اتمام حجت

  • ۱۱:۵۳

ملت توجه کنین

مطمئنم اکثرتون میدونین که من و عسل با همیم خا

باید بگم رابطمون از اون رابطه کشکیا نیست

منم عسلو از هر چیزی تو دنیا بیشتر دوست دارم

همه فکرم همه عشقم برا اونه و تو نخ کسی نیستم:)

تا وقتی اون هست.. نگاهم سمت هیچکسی نمیره.. نباشه.. بازم قضیه همینه

دیگه کسی حق نداره حرف هر کسیو غیر عسلم جلوم بزنه

گذشته گذشته:/ خیلی وقتا خیلی چیزا اشتباهه و با گذر زمان متوجه میشی

و الان من دیگه هیچ کاری به گذشته ندارم

پس حرف در نیارین

با تشکر

بوتی پیر:/

  • ۶۹
لوک بد شانص

عررر

چه احساسی

لوک حرف نزن
King_Army ‌‌

*ذووووق *اشک شوق 

ابهت هیونگ برگشت *هیونگ از اول ابهت داشت خودش خبر نداشت*

کو عینکم :| 

یاااااا ابهت کشک چیه😂😂
AJ deadshot
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ****** *** **** *** *** ** *** *** ***** 

ب

بخاید بنشونو خراب کنید جرتون میدم

ای جی فش نده جون من
King_Army ‌‌

اسکوت :| رو حرف من حرف نیار :|

باعش دونسونگ زورگو😂
لوک بد شانص

:/~

اخه کجاش احساسی بود:/
*•.¸♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡¸.•*

گذشته گذشته بابایی خاک شده...مرده رو از خاک در نمیارن...!

هرکی ب بابا مامانم حرف بزنه با قالب وب یکیش میکنم

پریا... نگو

ملت حق ندارین به کسی فش بدین
Asal :)

چیشده لاوم؟

هیچی هانی
خواستم بگم یو ار ماین:)
Maedeh ❤❤

گووووووددددد✌✌

😂😂تو دیروزیه ای؟؟ جررر
Asal :)

😂😂😂لاو تو اصنم پیر نیسی💦

😂😂کی بود دیروز میگف نمیتونی بگیری منو چون پیرمردی هان؟؟
AJ deadshot

چشم😙✋

بی بلاD;
لوک بد شانص

مرسی بابا

خیلی به تنها پسرت لطف داری...

😂😂😂ببخشید لوک...
جررر
Maedeh ❤❤

جررررررر آره😂😂

هعییی شانس اوردم😂😂
Asal :)

عاخرش ک گرفتی دیوس😂💦💜

فرست کیسمم ازم گرفتی

😂😂😂یاااا کجا گرفتم؟؟؟ در رفتی که😂
عه من قرار بود نبخشمت تا ندادی://
Maedeh ❤❤

به جزمن کس دیگه ایم دید؟

نه😂😂 خداروشکر ینی
Maedeh ❤❤

بله الان باید بهم رشوه بدی لونره😂😂😂😂😂😂😂

رشوه بدم؟؟؟ یااااا😂😂😂
عسل بیا ببین چی میگه😂
Asal :)

کصافت گرفتی گ عاخرش....عطی...میتونی ب مخالفتت ادامه بدی یا حرفامونو پشت کنم اونوخ ملت قضاوت کنن😂💦

کی دیروز میگف کن دیوسسسس دوسسس دارم...ها؟

نذاشتی عین عادمممم😂😂 نه نه باشه باشهههه
دیوس که دوس دارم😂 ولی باید رو حرفم میموندم:/
Maedeh ❤❤

بله دیگه یبار شانس بهم روآورده😂😂😂

۸۵۰میلیارد دلار ناقابل😂😂😂😂

عسللللل بیا این طرف میخواد بدبختم کنه😂😂
من با کدوم پول بعدا برا عسل خونه بگیرم اخه😂😂😂
Asal :)

عطی خیالت راحت....چیز زیادی نخونده😂😂😂

😂😂بزار ببینم چی میگه
Maedeh ❤❤

خب انتخاب کن یابه فنابری یاخونه بگیری😂😂😂😂

جررررررررر

نه اصن بگو ببینم تو دو خط اول چیزی نداش که😂😂
Asal :)

یااااا گورخر منکه بت گفتم😁 هر چی با لجبازی بیشتر حال میدع

ولی خدایی من که نمیفهمم وقتی لجبازی میکنی چی میشه😂😂 انقدر منو تو کف نزار
Maedeh ❤❤

ای کباصطا😂😂😂

من به حریم خصوصیتون احترام گزاشتم زیاد نخوندم جرررررر😂😂😂

😂😂😂😂😂تنکس فدا
Namgar Kim

ای کاش منم یه ممد داشتم میومد از این پستا میزاشت😂😂😂🚶🏽‍♀️🚶🏽‍♀️🚶🏽‍♀️

😂😂😂😂ایشالا ممدتم سر به راه میشه میاد پیشت
Asal :)

بلی لطفن

هانی عمومیه😂
Maedeh ❤❤

بله حالا بخاطر لطفی که بهتون کردم ۵۰تا میزارم روش میشه۹۰۰دلار خب شماره حساب بدم؟😂😂😂

نه اصن به فنامون بده ببینم چه میکنی😂😂😂
Asal :)

نگارررررر منو حامله کردی با ممدت یا با اون همیشگی🔫😓

😂😂😂خیلی دلم میخواد این ممد بیاد ببینم چه شکلیه
Asal :)

ماعده گوزو دلار بیس و شیش تومنه....شوورم مگ پولاشو از سر راه اورده؟....اصن بگو...اصن پست کن🔫😓

😂😂😂جررررر
مائده
Maedeh ❤❤

جرررررررررر میزاشتی یکم دیگه حال کنم دیگه 🤣من بچه راز نگهداریم همون دوخطم درز پیدانمیکنه😂😂😂

😂😂😂 دو خط هیچی نبود خا😂
Maedeh ❤❤

ایششش زوج گوزو بشینین سرکونتون دیگه

حالم بهم خورد😂😂😂😂😂

باشه باشه اه ریدین به حس وحالم😂😂😂

😂😂😂
حسودامون بمیرن😂
ailin _n❣

با بزرگ کی همچین حرفی زده 

کی ناراحتت کرده تو مامان بزرگ عسلو ؟

اسم بده جنازه تحویل بگیر

یاااا باید نظرارو میبستم:/
Maedeh ❤❤

ایشالله😂✌✌

کسی بهتون چیزی گفته؟

چیز که زیاد میگن ولی به ورم خا😂
Maedeh ❤❤

آره به عنتونم نباشه مهم خودتونین وخودتون✌✌

دییقا
●𝐥𝐨𝐧𝐞𝐥𝐲 𝐦𝐨𝐨𝐧●

بیبیییی بیا متن جدیییددد نوشتمم♡____♡

الان میاممم
Vanda . C111

چقد خوب ^^

ونداااا😍
Vanda . C111

میتونم قولمو پس بگیرم ...؟

نچ⁦☹️⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan