اینم شیرینی پسگیری

  • ۱۴:۵۱

مرسی آیلین.. مرسی کینگ

 

 

+میدونم تعریفی نداره ولی خا:/

++اینا یه مدت شیرینی ارواح بوده😂

  • ۳۸
LOVE ~°•☆

اینا چین😐

اینا شیرینی مدل عطی بیدن😂😂
اکانتمو پس گرفتم عررر
ailin _n❣

خواهش میکنم 

تشکر واسه چیه ؟

اوکی شدددد😂😍
امتحان کردم بدون صفررر
LOVE ~°•☆

مگه اکانتتو ازت گرفته بودن؟!:/

😂😂😂عاره بلاک شده بود
ailin _n❣

وای نه خواهش میکنم بابزرگ 

بلاخره ما با هم خوب شدیم 

ولی خوب بودیم عسل فکر میکرد بدیم 

 

عاره از اولش اوکی بودیم😂
ولی یادم نرفته 23 مرداد بعد از ظهر پستتو:/
LOVE ~°•☆

واقعن؟!/:

چگونه؟

تو بیان که نه😂
ailin _n❣

عااااام 

درمورد چی حرف میزنی ؟

لعنتی تاریخشم حفظ کردی ؟

در مورد چی؟؟ ://
بعله😂😂
Asal :)

23مرداد چیه🔫😂😂

پست چیزش😑😑😑
Asal :)

چی؟

یااااا دهنمو وا نکن
LOVE ~°•☆

هم؟

😂😂
ailin _n❣

عام بیا در موردش فکر نکنیم اخه کدوم دیوثی به مادر بزرگشم میتونه چشم داشته باشه

باعشه😁
LOVE ~°•☆

😐😬

شطوری؟؟
Asal :)

بخدا نمیدونم پست چیه خب.....ایلین تو بگو خب

:/// همون پستی که پریا پرش کرده بود
ailin _n❣

راستی جونی جان هرکی دوست داری آیلینو به آی با کلا بنویییییییییییییییییییس

چشششش😂😂😂
LOVE ~°•☆

خوف:]

ن در اون حد ولی خب بهترم😬😐

همینم خوبه
Asal :)

شاید باورت نمیشه ولی نمد پسته وب کی بود؟ کجا بود یا چی....ولی خا میگی پریا میفهمم داستان چیه...پس بیخیال

اوکی
LOVE ~°•☆

هوم🤣😐

کمتر عصبی ام

اوما

اسکیزوفرنی همونه ک الکی صدا میشنوی؟:|

 

عررر دلم سیبزمینی پنیر میخواد

امروز نخورم بچم چشش چپ میشه🥺🥺🥺🥺

من نمد بخدا

دیشب خوردی
😂😂
Asal :)

اره لاو...اسکیزوفرنی انواع مختلف داره...دیداری...شنیداری..و...

لاو
LOVE ~°•☆

دیشب چیپس پنیر خوردم...

 

هممم.....چرا حس میکنم اسکیزوفرنی دلرم؟!😂😂😂😐

خو اینم خوبه که

دور از جونننن
Maedeh ❤❤😇

چیو پس گرفتی؟چوسان قدیمو ازدست هان؟

یافلسطینو از دست اسرائیل؟😐😐😂😂😂😂😂😂😂

چیو؟

😂😂
نخیر اکانتمو از اینستاگرام پست
Maedeh ❤❤😇

آهان مبارکه چرا آخه ازAتاZ گزاشتی فکرکردم اول اسم همه دوستاتو داری مینویسی آخرش فهمیدم چیه😂😂

😂😂😂
پس چه کنم خا؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan