بیانم رد داده:/

  • ۲۱:۵۱

 

فقط یه پاسخ بود:///// چه مرگشه من نمد😐

  • ۳۹
ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

😂

تو کیسی؟؟
ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

واس من بعضی موقع ها مرکز مدیریتو مینویسه تیریدم زکرم😂😐

😂😂😂این مشکل از سیستمته
TARA'S WORLD

چقدر زیاااااااد......

 

نیس بابا نیس فقط یکیه😐
LOVE ~°•☆

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

تو کجا غیب شدی😑
ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

😂😂😂

😂😂
ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

من مبینام

راس میگی عادرس زده:/
Maedeh ❤❤😇

جرررر واقعا چون پوله منو ندادی این اتفاقا واست میوفته 😂😂😂😂😂

یاااا پول چی اخه😂😂😂
نه تو بم بگو اصن چی خوندی من خودم پررنگش میکنم ملت بخونن😂
ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هوم

:)
TARA'S WORLD

چقدر کمممممم.....

😂😂صحیح
LOVE ~°•☆

ندیدم اوما

سرم گیج میره درکم کن🥺🥺🥺

قراربود استراحت کنی
Maedeh ❤❤😇

بگم؟راستش کلشو تاآخر باهم باشین جررررر😂😂

یااااااا عسلللللل بیا این بیناموص کلشو خوندهههه عررررر😂😂😂😂😬
کلیپم دیدی؟؟؟😂
LOVE ~°•☆

میخوام بزنم زیره همه ی قولو قرارامون😭😂

 

 

 

گفتی توهمه...عاره توهمه😐دیوونه نشم😐

یااااا لاو برو بکپ بدو از دوازده بگذره خوابت نمیبره
دور از جون:/
Maedeh ❤❤😇

اول نگفتم تا خلاجت نکشین ولی همشو خوندم جرررررررر😂😂😂.

کلیپه جرررررر😂😂

اونم دیدی؟؟؟؟؟ یااااا😂😂😂😂😂 من جرررررررر😂😬
LOVE ~°•☆

نمیخوام:[

 

فق امروز ک نی...دو سه روزه اینطوری اممطمژدژتتژ

حرف اوماتو بگوش😐

توهمه لاو..
Maedeh ❤❤😇

جرررر ببخشید فضولیم گل کرده بود😂😂😂😂😂😂

حالا پولمو بده😂😂😂😂

😂😂😂فداسرت
خب اگه تونستی کلشو بگی میدم😂
Vanda . C111

واااایییی برا منم یبار اینجوری شده بود عر 😂

😂😂😂
Maedeh ❤❤😇

عه پس از پولم میگذرم گشادیم میادایح

کباصط😐😂😂

تا آخر باهم باشیم عسل اولین بار که بهت گفتم بیاجرررررر 😂😂

گاددددد کیل میییی😂😂😂😂😂حفظم کردی کههه
LOVE ~°•☆

هممم..

هم:/
Vanda . C111

عط من ازین ب بعد وبت کامنت نمیدم 😂

چرا؟؟؟ عههه
LOVE ~°•☆

:]

🥺

لاو:(
Vanda . C111

اخرین نظرات همیشه پروف من میوفته بعد 😂 😐

لو میرم خاب 😐 😂

پیدام میکنن ملت گیر میدن چرا همش اینجا پلاسی 😂

😂😂😂😂جررررر وایسا برش میدارم اخرین نظراتو اولین بارم بود فعالش میکردم
LOVE ~°•☆

جان؟!

برو بخواب
عسل میگف صدام ارامش میده جرررر😂😂😂😂
صدامو بگوش بخواب اهم اعتماد به نفسم😐😐😐
Vanda . C111

نه اسگووول نمیخواددددددد شوخیدم 😂

حالا که برش داشتم😂😂
LOVE ~°•☆

دانلودش کردم ولی حال ندارم برم بیابم

هممم...اگه عشقم برام بخونه شاید برم~

بهش بوگو🥺

ظبط کنه برام بفرسته🥺🥺😭

نداری مگه؟؟؟
LOVE ~°•☆

چی رو؟

صدای مبی؟

وویس بود منم هیستوری واتمو پاکیدم

همه چتارم حذف کردم که:]

راس میگی⁦🤦🏻‍♀️⁩
عشقش
LOVE ~°•☆

واای پفففتژتبنبنبپوی

عاپامو میخوام:]

هستی:/
LOVE ~°•☆

عاپام ک اینجا نی

 

ننه😭😭😭😭😭😭😭

تو عاپاتو میخواسی که:(
Vanda . C111

اسسسسسسگولللللللللل یه چی پروندمممممممممممممممم حالاااااا

من بچه حرف گوش کنیم😂😂😂
خودمم خوشم نمیومد ازش
بزار کار فضولا رو راحت نکنم
Vanda . C111

ذیتافقتفاعقاعذاعقذهااریالریالریالریالریالر

عاشق این ریالاتم ناموصا😂
LOVE ~°•☆

ننمو هم میخوام خبببتنژنطد

😓 بیا بغل ننت
LOVE ~°•☆

نموخوام🥺🥺🥺

من چی بت بگم اخه لجباز:(
Vanda . C111

عه این وب لاوشه چرا اینریختیه

لاو شه کیه دیگه؟؟
LOVE ~°•☆

بهم بگووووووو...ک نمد

به مبینا گفتم برام بخونه گف میره شام

منم گفتم برو کوفت کن🥺😐

عهههه عرررر خوب بید😍
Vanda . C111

لاوشه همین مرتیکه ناز LOVE ~°•☆  ://

وبش چشه؟؟ زشته؟؟
LOVE ~°•☆

خب از زیرش در رف خوب نبید

هفففف

الان میاد که:/
LOVE ~°•☆

واای دارم میپوکم از سردرددددد

معجون هفت مغز گیر میاد اونجا؟؟
اگه گیر نمیاد اب بخور
آیه‏ کریمه‏ "و اعدوا لهم‏ مااستطعتم‏ من‏ قوه‏ و من‏ رباط الخیل‏ ترهبون "

نه گرفتم هیچی هیچی 😂  وب پریا بود اون :/

😂😂خل شدم
nanami •°▪¤°•▪

واقعنی رد داده=/

عاره شدید
LOVE ~°•☆

نه باباااا

چطنطنیهبنخبمبمیمنبنیمیننبنینبنبمینبننبنبنبنیمممسنینیننینیدیدینیدتینیدنیدین

اب بخور:/
LOVE ~°•☆

مبینا بخونه🥺😐

خو صبر تا برگرده
LOVE ~°•☆

برگشته

اوما مراقب خودت باش

لاو یو

بای

⁦♥️⁩

خوبه
توم:)
لاو یو تو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan