هم

  • ۲۰:۴۷

صبرم از پای در آمد

تو

مرا

دست

بگیر...

 

 

+هی یو تویی که فکر میکنی پستام راجب توعه

یه ضرب المثل یا نمیدونم یه باور نمیدونم یه کوفتی هس که میگه:

«آدمایی که بهت بد کردن همیشه فکر میکنن پستات راجب اوناس»

  • ۶۹
... vista

😂😂😂👌👌👌

😂😂😂
♥Parviz ☆°•~

بوتیییییییییییییی

پرویززززززززز
... vista

خو من بخودم گرفتم...

الان ینی بهت بد کردم عطی؟😂🌷

کدوم پستو به خودت گفتی😂😂
♥Parviz ☆°•~

عکسامو دیدی ؟ *--* 

اری
... vista

نمد:/

بیخیال😂🤣🤣🤣

😂😂ویس توم؟؟
☆°•~ ★•°~

خوفی ننه؟

هوم
لوک بد شانص

😂

:/
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

😂😂😂🤦🏻‍♂️

😂:/
... vista

منم چی؟😂

توم رد دادی😂😂
♥Parviz ☆°•~

عامدم دست بوسی  مامان بزرگ :///

اون برا تو بود؟؟😂😂😂
♥Parviz ☆°•~

ن برا ننه شهلا و اجی روژینا بود دیه خاا منم عامدم دست بوسی :/// 

😂😂تو برا اونا اومدی؟؟
♥Parviz ☆°•~

کلی چون خانوادمن بعدم اونم کلی گفت همه دسته بوسیت :// بابا نوتم هااااااا اه چ اچکالی داره :"/// یکم مث عاپابزرگم باش :////// 

من نمت مثه کسی باشم خا:/
شما باید بهم عادت کنین من نمت عوض شم:/
♥Parviz ☆°•~

باشه خااااااااا :///// 

 

راستی اومابزرگ از سیاوش خبر نداری 3 روزه جوابمو ندادهههههههههههه 

نچ میگم که من نمیشناسمش خیلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan