همم

  • ۲۱:۵۲

بعضی وقتا واسه دل اونی که یواشکی چکتون میکنه

پست جدید بزارین:)

  • ۸۵
لوک بد شانص

چشم 😂

فقط بخاطر تو 😂

دیوونه😂😂
AJ deadshot

کسی منو یواشکی چک نمیکنه، مگه ننم باشه بخاد مچمو بگیره

از کجا انقدر مطمئنی اخه:/
لوک بد شانص

😂✌

من یواشکی چکت میکنم اخه😂
AJ deadshot

من از این شانسا ندارم😐😐😐😐😐😐😐 مگه عمم بیاد یواشکی چکم کنه، اونم مامانم اجیرش کرده که بیاد جاسوسیمو کنه

:/
نخیر:/ حتما یکی هس یواشکی چکت کنه://
لوک بد شانص

😐...

لوک چی گفتم بت:///////
این دومین کامنتت بود که اینجوری اومد
سومیش بیاد حرفمو عملی میکنم
AJ deadshot

مطمئنم هیچ کسی نیست 

ولی من مطمئنم یکی هس:/
لوک بد شانص

😁...

:)...
AJ deadshot

😐😐😐😐😐😐😐😐😐

اینو یادت باشه.. همیشه خدا من راست میگمD;
لوک بد شانص

حرفت چی بود اصن 😐🔪؟

:)...
AJ deadshot

😐😐😐😐😐😐😐

یروز بت ثابت میشه:/ از من گفتن
لوک بد شانص

یااااااااا

ببخشید ببخشید

:)...
لوک بد شانص

عیح

عطیه

ببخشیددد

:)...
لوک بد شانص

عیح

عطیه؟

(:...
AJ deadshot

منم مشابه همین حرکتو رو لوک میزنم ولی من پشت جمله هاش دقیقا میذارم، سر همین خیلی وقته نظر نداده تو بلاگم

من هیچوقت این کارو نمیکنم.. عادت ندارم با یه کلمه یا شکلک یا این کوفتا کامنت جواب بدم.. ولی.. حقشه:)
لوک بد شانص

باش

:)
☆°•~ ★•°~

نوبادی:)

هیس:/
☆°•~ ★•°~

ده تروث ایز عالویز  تلخ:/

ها:/
AJ deadshot

واقعا حقشه👍👍👍

نه نیست:(

لوک پسر.. بیا اینجا ببینم
☆°•~ ★•°~

میگم حقیقت همیشه تلخه

لاو نگو اینجوری تو که عز ملت خبر نداری:/
☆°•~ ★•°~

:)

:/
AJ deadshot

چی شده عطیه؟ چرا ناراحتی؟

عذاب وجدان گرفتم لوک ناراحت شد:(
ailin _n❣

منو که والا کسی چک نمیکنه 

ولی ای جیه انتر من چکت میکنم ولی اشکارا اسکل

شاید باشه خا شما که خبر ندارین:/
ای جی
AJ deadshot

خو آشکارا چک می کنی نه یواشکی

ایلین
ailin _n❣

میخوای یواشکی چک کنم ؟

ای جی
☆°•~ ★•°~

ننه

ببخشید مامان نمیذاره کههه
اون پسره باز اومده
امشب همینجاس:/
من میترسم نصف شب بیدار بمونم:/ عادتمه شبا میرم تو حیاط عرررر
☆°•~ ★•°~

اوما:/در اتاقتو قفل کن اصلن اههه

چقد هستی؟

نه دیگه تا اینجا نمیاد که اتاق من با اتاق مهمون خیلی فاصله داره خداروشکر
اتاق مهمون درست رو به رو اتاق مامان بابامه حالا ببینم چه غلطی میخواد بکنه:/
نمیدونم
☆°•~ ★•°~

خاب بهرحال قفل کننننطذطتستدسپ

ببین

من اعصاب ندارم

پا میشم میام اونجا خودم وامیستم تا صب نگهبانی میدم:/

باعششش تو عاروم باش😂😂😂 قفلش میکنم
☆°•~ ★•°~

میکنی دیگه؟:/

وایسا من برم حاضر شم اصلن:/

خو قفل کنم بعد اگه خوابم برد کی برا چیز صب بیدارم کنه خب:( من تا بابام بیدارم نکنه بیدار نمیشم
نه نمیخواد😂😂
☆°•~ ★•°~

خب اگ در بزنه

با پا و با سر بزنع

بیدار نمیشی؟😂😂😂

😂😂😂😂نمیدونم چرا ولی کل خونه بیدار میشن که.. منو اروم صدا کنن بگن عطی بیدار میشم ولی بزور عمرا بیدار شم:/
☆°•~ ★•°~

😂😂😂😂جرررر

نمیدونم

در اتاق پسره رو قفل کن روش😂😂😂😂😂😂

یاااااا😂😂😂😂 بدبخ
☆°•~ ★•°~

😂😂😂والا

برو پیش گوریل بخواب

احیانن شما مثه رمانا تختاتون دونفره نیست؟

برو وسط مامان بابات بخواب جررر😂😂😂

کوشولوی کیوت~_~

نه بابا دونفره خیلی جا میگیره😂😂 یک و نیم نفرس فک کنم جا دونفر میشه روش
نه پیش اون نمیرم بیشور😑 
😂😂😂من از ده سالگی دیگه شبا نرفتم تو اتاقشون😂
☆°•~ ★•°~

حسنک کجایی:/

نت رف
☆°•~ ★•°~

هوم

سلام ننه

چرا انقد زود بیدار شدى

سلام
کلاس دارم😬😬
☆°•~ ★•°~

هممم.. واسه خودم یکونیم نفرس

اره دو نفر جا میشن ولى خیلى چیز میشه😳😂😂

 

نه من با دختر خالم چند شبی خوابیدم😂😂
یبارم رفتم پیش گوریل کثافط😬
☆°•~ ★•°~

تو واتساپه؟ 

ى عالمه اسکرین شات بود میخواستم نشونت بدم

چندیقه پیش گفتم نمیبینى ک

حذفیدم😬😬😬😑😑😑

عر

مى تونى بیاى واتس زر بزنیم؟ 

نه تو شاد کوفتی😑😑
چرا خو
اری میام الان
☆°•~ ★•°~

با دختر خالت خوابیدى؟ خاک تو سرت😂😂😂حیا کن.. 😂😂😂

خب رفتى پیش گوریل جاتون شد اصلن

پشماى گوریلیش نرف قدت؟ 😂😂😂

یااا دخترخالمه😂😂😂
عاره اونشب هیشکی خونه نبود رعد و برقم میزد برقم رفته بود خیلی ترسیدم خا😂
پشم نداره که
☆°•~ ★•°~

مشکلى ندارى بیاى؟ 

سختت نیس؟ 

نه بابا چه سختی الان اومدم
☆°•~ ★•°~

😂😂همون دیگه میگم کارت زشت بود نباید میخوابیدى باهاش😂😂😂😂

خاب اشکال نداره

جووووننننزززززز😂😂😂😑😑😑😑😑

یاااااا😂😂😂
ما انقدر حساس نیستیم😂⁦🤦🏻‍♀️⁩
☆°•~ ★•°~

رو چى حساس نیستین؟ 

رو اینکه کنار هم بخوابیم😂
☆°•~ ★•°~

منتظرتم:"/

لنتیا باز کلاس گذاشتن بدون اینکه بهمون بگن😑
☆°•~ ★•°~

من قبلن تو خواب جفتک زیاد میپروندم😁😑

ولى الان مثه عادم میخوابم

البته

هرچى کنارم باشه رو در عاغوش میکشم😂😂

ینى فک کن

حتى تو سرما اگ ى دونه پتو باشه ک من بزنم روم

باید بغل کنم چونکه اصلن خوابم نمیره:/

😂😂😂😂دیوونه 
☆°•~ ★•°~

من هر بار پىش خواهرم خوابیدم اون همه ى پتورو کیشده بود رو خودش :/البته وقتایى ک ى پتو فقط بهمون میدادن😂بعد حالا اونم تو خواب زورش زیاد میشه😂😂منه بدبختم ک... 

T_T😂😒

ولى هروخ پیش مامانم خوابیدم من پتورو همه رو کشیدم

البته اینا واسه خیلى وخ پیشاس الان پیش کسى نمیخوابم کلن

ولى ى مدت..... شاید شیش هف سال پیش

نصف شبا همش کابوس میدیدم میترسیدم

یهو میرفتم وسط ننه بابام مى خوابیدم

یا....... مى رفتم رو زمین مى خوابیدم تو اتاقشون... بعد مجبور بودم پایین تخت متکا بزارم چون از زیر تخت مى ترسیدم ب شدت:|

😂😂بمیرممم😂😬
😂😂😂من یادم نمیاد برم وسطشون
☆°•~ ★•°~

هوم اوکى☺😐

کامنتام بیشتر شبیه چسنالن

ترجیح میدم بزنیشون عدم😂😒ممنان میشم

البته بعد اینکه خوندى و جوابیدى.... دوتا کامنت قبلى رو بپاک

قشنگن که😂😂 ولی چعش
☆°•~ ★•°~

😂😂خب اونموقع ترسو بودم

بعدم ناخوداگاه بود 😬😬

گوگولى؟ 😐.....نظرى ندارم

😂😂😂
عاری😂😍
Namgar Kim

به به

به به تَر
Fati ii

سلاااووووم 

ها ها ها

هی هی هی

هو هو هو

سلام:/
Fati ii

من کابوسم:/

کابوس:/
یااا مثه عادم بگو خا
Fati ii

🍍🍍🍍🍍🍍🍍

:///
Fati ii

آناناس بخور شنگول و منگول شی🍍🍍🍍🍍🍍🍍

من از اسکول شدگانم؟؟
Fati ii

نه از کسایی که تو لیست *برو مردم آزاری کن* من هستند:)

تو کی خا:/
Fati ii

من مردم آزارم:/

مردم آزار خوش اومدی😂
Fati ii

اوکی فاطی ۱۷

عطی تقریبا 17
خوشوقتم
Fati ii

بسی خرسند شدم از دیدنت آزار دیده😂😂😂

همچنین😂😂
Fati ii

😁😁🍫🍫🍍

😂😂من باید تورو با یکی اشنا کنم خیلی شبیهشی
Fati ii

بگو تا آشنا شیم فرزندم

اگر این چنین نکنی مورد لعن عامون و خدایان قرار میگیری●-●

اصن انقدر تشابه😂😂
نگاسو میشناسی؟؟
Fati ii

اسمشو شنیدم از دوستم پریا

خودشو نمیشناسم

آشنا بنما ای فرو دست●-●

من چطور اشنا کنم خا😂😂
عادرس بدم؟؟
Fati ii

اوهوم ممنون میشویم

ایشون بیدن نامگار کبیر
Fati ii

فقط میتوانی من را در اینجا کبیر بنامی ای فرو دست 

تشکر فراوان و ماچ های کرونایی

یااااا نگار زودتر کبیر بود😂
ماچات خورد به ال سی دی😂
Fati ii

شاید نگار زودتر کبیر بوده باشد اما،

من همیشه کبیر بوده ام فرودست

*سس ماست*

😂😂😂😂صحیح
Fati ii

باز هم سلام برتو●-●

سلام
Fati ii

حوصلمان سر رفت آمدیم تورا آزار دهیم●-●

کخ داری مگه اخه😂😂
Fati ii

با بزرگترت خودت درست سخن بگو ای فانی●-●

یاااا من مثه عادم حرف میزنم
Fati ii

تو در لیست *برو آزار بده خیلی حال میده* من هستی●-●

ولی من باید تو لیست کسایی باشم که ازشون میترسی😂😂
Fati ii

با نگاسو نیز آشنا شدیم●-●

خیلی بچه خوبیه نه؟؟
Fati ii

گفتیم خدایان نارا فرستادند نه فانی مانند تو●-●

بعله شما دوتا با هم باشین چی که نمیشه:/
Fati ii

من از تو نمیترسم ای آناناس نما🍍●-●

ملت ببینین من ترسناک نیسم
Fati ii

روزی تورا خواهم خوردا🍍●-●

قبل اینکه من خورده بشم شما توسط خیلیا خورده شدی😂
Fati ii

ها ها ها هی هی هی هو هو هو گیلی گیلی گیلی●-●🍍

شبی این لولوهایی
Fati ii

من با نگاسو این جهان را فتح خواهیم کرد●-● 

من n و ۱۷ سال سن دارم آناناس دیوانه●-●

بعله خواهیم دید😂
فعلا پیرمرد بیان منم😂😂
Fati ii

روزی تو را خواهم خورد...

خواهم خورد...

خواهم خورد...

خواهم خورد..

و خواهم خورد...

بهتره حرفتو پس بگیری😂
Fati ii

خواهم خورد●-●🍍

چگونه خواهی خورد:/
Fati ii

آناناس ها باید خورده شوند گیلی گیلی گیلی ها ها ها●-●🍍

هر کسی لیاقت خوردن اناناس به این خوشگلی رو نداره😂
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

اخی :(

درسته

هوم
♥Pari ♥army ♥ jm ☆°•~

مارو ک کسی یواشکی نمیچکه هعییی😐😐✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌😭😭😭

از کجا میدونی خا
🎶Pari❤army❤ jm ☆°•~

مطمئنم😐✌✌😟😟😟😟😟😭😭😭😭😭😭

هیچوقت از هیچی مطمئن نباش :)
🎶Pari❤army❤ jm ☆°•~

راستییی بوتییییییییییی ...؟

جان دلمممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan