دلتنگتم...

  • ۱۵:۲۱

 

 

+چرا حس هیچی نی:/

  • ۸۸
pari💔💔 army

بوتلیسسس 

جانممممممم
pari💔💔 army

میدونی چیه ؟ از خودم بدم میاد *--* 

حالا اینو ولش ت خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ 

چرا؟؟؟؟
عاره خوبم
pari💔💔 army

چون کسایی برام مهمن ک براشون کوچکترین ارزشم ندارم *---* 

 

خا خوبه ک خوبیییییییییی ^^

تو به خوب بودنت ادامه بده... بالاخره یجا قدرتو میدونن..

تو چطوری؟
pari💔💔 army

هوم ... 

 

من حالم گلوم خیلی میسوزه بدنمم درد میکنه ... 

برا این کرونای کوفتیه:/
عسل کوهی بخور...
بخور جوش شیرینم جواب میده
pari💔💔 army

میدونی دیشب چی خوردم ؟ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترشی *--*

:///// دیوونه شدی؟؟؟؟؟؟؟
pari💔💔 army

بهترین راهیه ک خودمو عذاب بدم الانم انقد میسوزه ک نمیتونم اب دهنمو قورت بدم :( 

چرا:////
دیوونه ای مگه
pari💔💔 army

هعییی حس میکنم وقتی خودمو عذاب میدم اروم میشم :////////

میشه دلیلای قشنگتری برا حال خوب پیدا کرد
لوک بد شانس

:'(

😢😭
♥Parviz ☆°•~

ت یه دلیل بیار ... 

 

اسمم خوفه *--*

باید خودت پیداش کنی

عاره اسمایی که شهلا میزاره همش خوبه😂😍
♥Parviz ☆°•~

اه یادم رفت ت هیچ وقت دلیل نمیاری :/// 

 

 

 

اره قربون ننم بشم *---* 

😂😂⁦✌🏻⁩

یاااا فقط من حق دارم قربونش بشم😐
♥Parviz ☆°•~

://

 

یااااااااااااااا ننمه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اصن میرم پیش عاپا بزرگ مهربونم :(((

از اولش دختر من بود😑😑
♥Parviz ☆°•~

ت مهربون نیستی :((( دوسم نداری :((( هق هق 

من که گفتم مهربون نیستم😂 گفتم پشیمون میشی
♥Parviz ☆°•~

یاااااااااااا عن خشک ت شوخی حالیت نی ://// خیلیم مهربونی فقد نمد چرا یه کار میکنی ک بقیه فکر کنن نامهربونی *---*

اهه😐😐😐 من مهربون نیستم حالا شما قبول نکنین
:/

عطیه XD

یه لحظه رمز اون کوفتی رو بده یه چی رو چک کنم XD

بدوووو ضرورییییییییهههههههه

اونی که کاربریش qing فلان فلانه

باشهههه رمزشو برمیگردونم همونی که بود
♥Parviz ☆°•~

 مهربونی :////////////////////////////////////////////////////

تو بگو حالا
!@#&...؟؟

فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خدانکنههههه
-_________________________________________________- سگ بی صاحاب

عطیییییییییییییییییی تغییرشششششششش بده إٍإٍریالریالریالریالریالٍریالإإریال

مرسییی

باااعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

😂😂😂😂😂چعشششش
خواهشششششششششششششش
♥Parviz ☆°•~

مهربونننننننننننننننییییییییییییییی ://

اگه مهربون بودم ملتو به گ.ا نمیدادم خواهرم..
آیه‏ کریمه‏ "و اعدوا لهم‏ مااستطعتم‏ من‏ قوه‏ و من‏ رباط الخیل‏ ترهبون "

اعصابم عین سگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ داغونههه عین سگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

چی شدهههههه؟؟؟؟؟؟
♥Parviz ☆°•~

://// مهربوننننننننن 

و خاک ت سرت ://////

😂😂باعش تو بگو خواهیم دید
رییس‏ جمهور موظف‏ است‏ مصوبات‏ مجلس‏ را ب باد دهد ~~

غددغفغدفغدفغدففدفغغففغتذرثتفصعفاتعقفاذافاق

لاشیشیداتتتتتتتتتلفدقدعتقلتئفقائالرقفلااعاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتغغغغدتتتتتتتتل

 

موید !

بای

یا خدااااا:/ میخوای پست خصوصی بزارم؟؟؟
وندا بی اعصااااببببببببببببببببببببببببب

نه مرسی !

موید !

لاشی " با تو نیستم

بای بازم XD

باشهههه ولی خواستی حرف بزنیم هستم⁦❤️⁩
بای😂
♥Parviz ☆°•~

عن خشک :/ راستی ... 

😁😂 چی؟؟
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

من اگ دلم تنگ شه باش حرف میزنم حتی اگ طرف ازم بدش بیاد :\ خودمو خالی میکنم 

یا کلن دلتنگیمو خفه میکنم :| *مشاوره گرفتن از یک سادیسمی کارِ اشتباهیست 😐😂*

😂😂😂😂
خو طرف اگه نباشه چی:(
افسرده ی تنهای بدبخت بیناموس

عطی :/

فدات شم عزیزم

رمزو همون بکن قربون صورت ماهت

مرسی ازت رفیق

همون رمز خودت؟؟

یااا خدانکنهههه
!@#&...؟؟

عطی عزیزم میتونم همین الان منو بکشی XD

اره فدات شم همون

یاااا این کارو نمیکنممممم😂😂😂
باعش
و خدانکنهههه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

با اینکه نیس ولی بش پیام میدم :\ حدقل میتونم تصور کنم هست و داره میخونتشون

😂😂😂 من الان نمیدونم شاید بیست سی تا داده باشم ولی عاروم نمیشم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

تصور کن داره پیاماتو میخونه :| اصن برو مستقیم بش بگو خودتو خلاص ‌کن :| امروز زده ب سرم ب حرفام گوش نده :| 

من چجوری برم تهران اخه:////
😂😂😂قشنگ ملومه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عنتر نمیتونی غیر مستقیم بیان کنی ب چوخ نری بعدن¿:|

میدونم🤦🏻‍♂️

چرا به چوخ برم اخه😂😂 چیز بدی نگفتم که..
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

:| ب همون دلیلی ک ب چوخ خاهی رفت :| 

بیخیالش🔫😐

باعش ولی نمیرما باور کن😂
Vanda . C111

هر وقت بیکار شدی محض رضای خر عوضش کن باز XDXD

توجه کن گفتم هر وخ بیکار شدی خب؟

ببخشید دیگه -_-

 

همممم خوبی خودت؟

باعش😂😂😂 فعلا دس بش نمیزنم

اری بد نیسم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

:|.. امیدوارم

باش😂
Vanda . C111

 عصابم داغونه چ گوهی بخورم؟

میخوای یه پست بزارم دوتایی توش فش بدیم سبک شیم؟؟
نه من همینجا فحشامو میدم

لاشی بیناموس ک* کش سگ خور بی پدر مادر بی عاطفه بی سگ :/

عوضی مال خور سگ تو عمت و داییهات ، ریدن ب دهن خودتو خانوادت

حرومزاده ی کفتار شتر کثافت بی شرف بی وجدان بی فکر ک*نی -__-

ولدَزَنا ! پدر سگ مادر خر فحاش لاش خور دیوث زبون کلفت -_- زر مفت میزنه همش لوله کش

عمتو !

ایوللللللللللللللللل حال کردم بات 😂😂😂
حسن روحانی 🔪

رو کن خودتو -___-

😂😂 من؟؟
فشم نمیاد ولی بزار به اونی که بیشتر از همه ازش متنفرم فک کنم
***** **** ** **** ****** *** *******
نچ من نمت فش بدم😂
آیه‏ کریمه‏ "و اعدوا لهم‏ مااستطعتم‏ من‏ قوه‏ و من‏ رباط الخیل‏ ترهبون "

اونی ک متنفری ازش همونی نیس ک دوسش داری ؟ گوگولییی

-_-

نخیر😂😂😂
خا من هر چقدر میگردم فشی مناسبش پیدا نمیکنم
یچیزی میخوام خیلی فراتر باشه...
سگ بی صاحاب

وایی دقیقا منم ازین فحشا میخوام پیدا کردی ب منم اموزش بده خاب؟

😂😂چش
باید برم یه مرجع قشنگ پیدا کنم برا خودم.. 
رییس‏ جمهور موظف‏ است‏ مصوبات‏ مجلس‏ را ب باد دهد ~~

هممممممممممممممم

من عاشق اسمات شدم😂😂
وندا میشه یه سوال بپرسم؟ عایا تو زبان فارسی فشی به نام .... وجود داره؟؟
امنیت اخلاقی، امنیت اجتماعی جزو وظایف ما است
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** * ** ***؟   یا چی؟

 

😂😂اومدم سان کنم مثلا 
****
عاح برا اولین بار خجالت کشیدم
آیه‏ کریمه‏ "و اعدوا لهم‏ مااستطعتم‏ من‏ قوه‏ و من‏ رباط الخیل‏ ترهبون "

چی هس اصن ؟ 😂

والا منم نمیدونم تا حالا روم نشده بپرسم از کسی😂😂
تا حالا نشنیدم تو بیان کسی بگه ولی توی یکی از موزیکا شنیدم میگف **** **** که منظور همین بود مثلا سانسور کرد

فهمیدمممممم عرررررر معنیش میشه ****
وضع و تصویب قوانین ( اصل 71 قانون اساسی )

واو

😂😂 وضع و تصویب قوانین اخه😂
خب دنبال جواب این بودم یه فش دیگم یاد گرفتم عررررر
نادر دِبی !

عاو

عاره
سوره توحید ایه 455545445

هااا

حرف بزنیم سوره توحید ایه 455545445 ؟؟
چی؟

.

هم 
میگم بحرفیم؟؟
حسن روحانی

عطی عزیزم عشقم نفسم / بسه دیگه :/

رمز همشونو برمیگردونی فدات شم ؟ میخام ب اغوش گرم بیان باز گردم XD

مرسی ازت رفیق :)

ببخشید -_-

 

جرررر😂😂😂😂
میدونستم زودی میای
خواهش میکنم کاری نکردم وندایی:)
یاااا ببخشید برا چی دیگه
وااااییییییی عطی آنلاینی عررررر

چقد خوببببببببببببببببب

اوکی شد😂
وضع و تصویب قوانین ( اصل 71 قانون اساسی )

ن بابا پست مست ک نمیذارم XD

برا این گفتم چون هی عین خر میام میگم عطی رمز عطی رمز عطی رمز -__-

بیا بغلم اصن

 

😂😂😂😂 طوری نبود که 
اومدممممم *بغل کردنت
آیه‏ کریمه‏ "و اعدوا لهم‏ مااستطعتم‏ من‏ قوه‏ و من‏ رباط الخیل‏ ترهبون "

گوگولیممم :)

دوست دارم وندا..
Vanda . C111

باشه :/

می تو

😂😂😂
توم گفتی از دوست دارم بدت میاد؟؟ یادم نی حافظم به چوخ رفته:/
Vanda . C111

😂

این ینی اره؟؟😂
ها گفتی اگه بت بگن میگی باشه؟؟ 
خدایا همینو گفتی دیگه؟؟😂
Vanda . C111

ن عاقا کلن برا بچه جدیدا گفتم ک صمیمی نشن -__-

تو که تاج سری گوگولیم

😂😂😂عررررر
چرا من نمت مثه تو حرف بزنم:/
Vanda . C111

چیجوری مثلن ؟ 😂 😂

اینجوری دیگه😂😂
تو هر جا حرف بزنی ملت شیفتت میشن بوخودا من نمت:/
Vanda . C111

جررررررررررررررررررررر

ملت میگرختن از دستم عطی 😂

با اشنایان خوبم فقط 😂

اونا املن خا:/
😂😂بهتر
Stupid Lion :|

سلام بوتلیس :] چطوری؟

سلامممممم
خوبببب
تو چطوری؟؟؟
دلم تنگ شده بودددد
Stupid Lion :|

مرسییی خوبم :]♡ 

منم همینطوووور ، چ میکنی؟ ^^

هیچی میبینی که بهش فکر میکنم دلتنگتر میشممم عرررر
تو چه میکنی
Stupid Lion :|

زنت؟ نیست؟ 😂😂 الهیییی بمیرم

هیچی درس درس خواب درس غذا درس

عن درس گوه تو درس:| اصن ریدم رو این زندگی 🤦🏻‍♀️

نهههه گریهههههه خدانکنهههه
😂😂😂چندمی؟؟ 
من تا پارسال سر کتابا رو هم باز نمیکردم
سخت نگیر
دبیرستان فقط مهمه بقیش گور باباش:/
Stupid Lion :|

نهم 🤦🏻‍♀️

😂🔪😂

خب امسال ازمون سمپاده :/🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🗡

باید سخت بگیرم چاره ای نیس :[ هی هی شماها

نمیخواین بچه بیارین؟؟ :)))))))🤝🏻 

عه میخوای بری سمپاد؟ اوکیه پس😂
کینگ رف تو شرو کردی😂😂😂😂
من زیادی بی بخارم😂
Stupid Lion :|

اوهوم 🤦🏻‍♀️🔪

اره اره ارهههه *-* بیارینننن

ای بابا بخار نمیخواد ک :))))) اصلا سخت نی بزار بت یاد بدم:

یه موزه 🍌یه هلو🍑 .. بقیشم سادس ، شیرموز درمیاد :)

بعدشم زنت بالا میاره و بعدشم بچههه *--*💕😂

جرررررررر😂😂😂😂😂
من نمت😂 شیر موز کار من نی
Stupid Lion :|

خجالت میکشی؟ :/ نوچ نوچ باید پیشِ کینگ بری کلاس

اون بت یاد میده :} منم ب زنت یاد میدم چجوری باید باتم باشه 😂😌

کینگ گف نکنم😂😂
نههه اون همینجوریش داره نابودم میکنه دیگه بیشتر از این نه😂
Stupid Lion :|

نکنی ؟ چیو نکنی؟ زنتو؟ :|

😂😂😂😂 ینی چی نابودت میکنه؟

منحرف😂😂
هم اون یه بیبی هاته--____-- خودشم به خودش میگه هات😂
Stupid Lion :|

اههااااا به به بیبی هات خوبه ک :| برو یه بچه بساز دگ افرین افرین ، مرد باید بدون ترس موزشو ..F&₩+#_+),+£

Jajg*₩!^@€!₩!

گرفتی؟ 🤫😂

گرفتممم😂😂😂😂😂
ولی من بلد نیستم😂
Stupid Lion :|

:|

اصن من دگ کاری ندارم :/🤦🏻‍♀️ یه پورن یا هنتای ببین یاد بگیر خب 🔥 اینجوری ک زندگی ، زندگی نمیشه😂

😂😂فرق میکنه خا اون چیزه این چیزه😂
کینگ بیا زنت داره از را به درم میکنه😂
Stupid Lion :|

ای بابااا :|< 

😂😂😂 دارم یادت میدممممم

اینجوری من هیچی نفهمیدم😂😂
Stupid Lion :|

خب اگه واضح بگم ک وبتو میبندن😂

راس میگی😂😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

زنِ من خوب میکنه من کاملن باش موافقم 😂😂💞

لاایط من زورم بش نرسید ت یجوری راضیش کن یه بچه بزاعن میخام نایما رو زن بدم :| 

😂😂😂موافقی؟؟؟ کینگ!!!!!!!!
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

کینگو بوقلمون :| 

نامی نترس مجبورت نمیکنم فقط دارم ترستو اون باتم بودنه درونتو خاموش میکنم :| بزار کارمو بکنم عهههه

یااااا
من مشکلی ندارم فقط بلد نیسم خاع:(
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

یا حسین :| 

گام اول : ریختن خجالت 

گام دوم : خر کردنِ عشقت با جملات محبت امیز :| البته این روش رو تالا امتحان نکردم :| 

گام سوم : اطمینان حاصل کردن از موافقتِ عشقت :| 

گام چهارم : موز و هلوو :| ¤🍌💦

گام آخر : شیر موز و نینی خپله  :|💙🍼

تشکررررر الان قشنگ حالیم شد😂😂
جررر😂😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

واغن حالیت شد ¿¿ :| بازم آموزش دارما :| 

😂😂اینارو میدونستم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

منم میدونم ک میدونی :| اینو نمیدونم که خجالت میکشی هنو یا نه :>

خجالت که نه زیاد😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خب خدارو شاکرم 😂

😂😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

حس میکنم کلِ انحرافاتی ک یکماااه تو خودم نگهشون داشته بودم فوران کرد الان خالی شدم نفس راحتی کشیدم :| 

خوبه به یه دردی خوردم😂😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

انقولت نیا مغلته هم نکن بدو برو کاری ک بت گفتمو بکن :/

باش😂😂
Stupid Lion :|

عاا خب اینجا کلاس برگزار کردین پس :]

عسل بیاد ببینه منو کینگ داریم اموزش میدیم بعت

کل بیانو بفاک میده 😂💥

😂😂😂😂
یاااا اینجوری نیس عسلم😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

آفرین :|

^^
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خوشگله :>

چی؟؟
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

هیونگ نامی‌م :] 

دونسونگم خوشگلتره
Stupid Lion :|

خب حالا دختر یا پسر؟ 🤣🍑

هر چی خدا بده😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نچ :| 

 

لاایط برو یکم ع این معجونا ک زنا میخورن بچشون دختر میشه ب عسل معرفی کن بچش دختر شه :]

اره:/

بابا اینا که میگن همش کصشره:/
به زنا ربطی نداره که.. تو هشتم خوندیم که همش دست مرداس پس مردا باید یچی کوفت کنن
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

یچی بخور بچت دختر شههه :| 

شاید عسل پسر بخواد خا
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

راس میگی :| اصن شما نینی خپل بیارین فرق نمکنه :/ 

چعش😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan