فرم حضور غیاب امروز

  • ۱۰:۲۱

 

نه خدایی شما بگین اینا حالشون خوبه؟؟ دارم نگرانشون میشم:/

  • ۸۵
Baby pari cute

😂😂😂😂

☹️
saba mohamadi

وا؟!😂😂

بسته🤦🏻‍♀️😂☹️
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

😂😂😂😂😂😂

میفهمی دارم چی میکشم😂
💜My only love

😂😂😂😂😂😂خاعک

😂😂خنده هاتو دوس
ᴋɪᴍ ʀᴜʙʏ

میخان قشنگ ع خاب بیدارتون کنن

عاخه ساعت ده صب😬
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

کامل درک میکنم، معلما ما هم عنترن

اه😂😑
💜My only love

قلبی بخندم؟

😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗

برا من عاره😍
ᴋɪᴍ ʀᴜʙʏ

10 صب خا تازع سر صبع

ما از هفت و نیم کلاس داریم☹️
Drsvhost 32

😂😂😂😂 ای خوداااااااااا

😂😂☹️
Drsvhost 32

:|  اون استیکر اونجا چ میکنه؟

بپاکش خنده کن😂😂😂😂😂

نع اون از بدبختی و مظلوم نماییه😂
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خاعک...رد دادی کلا😂😂😂😂

 

 

************* ********* ** **** ** ************ **** *** ****** *** **** **** *** *********** *****

*** ** ***** **** *****************

😂😂😂بعله

😂😂😂شاید نشه
باز مشکل پیش اومده
Gloxinia M.R

😂😂😂

چرا اینجوری؟

انگار میخوان غربالگری کنن😂😂😂

والا بخدا😂😂 نمیدونم چه مرگشونه
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****

**** ** ************************** ********* ****** ** **** **** ** ***** *** ************* ** **** ********* ** **** ** *** ** **************************** **** *** ************** ***** ********😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

**** *******:(

جرررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂حالا صبر کن اوضا بهتر شه فلا که میخوام خفش کنم

چرا دیگه..
💛... NIK ...💛

واییییییی ججججججررررررررر ودف؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

فمیدی به من بگو😂😂😂😂😂
🤍My gogoli lobe

جرررر خخخخخخ

😂😂😁
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** **** **** ****** **** ** **** *** ** ** ******************** **************** ******* ** **** *** *****  ***** * ***** ********** *** ** * *** **** **** * ****** **** * **** ******* ***** *********

 

********** **** *** **** ** *********************

خوشمزه😂😂😂😂😂😂😂جرررررر


حالا تو حرفات سان میشه من نمت بزرم که😂😂
💜My only love

دیقن شهلا😂😂😂😂😂جررررر..خخخخخ

😂😂
💜My only love

بیا خصوصی بگو😂😂😂😂😂

با برچسب زرد

خو تو خصوصی بده😂😂
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ا*** ** **** ****** ********

*********

***** **** ** ******

********** ** ****

**** **** ****

** *** **** ***** *****

خاعکککک😂
گذاشتن دستم رو دستت
نکن جونی خطرناک میشه😂
💛... NIK ...💛

احیانا این سوالا برا بچه های پنج شیش ساله نیس؟😂😂😂😂

حتی اونام میفهمن

حتی ابجی من ک دو سال و نمیشه هم جواب سوالا رو بلده😂😂😂😂😂😂😂

حضور غیابه دیگه😂😂😂😂
دبیرامون حالشون خرابه😂
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ن*******

**** ** ** ********

***** *** **** *****

****** ***** **********

********* ** **** ************* ***** * ******** *** **** ****

اه عاهههه عسل خاعکککک
حیف عمومیه نمیتونم بگممم

💛... NIK ...💛

این الان مثلا حضور غیابه؟😐😂

ایده بهتر عه این نداشتن😂😂😂😂

مثلا😂😂😂
دبیرمون شصت سالشه انتظار بیشتر از این نمیره
💜My only love

الان میام خصوصی خاع😂😂😂😂😂😂😂😂

 

قرار شد بیای وب...من سان کنم دیکهد

از جوابا ترسیدم😂😂😂
💜My only love

نترس...نمیگم چیزی

 

عطیههههعهع..خیلی بی ادبی بخاطر خصوصی😂😂😂😂😂سرخ شدم کصافژ عنوا😄

😂😂نه تو خطرناکی

😂😂😂😂😂😂من بی ادبم؟؟؟ کی بود دست میکشید؟؟؟ نمیگی از خواب پا میشه؟؟
💜My only love

بیاااا دیه.. جون عسل نمیگم

 

 

خب داشتم نازش میکردم...

تازشم از خاب پاشه...هزار تا لالایی بلدم باز بخابع😂😂😂😂😂😂

چش😂😂😂


😂😂وایسا میام وبت جوابشو میدم
💜My only love

عمومی دادی بدبخ😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خودت گفتی خا😂😂😂😂😂😂
⛓...Old Bootlace
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خاعککک😂😂

**** **** **** ****** **** ****

بسپارش ب من😂
⛓...Old Bootlace
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

به *** ****** **** *****

***** ***** ******

😂😂😂😂
لالایی های متنوعی بلدم
⛓...Old Bootlace
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با ****** **** *******

*** *** ***** *** * ******* ***** *****

حتا با قرار گرفتنش بین شلیل😂😂😂😂
⛓...Old Bootlace
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اووووو😂😂😂😂😂

**** *** *** ****** *****

**** ************

عاره...موز وسط شلیل
⛓...Old Bootlace

خاعکککک😂😂😂 

همه فمیدن

😂😂😂😂
خا...بمن چ..
Antar Barqi

بزای گربهه بگو این موز پاداره :/

😂😂😂😂 گفتم توله ببر
💜My only love

عطیه ....بیا پنل

عطی
⛓...Old Bootlace

یاااا😂😂😂نکن خا

 

باش الان میام

میکنم...دوص دارم...الان میام خصوصی نوازشم رو ادامه میدم😂😂


ممه نان
⛓...Old Bootlace
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خاعک تو گورممم😂😂😂

*** ********* *** ***** ***

گفتم ک ردیفه😂
mahis

سلاام سلاام عجب وبلاگ  باحالی دارین 😍😍چقدر مطلب داره آدم حوصلش سر نمیره اینجا🤩 منم میخوام یه سایت فروش تلفن همراه بهتون معرفی کنم من خودم خرید کردم ازشون و واقعا راضی بودم حتما بهشون سر بزنید لینکش براتون میزارم 

https://mariatell.com/ 👉🛒👉

فاک یو بچ
King_Army ‌‌

ابلفضلللل

جررررر😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan