هـــــﻤﯿﻦﮐﺎﻓﯿــــﺴﺖ🌿♥️💍

  • ۱۴:۴۹

کاش

" ﻓﻘــــﻂ " ,

"ﺗُـــــﻮ∞" ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷــــﻢ ...

"ﺧﺪﺍ" ﻫـــــﯽ ﺑﭙﺮﺳﺪ :

خب , ﺩیگه چی؟؟!

ﻣﻦ ﺑﮕﻮﯾـــﻢ :ﻫﯿﭻ !!

"ﻫـــــﻤﯿﻦ" ﮐﺎﻓﯿــــﺴﺖ🌿♥️💍

 🦋⃤••♥️⃟💍

  • ۶۷
~°•☆ LOVE

:]

:)))
Asal :)

عرررر😁😁😁😁😁😁😁بیا ببینمت لاوم💗💗💗💗💗💗💗💗💗 بوس رو قلبت

.این اونه ک گفتی قبلا؟

یا امروز ب سرت زد اینو؟

 

😁😍💓
نخیر اون یه رازه😂😂😂
اینو همین الان😁😂
... vista

عامممم:)

چ شده؟؟
Asal :)

بگووووووووووووو..اون مال کیع حداقل؟😌

عاره😂😂😂تابلوعه😂😂😂بت گفتم همون بسه..دیه لازم نی

😂😂بگم که میدونی عاخه
لازم بودنشو من تعین میکنم😂😁
~°•☆ LOVE

اومااا

اینو فالو کن ۲۰۰ تایی بشه نومه

http://btsvb.blog.ir/

اینو فالوش کردم😂
~°•☆ LOVE

بگو فالوش کنن😭😭😭😭😭

😂😂😂تازه پست گذاشتم خا ولی رفتم سر لپ تاپ با اکانتاو فالو مینمایم
Asal :)

خب حداقل بگو حدودن مال چن روز دیگس؟

منتظرش نمون😂
sana army

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

😂😁
Asal :)

😒🔪🔫

😂😂😂
شرکت تخلیه چاه برادران نیک سرشت

لعنت بهت

:")

فقط خوش برای ابد کافیه...

پریاااا😍
عاره
... vista

هیچ

:(
~°•☆ LOVE

😂😭😭😭😬امروز

باعش😂😂
~°•☆ LOVE

به هرکى رسیدى بگو فالوش کنه😭

چش
~°•☆ LOVE

اوما

جونم
... vista

عه چرو ناراحت عطیم؟^^

 

نمیدونم:((
... vista

عه

بوچ^^

خوب شو:))

چش😁
Ana. j.chim

خاب..

تغییرات قالب مبارک :]

ادامش:

خوبی عطیه؟ :[

میدونم که زدم نابودش کردم😂
اوهوم خوب بیدم
تو چطوری؟؟؟
خیلی وقت بود حرف نزده بودیم
Ana. j.chim

ن بابا..

خوبه.. ترکیب رنگات عجیبن :]

 

خوش باش همیشه :]

من خوب نیستم.. نپرس چرا خا؟..

عارههههه...چرا حرف نزدیمممم؟

نه همه میگن ریدم بش😂

:))
میخواستم دقیقا همینو بپرسم:(
دلیلشو فمیدی به منم بگو😁
Ana. j.chim

ذهن هنری میخواد درک این رنگ بندیا

* پشم :|~*

 

ن نپرس.. چون اتفاقای زیاد و مزخرفی افتاد :")

پس حرف بزنیم باشه :(؟

😂😂نه بابا


:((
بزنیممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan