تو از کدام راه میرسی؟

  • ۱۷:۱۸

 

+لنتی اشکمو در اوردددد

King_Army ‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****

هم عینک دودیتو بیارم؟
Gloxinia M.R

😟😟😟

:(
King_Army ‌‌

نه الان میزنم

یسسس
Vanda . C111

هم

هوم
⛓️...Old Bootlace

یکیتون نمیتونست بگه این در نیست راهه:/

سوتی دادم باز😂

پف
Vanda . C111

همم

هوم تَر
Vanda . C111

همممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

هومممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
Vanda . C111

عطی جیگرم

ی کاری برام موکونی؟ 😂

.

.

.

#ادامش

حرفا خودتو نمیگیرم چ برسه ب سوتیات 😂 گوگولی

 

تو جون بخوا😂



😂😂😂😂جرررر راس میگیییی
☆°•~ ★•°~

عطى انقد چیزاى غمگین نبین-_______________-

 

یااا این که غمگین نی:/ من هوشنگو دوست خب
Vanda . C111

فناتم

کلیک

اینو نگا اونجایی که دایره بشدت زیبایی دورش کشیدم میتونی رنگشو سفید کنی؟ اسما منظورمه :)

اون جاش که سفیده پیش زمینه ش ، میتونی سیاهش کنی رنگ متن کامنت ملت سفید ؟ :)

مرسی عر

.

.

.

#ادامش

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

پیوندم زدی ن باباااااااااااااااااااااااا

منم الان میکنمت 😂

خدانکنههههه
عاره عاره میتونم


😂😂😂هم 
وندا عای عم منحرف😂
نمیخواد باو
☆°•~ ★•°~

هوم:/

D; به این خوبیه
بیچاره بمیرم براش میگه
نه سایه دارم و نه بر
بیفکندنم و سزاست
اگرنه بر درخت تر
کسی تبر نمیزند
عرررر کثافطااااا
Vanda . C111

باعشه جیگری:]~~

مرسی

 

 

کردم 😂

الان چجوری بکنم خا؟
کاری نمیکنم که


😂😂چرا خا؟؟
☆°•~ ★•°~

اوما

اوماا

بدبخت شدم

بدبختتتتتتتتتت

ااااااااوووماااااا

برنجو سوزندم

اوما میتونى براى عاخرین بار باهام خدافظى کنى

یااااا فداسرتتتتت
چی میشه مگه خا
Vanda . C111

بابا اکانت مال تو حق تو سهم تو 😂

پاشو بیا برو توش

 

 

کردم دیگه نمیشه کاریش کرد

اومدم اومدم😂😂


باشه این بحثو تموم کن فقط😂
☆°•~ ★•°~

اوما من دوستت داشتم

بعد مرگم بچه هامو بزرگ کن

مواظب مبى عم باش

خدا منو بیامرزه

منو حلال کنید

یااااا لاو هیس چرت نگو ببینم😂
☆°•~ ★•°~

اوما من مشکلى ندارم

ننم پوس از کلم مى کنه

ننه اگ مردم دعا کن برام

همین الان

زود باش

دعا کن مامانم عصبانى نشه خیلى

عررر اوماعررررطوطتسچووشوشوشوشووسوشط

یاااا یه برنجه فقط کههه
☆°•~ ★•°~

عاره ولى ننم

اوما دعا کن

کارت نباشه-_-

فقط دعا کن

اى خدااا

چعشششش
☆°•~ ★•°~

بهم گف بى عرضه-____-گف فقط بلدس بچپى تو این اتاق

نگا کن-___________-

من نباشم بهتره فقط بلدم دردسر درست کنم

مواظب خودت باش خدافظ

یاااا وایسا ببینم عههههه
مامانا همینن دوس دارن غر بزنن:/
بیا ببینم.. فدا سرت عه
☆°•~ ★•°~

مامانم هیچى

این فاطمه ى........... رو کجاى دلم بزارم

الان ازت میخوام دعا کنى بمیرم

بى خیال

من برم یکم عر بزنم دارم میترکم

اونم خواهره دیگه فک میکنه خودش از همه برتره.. پف..
لاو زودی بیا خو.. بمیرم برات
☆°•~ ★•°~

دور از جونت

عاره به همشون حق میدم

گفتم ک

مشکل از منه

با نبودن من همه چى اوکى میشه

لاو چرت نگووووو
اونا ژنشون همینهههه
تو بین اونا خوبی پس این حرفو نزن باشه.. 
ببین منو
نبینم لاوم اینجوری باشه..
TARA'S WORLD

لحنش خیلی غمگین بود

تاثیرش رو زیاد کرد

یاده مامان و بابا بزرگم انداخت

 

اه دلمان گرف
☆°•~ ★•°~

ننه میای وبم زر بزنیم؟

عاری
☆°•~ ★•°~

خب بیا دیه:(

اومدممم
Fati ii

عطی آزاری:/

://
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan