وقتی دبیرمونم عین خودمون بچه باشه😂

  • ۱۵:۱۳

+خدایی ما انتظار بحث و دعوا داشتیم😂😂

  • ۶۵
mochi ^-^

آره دختردایی منم همینجوری کردن هیچی بهشون نگفت معلمشون

😂😂فردا رو یکی دیگه امتحان میکنیم ایشالا
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وااااای😂😂😂😂😂😂😂

😂😂من جر خوردم
~°•☆ LOVE

جرررررر😂

 

مال ما تو اسکاى رومه تهش بتونیم همین استیکرارو بفرستیم:/😐😬😂😁😥😒😐

بمیرم😂😂
ما هم میخواستیم برا یکی از دبیرای بی اصابمون بفرستیم نصیحتمون کنه ولی کلاساش تو شاده😢
💜My only love

ژووون بابا

قلبا رو ندیدم امروز😂😂😂😂😂

😂😂بعله تارتا رو ببین قلبشو کردم 😶 خوبه؟؟
~°•☆ LOVE

دور از جونت 

بکگراندت چق کیوته*-*

واقعا😂😍
خودمم میبینم میذوقم
Maedeh ❤❤😇

جرررررر😂😂

جر تررر😂😂
~°•☆ LOVE

اوما😐فک کنم قبلنم بهت گفتم حس میکنم ى بچه کوچولویى

مثه بچه ى خودمى برام😍😍😂

کوچولوى خر😂😂

عههه چرا خووو😂😂😂😂
من خیلیم بزرگم اهم
Maedeh ❤❤😇

وای من خوندم جر تِرر😂😂

خداشفام بده😂

خاعک😂😂😂😂 من قبلا تَر مینوشتم گفتم دیگه میدونین نذاشتم😂
💜My only love

بله خوبه😂😂😂💗

😂😂دیوونه
لابم بیا خصوصی😁
~°•☆ LOVE

نمد اصلن عکساتو میبینم دلم میخواد بیام فقط مواظبت باشم😍😂😂😂

برات اسباب بازى بخرم😁😂موهاتو خرگوشى ببندم عررررتصنچشچسن😂😂😂

بعله شما جونیه اعظم میباشى:/

واس عسل البته... ددى جونى میباشى(به به😂😐)

😂😂😂واییی مثه داداش مجازیم حرف میزنی😂😂 اونم میگف میترسم باهات برم بیرون بدزدنت😂😂 من جر خوردممم به این زشتی اخه
خرگوشی زشت میشم😂😂
😂😂بعله صحیح
💜My only love

عاممم...از بین دوستات

نرگس...تار تار...ثنا..نگین...فائزه رو میشناسم 😁💗فک کنم البت...اگ کسیو جا ننداخته باشم..

 

عکسام تو گفتینو برات فرستادم...هروخ شد بتایپ

تارتار چیه؟؟ 😂😂😂 تارتا
عاره اینا رو فقط بت گفتم
اهم لابم قلب همشونو برنداشتما فقط تارتا رو برداشتم☹️

باعش
~°•☆ LOVE

بى ادب😬😬😬😐

به خودت نگو زشت::://///////

باعشه اصن تو زشت ولى واسع من زشت نیستى:/

هرچى هم میگم حقیقته:::::::://////

 

کیوت بشى شاید*-*الان با چترى هات ى بار امتحان کن

بحله

😂😂😂😂زشتم خا
خاع://

😂😂چتریام دارن بلند میشن
اردک تک تک تک تکه اردک دلباخته عمو پورنگم:|||جرررررررررررر

جررررررررررررررررررررررررررررررررر

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

تو کلاستون ثنا دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جررررررررررررررررررر

عاره😂😂😂
انقدر بچه باحالیه
اردک تک تک تک تکه اردک دلباخته عمو پورنگم:|||جرررررررررررر

خخخخخخخخخ جرررررررررررررررررررر

باحالیش پس ب خودم رفته

جررررررررررررررررررررررر

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

بعله😂😂😂😂😂
~°•☆ LOVE

زشت نیسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتىىىىىىىىىىى

 

خاب خوبه دیگه خرگوشى ببند جلو موهاتم بزن کنار😁😂😂😬

 

عه مال من تا پایین مماخم میاد:"/

هسم😂😂😂

باش امتحان میکنم😂😂

تو که هی کوتا میکردی..
💜My only love

کیبوردم تارتا...رو رید😂😂😂

فدا سرت....مهم بنفششه ک بغل اسم منع😂😂😂😂💗😁

 

 

بوس رو قلبت

😂😂
اهم یه اعترافی بکنم؟؟ 
اینو ببین☹️ قلب بنفش و رنگین کمون
~°•☆ LOVE

نیستى میگم عه:"/

اگه تو زشتى منم زشتم

 

 

عکسم بگیر:")

 

 

نه بابا اون دفعه عاخر کوتا کردم دیه کوتا نکردم

کلن دوبار کوتیدم

ولى دلم میخواد بکوتم ولى مى دونم پشیمون میشم ولى(چقد ولى) 

نععع تو گوگولییی خودت قبول کردییی

چش😂😂

نه دیگه نکن عه
~°•☆ LOVE

باشه هرچى

پس تو زشت نیستى

بگو چشم:"/

 

 

 

نع نوموکونم

چقد حال میده تو وبه ننه بابات یا تو وبه بچه هات ادمین باشى:"///////

چش😂😂😂


تو وب من ادمین نیسی نه؟ باید بکنم بعدا
~°•☆ LOVE
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ن* **** *** *** **** **** ****** ** **** *** ** ***** ***

**** ******* **** ****** *** *** **

 

 

عاره بکن😂😂مگه قبلن نکردددى😂

خاعک😂😂چرا
☆.SARA .☆

عطیه وبت فیل شده مگه؟!!

نه چطور مگه??
~°•☆ LOVE

میدونستم قراره بگى خاعک😂😐

 

😂😂بعد شیش ماه دیگه میشناسیم
☆.SARA .☆

برا من باز نشد ، روشنش کردم باز شد 😐

 

 

راستی سلام😂

😂😂سلام
☆.SARA .☆

وااای استیکراتون چه باحاله😂😂

 

مرسییی کار دست اندر درکارانه😂😂
~°•☆ LOVE

😂😐😬

خیلى عوض شدى ولى.... خیلى هم نه😁😂

😂😂کجا عوض شدم
Ana. j.chim

چ معلم خوبیییییییی..

 ب منم از این معلما بدییییییین..

😂😂نههه اصن خوب نیس انقدر عنتره
ولی خیلی باش راحتیم
همش قربون صدقمون میره😂
~°•☆ LOVE

اون اولا خیلى عاروم بودى:"/

هوم موافقم😂
♥하니예♥ ♥다이너마이트♥

😂😂😂😂😂😂دلم خواستتتتتتتتتت

😂😂تو تموم کردی نه؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan