بوسیدمش..

  • ۱۴:۴۴

 

 

+هوشی چیا میگی تو اخه عررر

mahis

😍😍سلاااام سللااام عجب ویلاگ خفنی دارید حتما دوباره بهتون سر میزنم میخوام یه سایت فروش تلفن همراه بهتون معرفی کنم برای خرید بهتر و مطمئن که کافی وارد سایت زیر بشوید و مدلی که میخوای انتخاب کنی با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیری من که خرید کردم خیلی راضی بودم به شماهام پیشنهاد میکنم .

https://mariatell.com/ 👉🛒👉👉🛒🤩

😂😂😂😂😂😂😂😂
جررررررررررررررر
Vanda . C111

چ قشنگ

عاره
King_Army ‌‌

چه قشنگه 

عینکمو بدهههه 

هوم رو شعرای عمو هوشی کراش زدممم
بیا عاه👓
😎
King_Army ‌‌

باز عاه کشیدی دیوسکم 😐🚬

😂😂😂ببخشیددد
King_Army ‌‌

از خر شیطون بیا پاعین بیا پاعین

عاخه شیطون خود ماعیم خود ماعیم 😐🚬

😂😂😂چعش
Asal :)

عطیههههه...گوه میخوری برا ارت عاه بکشی🔪🔪🔪🔪🔪

غزل بیا بریم

یااااااااااا ببخشیدددددددد 
نههههه نرو عه
King_Army ‌‌

😐😂

مگ غزل در اومد ؟ 

واس من عاه نکشید که :| داش واس ت عاه غصه میکشید 😐🚬

نه😂😂
راس مییگههه
Asal :)

دوسش داشتم

فمیدی؟؟
King_Army ‌‌

خاک ب سرم 😐 عسل خجالت نمکشی فک کردی این لندهور داره واس داداشش عاه میکشه 😂😐🚬

😂😂😂😂جرررررر
عسلم
Asal :)

نه نفمیدم😅

 

خا پس عاهش معنی عن داش؟

😂😂عملی بگم لاو؟؟


معنی بغض داش هانی
King_Army ‌‌

😐🚬 خدایا منو ب خرِ شرک تبدیل کن

😂😂😂خدانکنههه
Asal :)

بخدا نفمیدم..مسخره نمیکنم😞

 

 

بغض عنه؟

خو میگم که عملی بت میگم:)



بغضم از دوری لاوم بود
Asal :)

خو بشه

 

 

همش دو ساعت رفتم آزمایش...تازه اونجام ک بات بودم ک🔪

😂😂موافقی؟؟


دوری یجور دیگه:/
Asal :)

عاوووو

مراعات غزلو کن خا؟

 

 

تموم میشه..

😂😂
کی دنیا میاد:///


خسته شدممم دیشب انقدر بهم فشار اومد دوستمو تو میدیدم:/
Asal :)

من نمد...ارت دکتره🔫😒

 

:| نکنیش دوستتو

دکتر کی میاد؟؟


😂😂😂نههه ولی انقدر بغلش کردم بدبختو
منی که از بغل خوشم نمیاد.. بدبخ ترسیده بود😁
Asal :)

هیییییییی...نکنه میخای غزلو دک کنی ؟...باز نقشه های شوم داری😨😨😨

 

 

🔫😂

😂😂😂خودت مگه دیروز نگفتی هانی
لباس قرمزه رو میپوشی😂
Asal :)

خب تو ک نیومدی خونمون

خو زنگ نزدی که
Vanda . Lanzhan

عطییی نمیخواددد یاد گرفتممم

 

مرررررسی

😂😂خوبه
خواهش
Stupid Lion :|

چرا چن وقته همتون فاز عاشق اندرصفی برداشتین.. :|

نمیدونم😂😂
مد شده؟؟
Stupid Lion :|

نمد والا.. چیه اینکارا اخه

بزنین برقصین خوش باشین دل بدین قلوه بگیرین پا بدین دس بزنین از زندگی لذت ببرین 😂

چیه همه شب شعر راه انداختن :/💥

😂😂
رقصمون برا ظهره
غروب شعره
شبم دل و قلوه😂
Stupid Lion :|

جووون خوش ب سعادت شب =] 

بعله😂😂
ولی تا الان پیش نیومده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan