جدا شبیهه؟؟

  • ۱۲:۰۸

هر کی موافقه باهاش بزنه لایکو😐

  • ۶۵
King_Army ‌‌

شبیه سوسیس و پنیر پیتزا شده خخ

😂😂😂جعرر
من از سوسیس متنفرم
King_Army ‌‌

من عاشقشم

اندکی رنگ کالباسیشو کمتر کن بیشتر شبیهش شه

نع😂😂😂
میخوام باز رنگبندیو عوض کنم میبینی چقدر لایک خورده
King_Army ‌‌

واخ..

😂😂 بنظرت چه رنگی بزنم؟
King_Army ‌‌

صورمه ای اولیه خوشگل بود با اون هدره :> عام .. رنگ مورد علاقه عسل@-@

زرشکی بزنم؟😂😂تکراریه خاع
King_Army ‌‌

نه نه نه عمرا! زرشکی و نارنجی ایندوتا رنگ اصن!

سفیدش کن عن سردگی نگیریم :|

😂😂سفید ندوس خا
دوتا رنگ بگو بهم بیان
نظر خودم رو سبز لیموییه ولی نمیدونم با چه رنگ
King_Army ‌‌

با زرد

بزار ببینم باز نرینم صلوات😂
~°•☆ LOVE

جرررر دوازده تا لاىک😂😂😂

😂😂هیس
~°•☆ LOVE

یاح یاح یاح😂

😂😂میخوام عوض کنم
~°•☆ LOVE

باعشه😂😂

کمک خواستى من هستم(الکى مثلن خیلى بلدم😂😂😂👊)

😂😂دیوونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan