خاب به مناسبت تفلد ار ام

  • ۱۴:۴۳

من خیلی بچه باحالیم که تازه فهمیدم تولد نامجونه😂😂😂

مگه واسه ادم حواس میمونه اخه

خا من چون همیشه تکم و نامجونم تکه

تولدشو با یه عکس تبریک میگم:)

مرگ بر اونی که میگه نامجون کیوت نیسسسسسسس

عررررررررررررررر

تفلدش مبارکککککککککککککککک

  • ۶۹
💫~ HeLiA

مــــــبـــــــارکــــــــــــهههههههههه

عرررررر
چوکاهههههه
mochi ^-^

تفلدش مبارککککککککک
منم تازه چند دقیقه پیش فهمیدم._.

😂😂 بدروزی افتادههه
RBE :|💛

هپی مپی پَپی پی پی... :|

😂😂خاعک
RBE :|💛

😂😒

😂😂تو میدونی شهلا کجاس؟؟ نیس از صبی:((
mochi ^-^

چقد دیگران خوش شانسن امروز تولد بابامه:/
بعد من حتی توی ماه تولدم هیچ کدوم از اعضا بدنیا نیومدن(قلب شکسته)

😂😂😂جرررر
فداسرت.. تولد که مهم نیس
مهم اینه یه خال مثه اعضا داشته باشییی عرررر
عاشق THE BOYZ ❤️ 빵 🍞 큐

کیوتییییییییییییییی @-@

تولدش مبارککککککک ایشالا هزار سال برامون لیدری کنه 😍💞

عرررر چوکاهههه ایشالااااا
RBE :|💛

خب خابه لابد... 

جمعس نه:(
RBE :|💛

هَ؟:|

هِچ
RBE :|💛

اوکی:|

:)
RBE :|💛

Do you miss your daughter? :|

یس عای میس هر وری ماچ
RBE :|💛

Not more than me yah yah😂😒

اتفاقا ماچ مور دن یو
Vanda . C111

تو مث منی رفیق 

من تولد خودمم یادم رفته بود 

فقد تولد لیندا یادم مونده بود خخخ که نتم اون زمان ته کشیده بود تبریک نگفتم بش -__-

 

 

من تولد همه رو یادم میمونه ها😂😂
بمیرممم چه ضدحالی

تولد تو کیه؟؟
RBE :|💛

No:|

هم دیه عای نات میس هررر عرررر
Vanda . C111

:| 

چند بهمنی؟

یادم اومد گفتی بهم😂😂😂😂
حافظم خیلی گنجشکیه
من نمیگم😂 گفتم قبلا نه؟؟ 27
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

منم یادم رفته بود تولدشه :| 💔💔💔💔💔💔 

شیم آن می :| گاد کیل می :| دم می :| 

تولدش مبارکککک

 

فداسرتتتتت
خدانکنههههههه
چوکاههه
Vanda . C111

عطی من هیچی از جمله بندیات نفهمیدم عزیزه دل ^^ 

به هر حال صحیح ...

جررررررر😂😂😂
تا بفهمی طول میکشه😂
اهم بزار الان عین ادم بگم

من به یاد اوردم که تاریخ تولدت رو قبلا بهم گفته بودی
من دارای حافظه گنجشک گونه هستم
من نمیگم چند بهمنه
نه منصرف شدم ولی فکر کنم قبلا بهت گفته بودم مگه نه؟
و در اخر تولدم 27 بهمنه

اندرستند؟😂
Vanda . C111

XDXD

:| 

#نادر_گوه_گیج

😂😂
نه حق داشتی خیلیا نمیفهمن دارم چی زر میزنم😂
من نصف پرسشای کلاسیو همینجوری 20 میشم😂 
nanami •°▪¤°•▪

چه عکسش خوشگله

عارههه کیوتتتت
Vanda . C111

:| 

:| 

 

هوا چطوره ؟ 

 

 

:|

😂😂😂

ذرت میری بیرون پفیلا میای خونه عاه تا این حد گرم
Vanda . C111

چه تشبیه زیبایی :)~

حال کردم ناموسن

منم یاد دارما :| 

* حس سگیو دارم ک عین مگس افتاده تو فرش داره عین خر جون میده * 

 

:| 

 

همم

 

بعله😂😂😂
یااا گرمه ینی؟؟؟
RBE :|💛

But I still miss her:|

شی کام :/
Vanda . C111

ن معتدله اینور 

 

دیگه چ زری عرض کنم 

:|

اینور کجاس؟؟ چرا حس میکنم تو استان فارسی


نمیدونم😂
☆°•~ ★•°~

She cameمنظورته ننه؟/:

 

 

جرررر ننه تو خیلی خوبی😂😑👌

ولی فاز تو و مبینارو نمیدرکم:/

عه راس میگی گذشته میخوره😂😂

😂😂لاو بش بگو من بیشتر دلم تنگ شده بوددد://
Vanda . C111

نچ حاج حسن 

ما بچه ناعععف مشهدیم 

دروغ؟؟ عهههه پ چرا حس میکردم مثه شیرازیا میحرفی😂😂
مشهدم که هواش خوب:(
ما اینجا بخار میشیم
☆°•~ ★•°~

اصغر:/ننم بیشتر دلش برام تنگ بود

اوما معمولن بچه ها از مامانا خواهش میکنن ک یه چیزی به یه نفر بگن

میفهمی چی میگم؟-_____-

 

😂😂😂عاره میفهمم
من فرق میکنممم

اصغر
Vanda . C111

شیرازیا چیجوری زر عرض میکنن؟

اخی پفیلای کی بود -_-

مثلا این یاد دارمو بیشتر اونا به کار میبرن 
نهههههه اشتبا شددد این برا بیرجندیاس:/
نه نمد اصننن

😂😂
Vanda . C111

عط عزیزه دلم 

بازم نگرفتم چی فرمودی 

بنابراین 

موید !! :)

😂😂😂
کم کم عادت میکنی
میخوای بری؟؟
Vanda . C111

ن داداش هستیم

خوبهههه
وندا یه سوال؟ تو منحرفی ایا؟
Vanda . C111

عطی باورت میشه من تنها چیزی که نیستم منحرفه !؟ خخ

من فقط عشق فحشم XD

منحرف ج*سی نیستم  خخخ :/ XD

عای عم آسکشوال ~

 

😂😂😂
گرفتمممم
حدس میزدمم
Vanda . C111

:)~~~

خوبه کاش همه مثه تو بودن..
Vanda . C111

ها؟ بخوای برات منحرفم میشم منتها آسکشوالیه دیگه -__- من حتی از دست دادن با دیگرونم بدم میاد :/

اصن لمس دیگرون باعث میشه شیصد بار برم حموم XD :/

هِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِم

 

😂 باحاله بنظرم.. ولی سخته
منم خیلی از بغل شدن خوشم نمیاد مگه افراد خاص ولی دیگه نه اونجوری😂
Vanda . C111

هِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِم

این چیه خا؟؟؟؟
Vanda . C111

چمدونم

نشونه بیکاری و علاف بودن

 

الان ب جز من پن نفر دیگه انن این ینی دارن زرای منو میخونن یا چ گهی مثلن؟

هممم دلم برا فایتر تنگ شد :(

یکیشونو میدونم کیه یکیشم که تویی اون سه نفرم احتمالا دارن زرامونو میخونن😂😂
نیس مگه؟؟
Vanda . C111

همم نه دیگه هیچی ولش من برم ملت به زر خوندنشون ادامه بدن شاد بشن -__-

مویدد :) !!

باعی فعلا

 

بگو خا
😂😂😂
فعلا
مراقب خودت باششش
Vanda . C111

عطی :| 

هوس کردم وب بزنم تو رو ادمین کنم 

:|

XD

 

عطیییی من میخوام ی وب هندسام بزنم ولی نمیدونم برای چه موضوعیییی عررر

واقعا؟؟؟ چه باحال عررررر ذوققققق


😂😂
منم موضوعی به ذهنم نمیرسه
Vanda . C111

همممم

موضوع میخام -__- :|

به چیا علاقه داری از اونا یچی پیدا نمیشه؟
Vanda . C111

ن :| 

الان چیکار میکنی؟

چیکار میکنم؟؟
الان دقیقا نمیدونم دارم چیکار میکنم:/ 
ینی هیچکاری نمیکنم تقریبا
(فهمیدی چی گفتم؟؟)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan