دلم براش تنگید...

  • ۱۲:۵۲

داشتم یسری اطلاعاتو از لپ تاپ جم میکردم چشم خورد به این

یادش بخیرررر اولین هدیه مجازیم بود ینی اونقدر ذوقیدم

+مطمئنم اگه نیوفولدرامو ببینین به شلختگی من ایمان میارین.. ینی نیوفولدر تو نیوفولدر.. جالبیش اینه ادم تو اونجا گم میشه ولی خودم میفهمم شلختگیش بر چه اساسه😂

  • ۵۷
لوک بد شانص

:/~

ها:////
●𝐥𝐨𝐧𝐞𝐥𝐲 𝐦𝐨𝐨𝐧●

♡♡♡♡

😉
ناشناس

کى؟! 

ها؟؟ چی کی؟؟
AJ deadshot

مال منم خیلی بهم ریختس، هیچ کس نمی فهمه چی به چیه 

مثه منی پس
ناشناس

اینو کى نوشته؟! 😀😶

اینو اسمش روشه😂
ناشناس

عاها

یادته ى بار دلم تنگ بود گفتى نقاشى بکش؟ من رفتم ى قلب رنگین کمون کشىدم خیلى عن شد:/

بزار نشونت بدم😂

چرا ناشناس اخه😂😂😂
AJ deadshot

دقیقا عین خودتم، فقط خودم می دونم چی به چیه😝

اینجوری خیلی باحاله😂😂
هیچکس نمیتونه چیزیو پیدا کنه
ناشناس

ته خلاقیتم همینه😬😬😬

ولی قبلن چیزایی قشنگ تری میکشیدم:/

اموووو...فک کنم پرتیدمشون:/

چون خشمگین بودم😂😐

قشنگه عه😂😂
AJ deadshot

😂😂😂😂😂👍👍👍

😂😂😉
Namgar Kim

آخیی😍

عاه
kiki me

همون قضیه‌ی در هر بی‌نطمی نظمی هست! :)

دقیقا
ฅ^•ﻌ•^ฅ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

چ خوشگله... فولدرا منم همینطوری ان دقیقن فقط خودم میفهمم چی ب چیه کککک

هوم
😂😂
💔Pari💔army💔 jm ☆°•~

سلاممم ؟ هستی ؟ 😔💔 دلم تنگ شده برات 

سلام
اری هستم
خیلی وقته حرف نزدیم
💔Pari💔army💔 jm ☆°•~

اوهوم خیلی وقته نزریدیم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔 راستی بوتی ... ؟

گریه داره؟؟؟
هوم!
Vanda . C111

عطسه بانو؟؟ 😂

بعله😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan