • ۶۸
ailin _n❣

سلام بابزرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

خوبییییییییییییییییی؟

چه خبراااااااااااااااااااااااااااا؟

سلامممم
عارهه خوبببب
تو چطوریی
هیچی درس درس درس😂
ailin _n❣

خوبم مرسیییییییییییییییییییییییییییی

وای اره منم درسسسسسسسسسس درسسسس درسسسسسسس

دیگه خفه شدم از دست فیزیک 

بابزرگ 

میخوام زن بگیرم 

بچه دارم شدم 

لوک بچمه البته از سمت ویستا اینا 

باز پسر دوتا خانواده دیگه هم شدم 

الان 5 تا خانواده دارم 😂😂😂😂😂

فیزیک خوبه کهههه
😂😂😂با این همه عادم خفه نشی با فیزیک نمیشی
ailin _n❣

😂😂😂😂😂😂😂😂😂به خدا انقد زیادن 

هرجا میرم یه فامیل هست

😂😂😂خداروشکر من خانوادم کوچیکه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan