عایا اون خر تویی؟

  • ۲۳:۳۹

یه خری اومده وبای مخفیم:/

خودشو لو میده یا نه؟؟؟؟

  • ۶۴
لوک بد شانص

/:

:/
🐣Parviz ☆°•~

یا خوداااا -___- من ک نیستم 

ک بید پس://
Vanda . C111

خخ من اون اوایل که بهم کامنت دادی با اون اکانتاتو وبات یه دو بار اومدم ولی دیگه نیومدم بالا غیرتن

#اون_خر_من_نیستم

 

میدونم تو نیسی😂😂
این هر خری هس توی یه وبی اومده که عمرا کسی ادرسشو داشته باشه
Stupid Lion :|

نه 😂😂

😂😂
Asal :)

😓

لاوم:(
لوک بد شانص

من نیستما /:

شک دارم بت چون طرف با وی پی ان اومده بود
لوک بد شانص

به جان خودم من نیستم /:

باعش😂😂 میدونم نیسی تو فقط یکیشو داری
لوک بد شانص

خب خوبه که این فکرو میکنی /:

ناراحت نشو😑
لوک بد شانص

(:

:)))
لوک بد شانص

(:

لوک
لوک بد شانص

/:

لوک
لوک بد شانص

چیه/:؟

چته؟
لوک بد شانص

چی چمه/:؟

هیچی الکی مثلا هیچیت نی
لوک بد شانص

:/~

دیقن نفمیدم چی میگ /:

مرسی:/
لوک بد شانص

:(~

لوک من چی گفتم بت😬
لوک بد شانص

آها

ببخشید

تو ی چیت هس:/
لوک بد شانص

عیح نه نبخش

من همینیم که هستم

اگ نمیتونی باهام کنار بیای ، دگ مزاحمت نمشم...

خدافس

لوک
ببخشید
چته تو اخه:(
King_Army ‌‌

وب مخفی داری¿ :]]] 

طبیعتن من نبودم ۰ون اگ پیداش میکردم ب چوخ میدادمش هار هار

عاره
1
2
3
3تا وب مخفی:/
چرااا😂😂
King_Army ‌‌

عااو 

*مرموز زل زدن بهت 

یاه یاه 

😂😂
چیز خاصی نی جون خودم
یکیش خاطراتمه که حوصلم میپوکه مینویسی
تو یکیش چسناله هام
یکیشم غیرفعاله قبلا کاربرد باحالی داش😂
King_Army ‌‌

*لبخند باب اسفنجی مرموزانه زدن :| 

😂😂ایشالا نشونت میدم ببینی عایم نات خلاف
pani pani

منکه نمیشناسمت کلا تو کیستی؟

چرا بدون اکانت؟؟
من نمد چجوری خودمو معرفی کنم
عایم عطسه/بوتلیس
King_Army ‌‌

*لبخند مرموزانه تر زدن 

الان جاشه یچی بگم😂
King_Army ‌‌

*لبخند مرموزانه ترتر زدن :| 

بگوووو :]]]]] یا بیا برو تو کونم هارهار

نه ترجیح میدم لبخندتو بکنم😑
مرموز اخه؟؟؟😂
King_Army ‌‌

*بیشتر لبخند زدن 

میدونی دارم ب چی فک میکنم هیونگ ¿ :]]]]

به چی دونسونگ؟؟
King_Army ‌‌

*با نیش باز زل زدن بت

هییچ :]]] بیخیال 

*چشامو زیر کردن و نگات کردن:/
بگوووو
King_Army ‌‌

*بیشتر خندیدن

عمرا

*بیرون زدن دود از سر و کلم
بگوووو
King_Army ‌‌

*هر هر خندیدن

دونسونگ بد
King_Army ‌‌

*بیشتر خندیدن

یَس عایم بد

ای خدااا
بگوووو
King_Army ‌‌

*بیشتر خندیدن 

داداش ت چیزی ب نام ایسگا شدن رو قبول داری ¿ جرر

خیلی بدیییییی😭😭
pani pani

منکه نیستم 

اصلا ما همو میشناسیم؟

فک نکنم:/
King_Army ‌‌

خخخ نه باو :/ 

:/
pani pani

من دختر پریام ازونطرف دختر ماعده ام میشم و خواهر زن شهلا هم هستم

خب فک کنم فهمیدم
منو که میشناسی؟؟
pani pani

نه نمیشناسم

مامان شهلام
pani pani

ااوه خوشبختم منم پانته آم ملقب به پرنسس یخی و پانی پانیو و کلی لقب دیگه 15 سالمه و یه سال جهشی خوندم خوشبختم

عطیه 17 سالمه چیز زیادی برا گفتن ندارم خوشبختم
pani pani

شما پسرین؟

نه:/ عطیه پسره؟؟
pani pani

نمیدونم پسره؟ 

وایسا شما عشق عسل شی هستین؟

:// عطیه:////
عاره:)
pani pani

عه شناختمتون من همونیم که چن روز پیش گفتید به حرف زدن نیاز دارید اومدم

عاره من همون اول فهمیدم همونی😂
pani pani

خب پس چرا نگفتید اصلا تقصیر حافظه ی افتضاحمه 

بهتر شدین؟

خو چجوری میگفتم😂
اره خوبم
pani pani

خب خدا روشکر امیدوارم دیگه ناراحت نشید

منم امیدوارم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan