یه زمانی اینجوری بی دغدغه میخندیدیم😂

  • ۱۵:۰۷

🌈🌈🌈🌈😹😹😹😹😹😹😹اینم یه نمونه ع رد دادنم

 

 

 

اینم ی نمونه دیگ🌊🌊🌊🌊🌊😹😹😹

 

 

 

ینم ی نمونه ی جذاب دیگ🌵😹😹😹

 

 

 

ینم ی نمونه ع دوست رد دادم👻👻👻😂😂😂😂

 

 

 

و منه اسکلی ک جواب میدم🐐🐐🐐😂

 

 

 

وقتی تهدید میکنه😂😂😂😂

 

 

 

وقتی جواب میدم😂😂😂🍑

 

 

 

ی اسکله ب تمام معنایی عطی😂😂😂

 

 

 

منم اسکل تر ع تو😂😂😂🍌

 

 

 

تهدید میکنه احمق😂😂😂😂😂

 

 

 

منم ب ورم میگیرم😂😂😂🥒🥒🥒

 

 

 

ناموسا وات د فاز؟:/

 

 

 

حالشو ببر عطی👙👙👙😂

 

 

 

اینم نتیجه مسابقه😂😂😂😂😂😂

 

 

 

 

 

+ملت توجه کپشنا و عکسا از من نی کش رفتم😂

  • ۵۰
... vista

😂😂😂😂😂😂😂😂😂👊👌👌👌

جعععر

یادته؟؟😂😂
... vista

آره....اینو قشنگ یادمهه

😂😂😂جررر
𝘿𝙚𝙖𝙙 𝙜𝙪𝙮

عه این .. :)

عاره😂
نمیدونم چرا کپیش کردم ولی الان خوشحال شدم دیدمش
𝘿𝙚𝙖𝙙 𝙜𝙪𝙮

عخی .. چقد اون موقع فرق داشتم ..

عاره
خعلی خوب بودی
𝘿𝙚𝙖𝙙 𝙜𝙪𝙮

عنتر ینی الان بدم ؟:|

نععع😂🤦🏻‍♀️
اون موقع بهتر بودی عه
ولی هر جوری خوبی
کافه ذهن ☕☕

😂😂😂😂😂😂👏🏻

😂😂
𝘿𝙚𝙖𝙙 𝙜𝙪𝙮

بچ گرل :|~

😂😂
Namgar Kim

یادش یخیر ناشناس میومدی ایسگامون میکردی😂

کجا ایسگا میکردم😂😂
Namgar Kim

میمان چرا دیگه نمیای وبم😐👊🏼

اصن نیستی😢👊🏼

درگیرم بخدا:(
King_Army ‌‌

اخی ...

توم هستی توش میبینی خودتو؟؟
King_Army ‌‌

نخوندمشون :|

😂😂😂جعررررر
یادته همون اولا که با هم اشنا شدیم گفتم بهت یچیزی دیدم  گفتم فکر میکردم ازم بدت میاد؟؟ دقیقا همین کامنتایی که اینجا سانسور شده رو دیده بودم
King_Army ‌‌

اها :| بله بله ... رد داده ام ولی هرچی هس خیر است انشالله :|

😂😂گیج شدی نه؟؟
King_Army ‌‌

نه فهمیدم :} بیخی

چخبر

خاع😂
هیچی تنهایی درد غم:(
King_Army ‌‌

صِیم .. نورامو میخام

منم عسلوو
عرررر
King_Army ‌‌

*فین

فین تر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan