همه عنوانا تکراریه:/

  • ۲۰:۲۷

وقتی که خورشیدو میخوای

یه وقتایی رو بایدم بسوزی

  • ۵۵
bad ram

عر عالی بودددددد

کف کف

تشکرررر
🤍My gogoli lobe

عر اوما🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧میدونم پستت رو انتشار بود

خیلی دلم برات تنگ شده کصافژ عنوا 🤧😭🥺

😂😂😂منم دلم تنگ شده بوددد
🤍My gogoli lobe

عررر اوما عرر عررر

صدتایی شدیییییی

تبریککک خخخخ

⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩

عه چه زودددد😕
🤍My gogoli lobe

اومااااااااااااا

لاووووووووو
دلم تنگ شده بوددد
🤍My gogoli lobe

عررر منم دلم برات تنگ شده بود عررررر طتتستیی

خوبی؟

اوهوم
توو چطوری؟؟؟
شنیدم فالورامم کار توعه:/
🤍My gogoli lobe

یس خوبم

نه کی گفتع:/🤭🤭

خوبع
نمیدونم کی بود😂❤ لاو یووو
🤍My gogoli lobe

خخخ لاویو تووو

😂😂بیا خصوصی ببینم
🤍My gogoli lobe

نمیام😂

چیکارم داری

اصخر گف باهاتون حرف نزنم منحرف میشم😂👊

یاااا بیا ببینم😂😂
خبرا رسیده قبول کردی
🤍My gogoli lobe

نه بابا قبول چیه

اه عسل مجبورم کرد(خوده عسلو)بغل کنم...تازه عاب مماخشو مالید بهم بعدم مجبورم کرد موهاشو ناز کنم:/

هعییییی

جعرررررر😂😂
قبول کردییییی
🤍My gogoli lobe

نه نکردم😐🔪

 

صب کن ده دیقه دیه میام:/

کردییی
باعش😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan