من باورم نمیشه:/

  • ۱۱:۴۵

نوروز عروسی عموم بود

که کرونا اومد کنسل شد

حالا یه هفته پیش بهم گفتن کولر اتاق عموت خراب شده

عموتم یهویی جم کرده رفته دست عروسو گرفته رفتن سر خونه زندگیشون

حالا کی این اتفاق افتاده چهار هفته پیش و من بعد سه هفته فهمیدم://

حالا قضیه اینجاش جالبه که امروز گفتن زن عموم حاملس:///////

خدا من مرگگگ تازه من از دهن زن داییم شنیدم اینو

چرا این کارو بام میکنین:/

من عقدشونم ندیدم:/

عمو انقدر غریبه؟؟؟؟

  • ۵۷
pani pani

منم واسه داییم همینطوری شد اونام سه روز پیش رفتن خونشون

خو تو فهمیدی
من بعد سه هفته فهمیدم:/
حتی جشنم نگرفتن😐😐
pani pani

مال ماهم جشن نگرفتن تازه با مامانمم قهر کردن

عه:/
Asal :)

حقتههههه...بدون عروسی...غزلو انداختی تو دلم...بکششششسس ......حقتههههه😁😁

یااااا یجوری میگی انگار بزور کردم:(
ailin _n❣

یا خدا 

چه زود وارد عمل شده 

 

خو سی و شش سالشه
همین الانشم دیره😂
Asal :)

جونیییی گفته چن هفتس رفتن سر زندگیشون؟

یه ماهه
Asal :)

خنگولللل...قبل اینکه برن سر زندگیشون حامله شده😂😂😂چهل روز طول میکشه فق ک نطفه تشکیل شه...😂😂😂حداقل دو هفتم طول میکشه تا بفهمه ک حاملس😂😂😂خنگول حالا فمیدی چرا یهو رفتن سرزندگیشون؟

نههههه الکی نگووووو عههه نمیشههه دختره خونه ننه باباش بوده😶😶
لوک بد شانص

سرعت عملشون قابل تحسینه...

😂😂دقیقا
Asal :)

بخدا راس میگم...برو گوگل کن اصن...خب تو بیس دیقه تو ماشینم میشه انجام داد😂💦👙

یااا نخیررررر
King_Army ‌‌

ع وقتی کرنا اومده عامار حاملگی زده بالا :| عادیه ..

اره مام نصف دبیرامون حامله شدن😂
سه تا دختر عمو هام هم حاملن با همدیگه😂😂
King_Army ‌‌

ایشالا بیشتر حامله شن :|

عرر 

😂😂ایشالا
Stupid Lion :|

ایشالله بچه های بیشتر 😂😂😂👌🏻👌🏻

ایشالا😂😂
راستی اگه عسل چیزی بت گف باور نکنیا😂😂😂
Stupid Lion :|

چیزی گف؟ چی بگه؟

مثلا یه نینی دیگه؟ :]

نه😂😂😂
خب نمیگم
Stupid Lion :|

:\<

😂😂چیز خاصی نی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan