ایا متوجه شدین؟؟

  • ۱۸:۳۷

برین بخش نظرات ارسالی:/

فونتا پیش شما هم تغیر کرده؟؟؟

انگار بیان داره بروز میشه

 

+خودتون مقایسه کنین:/

  • ۱۹
mochi ^-^

مال من فرق نکرده

پس چرا مال من عوض شده:/
لوک‍!∞ ツ꪿

مال منم نیس /:

چرا برا من هس:///
V ♱ C111

ترامپ اپدیت میشه بیان نمیشه

 

چرا برا من عوض شده؟؟
⛓...Old Bootlace

123 امتحان میکنیم

... vista

مال منم نی عطی:|

:///
خدایا چرا اینجوری شده پس:/
لوک‍!∞ ツ꪿

تو خاصی شاید /:

بعله پس چی
ولی پستو نگا کن عکسشو گذاشتم
King_Army ‌‌

م ک تغیری نمبینم ...

دونسنگگگ ظهر نبودی:(

چرا برا من عوض شده:/
لوک‍!∞ ツ꪿

جعررررر این کرمریزیه منه 😂 فونتتو عوض کردم 😁😑

یاااا باز تو چرت گفتی:////
لوک‍!∞ ツ꪿

جدی 😐

:////
لوس مسخره
لوک‍!∞ ツ꪿

جدی گفتم 😐

انقدر دیگه خر نیستم:/
King_Army ‌‌

هووم ...

چطوری :)

 

عوض شدن فونتای ت از ساده بودنشون خم انگیز تر است ؟ اخی ..

خوبم تو چطوری؟؟

عاری
اه هملت😢
لوک‍!∞ ツ꪿

نظراتی ک چن دیقه پیش تو وب من دادیو حذف کن ببین کار من بوده یا نه!

خب وایسا:/
... vista

عطی شاید تو قباا با گوشی بودی با کام فرق داره ها

نه کار لوکه😶😶😶😑👊🏻
King_Army ‌‌

خنثا

 

عاه نکش :"

خوب شی..


اه کشیدم که😂
... vista

🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍

😬😬😬
لوک‍!∞ ツ꪿

آیا ایمان نیاوردید؟

چرا ایمان عاوردم پدر صلواتی
لوک‍!∞ ツ꪿

😎😶

عنتر😬
... vista

لوککک

خخخخخخ

نخند بش عه
این جبران کار ظهرم بوده احتمالا😂
لوک‍!∞ ツ꪿

حال کردی؟ 😎👎

بعله😑👊🏻
King_Army ‌‌

کیر خر اه نکش خا 😂

😂😂😂باعش اهم نمیکشم
لوک‍!∞ ツ꪿

فونتش قشنگ بود ولی..

نه:/
این همه فونت قشنگتر هس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan