درست 6 ماه..

  • ۱۴:۱۳

خاب اهم

من تا الان تو این سن همیشه همه چیو نگه داشتم و بروز ندادم.. رفیقای واقعیم بیشتر از علایقم چیزی راجبم نمیدونن

ولی

6 ماه پیش با یکی عاشنا شدم که نمیدونم چرا

اصن واقعا چجوری

ولی بش اعتماد کردم

ناگفته نمونه اولش فکر میکردم ازم کوچیکتره و یکم خله😂😂

ولی بعدش فمیدم.. یکی از مهربون ترین عادمای این جهانه..

اون حتی حاضره خودش ضربه بخوره ولی تو اسیب نبینی..

کسی که براش مهم نیس تو چقدر ادم بدی باشی.. بازم پشتت میمونه

میدونین.. این ادما تو این زمونه پیدا نمیشن:)

ولی خدا یکیشو مستقیم انداخت تو بغلم..

نمیدونم شاید اگه نبود.. زندگیم اینجوری نبود:)

وقتی با هم اشنا شدیم دردامون کوچیک بود..ولی وقتی شکست خوردیم.. وقتی نابود تر شدیم بازم کنار هم موندیم

من یکی هیچیو ازش نمیتونم پنهون کنم.. اصن بکنمم طاقت نمیارم که😂 دهن واموندم جلوش کم میاره

چرت و پرت گفتن خراکمونه😂 البته چند وقتی هس کمتر شده.. چون درگیر خیلی چیزا شدیم ولی باز

هیچوقت خاطره ها فراموش نمیشن:))))

اول اشناییمون دنبال کلی لقب براش میگشتم..

ولی هیچ کوفتی پیدا نکردم که بش بیاد

قبولم نکرد بش بگم کلوچه:/

شما بیاین راضیش کنین

 

از طرف: اوجی بوجی دیوونه🐼

برا: کلوچه خانوم🍪😁

 

 

 

+حوصلم نشد صبر کنم شب شه بزارم:/

  • ۷۰
~°•☆ LOVE

یاححح یااااححححححح میدونستم واسع منه

عرررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

تىنىنچزتچچزتنبچبتبننقپصنسونچصن😿😿😿😿😻

کصافط خیلى میدوستمت😂

20اردیبهشت بود؟ فک کردم 24بود:/

از کجا؟؟؟؟؟؟
😂😂😂لاب یوووو❤
اردیبهشت لاو؟؟؟؟
20 فروردین:///
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عخی╥﹏╥

😁😁بعله
تو راضیش کن بزاره بش بگممم
~°•☆ LOVE

فکرتو خوندم:"/

 

 

فروردین😂😂

نععع راستشو بگووو:(
عسل گف؟؟؟



😂😂لاو تا الان دوبار بت گفته بودما
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:| وا

عه:/
اصن نمیخواد:(
~°•☆ LOVE

نه بخدا بعد کامنتش تو وبم ک نقطه ضعفتو گف دیه باهاش زر نزدم:"/

 

 

 

 

میدونم😂😂😂👊

نمد از کجا عاوردم اردیبهشتو😹😿

عاخرش نفمیدم اون نقطه ضعفم چیه😂
ینی واقعا حس کردی؟؟



😂😂
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:/ یچی بت بگم؟! ناراحت نشو ولی😂

بگو:/ من لوس نیسم
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

قالبت منو یاد املت میندازه😂:|

😂😂
اینم چهارمین تشبیه
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اردیبهشتو بگم از کجا عاوردی؟!/:

من بگم؟؟؟
حتما همون وقتی بود که شما رل زدین نع؟؟؟
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

😂😂😂😂

😂😂همین الان میخواستم عوضش کنم
حوصلم نشد
~°•☆ LOVE

به مرور میفهمى خخخ

راستى الان تو بابامى یا ننم:/

مامى؟! :/اور ددى؟! :/

عنوانو دیدم حسش کردم تو یه جام😂😂

😂😂دیوونه
من اوماتم:/
توم از این حسا داری پ😂
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:| هوم

دیدی چقدر باهوشم عرررر😂
~°•☆ LOVE

جرررر اوماااا😂😂😂

 

 

مبینا من بهش گفتم وبش منو یاد استفراغ میندازه

 

الان ک میبینم شبیه سوسیسه با سس. خردل😂😂😂

😂😂😂لاوووو
بعله سوسیس و کینگ گف
یکیم گف اس.ال خونی://///
💜My only love

لابم😂😂😂😂😂

درگیر نقطه ضعفت نشو😁💗😁💗😁💗😁💗💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗😁💗

بوس نوک مماخت

جونممم
عههه خیلی بدینننن قهر میکنماااا
~°•☆ LOVE

اوما:"/24اردیبهشت روزى بود ک ى نفر بهم گف ازم متنفره:/یادت میاد کى رو میگم؟! 

البته واسع دوسال پیشه :"/

اوووو😂😂 با اون قاطی کردی
ینی خاعک
عاره یادمه
کلبه ای تو جنگل تاریک😂
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

واااییی 😂😂😂😂

هعییی😂
~°•☆ LOVE

مبیناااااا:////اون 23 اردیبهشت بوووووددددد

-_________-

😂😂😂عه برا شمام 23؟؟؟
عسل بیا ببین ماهگرداشون با ما یکی میشه😍😍
~°•☆ LOVE

اس ال خونى چیه:///

 

 

عارو اوما:/تولد مامانمم همون روزاش ولى نمد چرا یادم نى:////ىا24یا23:////

سانسور کردم خیر سرم😂 بجا نقطه ه بزار



😂😂ینی تولد مامانتو یادت نی اینا رو یادته؟؟
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

یهرحال اردیبهشتتت بووووددددد:::::::||||||

😂😂😂لاو که خیلی رو تاریخا دقت نمیکنه یادشه ها
~°•☆ LOVE

😂😂😂😂

چه خر ذوق

چه خر ذوق

چه خر ذوق شدى امشب 😂😂

(بر وزن اهنگ چه خوشگل شدى امشب) 

😂😂😂دیوونه
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

میگه اس ال خونی چیه وای خدا😂😂😂

عره:| ... 

😂😂مسخره نکن بچمو
💜My only love
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عههههه...همه بیس و سه ایا😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

********** ** **** *** *** ********* ******** *** ***** *********

یسسسس😂😂😂


عسلللللل ینییییی اهههه فاعکککککک
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این بچت تورو مسخره میکنهههه😂😂

چی میگه؟؟؟؟؟
لاوووووووووو!!!!!!!!!!!!!
~°•☆ LOVE

هنو نفهمیدم اوما:"/

 

 

هععععى نمد:/بعضى چیزا ک باید یادم باشه یادم میره:"/

 

 

اوما من باید برم دیع کم کم

همتون مراقب خودتون باشید

همتونو میدوستم☺

باى بوى

عزیز من ..... خونی😂


فداسرت عه


چش چش
همه هم تورو میدوستن (ولی اوما بیشتر😁)
بای
~°•☆ LOVE

اه اوما خب بگو چیه مسخره چیه مبینا خر😒☺😐

خا من بگه مثبتم هنو نفهمیدین😬😬😬😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عههه😂😂😂
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مسخرت میکنه دیگه 😁

یه مثال بزن😂
💜My only love

ناراحت نباش...شهلا خودیع خا😂😂😂😂😂

 

 

لابم...رومود این اهنگم امروز...خیلی خوبهههه

https://uupload.ir/view/dzu_mohsen_mirzazade_-_arman_arman_(320).mp3/

😂😂😂بخدا بعد با همینا حرصم میده



بزار ببینم
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خووو...😁

جواب منو بده تو😬
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 😁نمیشه من خودم شریک جرمم😂

یاااا چه کردین؟؟؟😂
بگو ببینم وگرنه از زبون خود لاو میکشم
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:| هیچی بخدا:/

عههه بگو دیگه من شب خوابم نمیبره نگی:/
~°•☆ LOVE

جرررر اومااا😂😂😂😂😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑خا از اول میگفتی سه ساعت دارم فک میکنم

رفتم ناهار خوردم زود اومدم:/الان باید حاضر شم:///

 

 

 

اوما مبینا چرت میگه-_-

کصافژ عنوا رو میگه😂😂😑🙂

😂😂😂خیلی واضح بود خا
اوکی مراقب خودت باش
ماسخ و دستکشم یادت نره



خاعععع😂😂😂
لنتیااااا
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:| بمن میگه کصافژ عنواಥ‿ಥ😂

😂😂😂بعله الان خودش لو داد
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

😁

فشتون بدم؟؟😂😂
~°•☆ LOVE

اوکی ننه

 

😂😂خعلی کیف میده کصافژ عنوا 🙂😂

:)

😂😂خیلی بدیننن
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

والله لا یحب البدگویان :|

اینو از کجات اوردی؟؟😂😂
~°•☆ LOVE
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ای بابا چرا خا

T^T

 

 

**** *** **** ****** *** *** ******

چی چرا؟؟؟



وا؟؟ ددی به این جنتلمنی😂😂
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

:| الان باید چی بگم...کونم؟!😐😂

😂😂نه نه نمیخواد بگی
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

😂😂😂

البته که میدونستم جوابت همینه ها ولی فکر میکردم تو دلت بگی😂
Radmehr Gamer

:|

مشکلش کجاشه؟؟
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

😂دیگ ب زبون عاوردم

مبیییی
بیا خصوصی ببینم
Radmehr Gamer

من مگه گفتم بده؟

منم نگفتم بده
گفتم مشکلش:/
Radmehr Gamer

هچ:))))))

عاکی:)
Maedeh ❤❤😇

هقققق چه قشنگ😭😭😭

قشنگ خوندی😢
pani is hot و پنلوپه

چه قشنگ و با احساس

قشنگ خوندی
~°•☆ LOVE

اوما

جونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan