ترین ها😁

  • ۱۶:۰۵

از انایی شرو شده چالش.. اینم وب خشنگش کلیک

1.مهربون ترین :

دونسنگم.. نورا

2.منطقی ترین :

ویس.. سارا

3.عاطفی ترین :

شهلام... بهی

4.دیوونه ترین :

مبی خودمم دلیلشو نمیدونم😂... لوک... مائده

5.مرموز ترین :

فایتر.. اسکای

6.عصبانی ترین :

لی لی... ای جی😂

7.جدی ترین :

لیندا اونی

8.بزرگ ترین ( از نظر اخلاقی منظورمه ) :

شهلا

9.صبور ترین :

عسلم😂 خدایی تحمل کردنم خیلی صبوری میخواد

10.کیوت ترین :

عسلم

11.لجباز ترین :

محی(تقس)

12.جذاب ترین ( اینم از نظر اخلاقی منظورمه ):

عسلم... پیشی

13.ترسناک ترین :

لیندا اونی

14.سکرت ترین :

ینظر من هیشکی:/

15.ساده ترین :

شهلام

16.شیطون ترین :

جاست عسلم

17.منحرف ترین :

دونسنگ

18.غیرتی ترین :

...:)

19.عاقل ترین :

دونسنگم... ویس... فافا

20.اروم ترین :

انا😍

دوتام با اجازه خودم اضافه میکنم

21.گیج ترین:

عسلم.. محی

22.معتمد ترین:

شهلا.. دونسنگ.. عسل

 

 

اینا کسایی بودن که بیشتر از بقیه میشناسم و باهاشون حرف زدم.. امیدوارم کسیو یادم نرفته باشه.. خدایی گیجم اگه یادم رف بزارین به حساب خواب الودگی و حتما بم بگین اضافه کنم

 

 

 

+اهم اهم صد تایی شدیممم.. تشکر فراوان از شهلا❤🤍❤🤍

  • ۸۱
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

خودتی

😂😂من که قبول دارم
King_Army ‌‌

جررر

مبارکههه *-------*

تشکرررر😁
لوک‍!∞ ツ꪿

|:

هان؟😂
Soul Of Asghar~ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وایسا ببینم:|

شهلااااتتتت؟؟🤨🤨🤨🤨🤨

😂😂😂جعررر
عاره شهلام
فضولیش به تو نیومده
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

انا هم گف لجباز اما نیستم بچز اینو بفهمین :|~

محی نیسی؟؟؟ بزنمتتت:/
Maedeh ❤❤😇

عسلم عسلم عسلم جعررررر😂😂😂

منو ننوشتی منم تورو ننوشتم عرررر بزار برم بنویسمت😭😐🚶

😂😂😂
نوشتمممم:/// ندیدی
Stupid Lion :|

آیگوو.. ♡~♡ مهربون..

عاری
Ana. j.chim

تنکس عطیهههه ♡♡♡

من ارومم؟ :]..

اجازه چیه..راحت باش ^^

ایگو..الان میشینم عر میزنممممم..

 

صد تایی شدنت مبااااااااارککککککککک..

👏👏👏👏👏🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉💙💙💙❤❤❤💜💜💜💞💞💞💞🍭🍭🍭🍬🍬😻😻😻😻

دست دست..جیییییییغ..هورااا

اوهوم😂❤


مرسییییییییییییییی
Soul Of Asghar~ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

گمشوووووو:|||||| شهلای خودم بید:/:/:/:/:/ بیشعور بی فرهنگ:|

:/// دلم میخواد بزنمتتت
Maedeh ❤❤😇

نه نیستما همش یا دونسنگته یاعسل😂😂

دیوونه ترین رو ببین😂
🤍My gogoli lobe
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من بزرگ ترینم؟!

**** *** ********** **** ***** *** *** **** *** ****

بعله
جرررررر😂😂
Maedeh ❤❤😇

جعررررر اخه دیوونه؟همه یا منو شیطون نوشتن یا دیوونه😂😂😂ممنان😂

😂😂😂بعله
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

صد تایی شدنت مبارک

مرسیییی
خاعک یادم رف:(
King_Army ‌‌

 من میخام دوباره همون خوناشام خسته ی قبلی بشم نه این لوسِ مزخرف :|

یاااا😐
کی بت گفته لوس??
💜My only love

ثبور؟...ناموسن ودف

من و ثبور بیگانه ایم کلن😂😂😂😂😂

نخیرم😂😂
همیشه وقتی ازت میخوام و لوس میشم صبوری😂
💜My only love

راسی😂😂😂😂تقس غلطخ.....تخس درسشع

میدونم😂😂😂 محی همیشه میگه تقس😂
King_Army ‌‌

:>

:(
King_Army ‌‌

میخام عوض شم.. 

باشه.. ولی برا من همین ارتمیس بمون:(
💜My only love

یااا

خب لوستم دوس...شلیل خاستنم حق قانونیتع خا😂😂😂😂

دیوونه😂😂
💜My only love

نرفتی بخوابی؟

نمیذارن که.. داشت خوابم میبرد دوستم زنگید😑
King_Army ‌‌

معلومه ک میمونم :)

عرررر خوبع😍
💜My only love

سایلنت کن...برو بخاب خب:(

حالا خوابم پرید ولی کامنتا تموم شه میکپم
💜My only love

پففف...خا بشه😒

اونشکلی نشو ساعت پنج نشده رفتم
King_Army ‌‌

:)

لاو یو..
💜My only love

6دیقه دیه..پنچه:|~

خا حالا شیش دیقه خودش شیش دیقس😂
💜My only love

الان شد 5دیقه😂😂😂

غزلم دلش تنگیدع بود...):

سه دیقه😂
فداش شم بیارش تو بغلم بخوابه تو برو ددر
💜My only love

دو دقیقه...

خا توام میخ بخابی...توخاب نیای روش...خفه شه😱

یه دیقه
😂😂 نععع من غلت نمیزنم زیاد
بده بچمو بابا فداش شه
💜My only love

برو بخاب دیه...

خدانکنه

من خیلی بد خابم ولی..شب رو تخت میخابم...ثب تو آشپز خونه پیدا میشم

رفتم رفتم
😂😂😂پس باید مراقب خودم باشم
💜My only love

بوس رو قلبت

فعلا...(:

لاو یو..
💜My only love

لاو یو تو..

:)
Soul Of Asghar~ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بیا برو تو کیونم:|

😂
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

مهم نیست داماد کصخلم :)

:))..🤍
𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

الهییی من کجام عاطفیه ؟😂

هستی😂
V ♱ C111

جرر 😂

😁😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan