خوشبحالت

  • ۲۱:۵۶

Good for you
You are by your side

 

 

+یکی بیاد باهام بزره

  • ۶۱
𝐕𝐚𝐧𝐝𝐲 ⚤︎

چ بگیم/؟

نمیدونم فقط اگه باهام حرف نزنین افسردگی حاد میگیرم😭
تو ممدمی؟؟
𝐕𝐚𝐧𝐝𝐲 ⚤︎

وندی میباشم

وه؟ 

 

خاب وندی😬
خبر نداری اومات نیس😢
pari💔💔 army

سلوم ای عنتر 😐✌

 

شطوری ‌بوتی ؟

سلام پری⁦✌🏻⁩

بد نیستم تو چطوری؟؟
راسی اونروز حالم خوب نبود یادم رف بگم قدم چنده😂😂 دو سانت ازت کوتاترم
pari💔💔 army

من کرونا گرفتم فعلن رو تخت غرق در الکل دراز کشیدن✌✌✌✌😐

عررررر ینی ۱۵۴ 🌸🌸🌸🌸🌸💔

دروغ؟؟؟؟؟؟ حالت خوبه؟؟؟ خوش خیمه؟؟؟
عاره😬 الان نزدیک دو ساله تو همینم بلندم نمیشه که کثافط😑
pari💔💔 army

ن بخدا جدی ... رفتم بیمارستانی ک دختر خالم توش کار میکنه آزمایش دادم جواب آزمایشم مثبت بود ☺ و علائمم اینکه تب دارم بدن درد دارم حس بویایی چشایمم از دست دادم ...

ولی خوبه ناراحتی قلبمی هم دارم و اینا شاید مردم 😃 

 

عرررر من میخوام ت همین قد بمونممممم 😑😑😑

یااااا دور از جونننن دیوونه ای مگه؟؟؟ یادت نی بت چی گفتم؟؟

من نمیخوام:(
𝐕𝐚𝐧𝐝𝐲 ⚤︎

چرا نبود امروز خیلی 

اومام کو؟

اومات چند روزی نیس عرررر😭 من عذادارممم🖤
pari💔💔 army

هیم این سه‌ روز حس میکنم افسردگیم‌بدتر شد‌ه  ... 

هر وق حس کردی خوب نیسی بیا باهام زر بزن... تنها کاری که بلدم زر زدنه😑
𝐕𝐚𝐧𝐝𝐲 ⚤︎

واتتتتتتت؟ وه؟

نیستتتتت😢
Sarah 🌌

عطیه خوبی؟

عاره خوبم😂
تو خوبی سارایی؟؟
چرا حس میکنم باهام قهری
pari💔💔 army

هومم این روزا یه حسای عجیبی ب اطرافیام دارم 💔

نمیدونم باز چم شده 🚬💔

تقصیر کرونای کوفتیه حتما😬
Sarah 🌌

چرا میخندی.😂

چرا آخه؟

نمیدونم قبلش داشتم ناله میکردم تو اومدی خندم گرف😂😂
نگفتی خوبی یا نه؟؟
خب حس میکنم دور شدیم از هم
pari💔💔 army

حس میکنم باز بی کس شدم هیچ کسو ندارم هیچ کس دوسم نداره و همش به خودم میگم چیکار کردم مگه ؟ 💔

نمیدونم شاید 🚬💔

یاااا مگه میشه اخه؟؟ فقط کافیه یه پست بزاری میبینی که خیلیا دوست دارن
pari💔💔 army

میدونی بوتلیس من همیشه هر وقت گوشیمو بر میدارم میام از تک تک رفیقام داداشم و خواهرام خبر میگیرم حالشونو میپرسم اگ ناراحت بودن سعی کردم خوشحالشون کنم ولی وقتی من. به کسی نیاز داشتم همینا کجا بودن ؟ 💔

میدونی... بیشتر چون مهربونی خودتو میخوری.. اینجوری بودنت خوبه.. ولی واسه ادمایی باش که برات هستن
Sarah 🌌

خوبه پس

درساتو خوندی؟

خداروشکر :)

درسته ، تنها دلیلمم برای اینکه الان پیام دادم همین بود با اینکه حوصله مجازی رو ندارم :)

نه خیلی ولی اره دارم میخونم
چرا؟؟؟ چیزی شده؟؟:(
☆°•~ ★•°~

عررررررررررررر اومممممااااااااااااااااااا دلم برات تنگ شده بووووددددد

مى دونى از کى ندیدمت؟ هیچوخ ندیدمت:/😂😂

رفتم حموم راستى

الان از خوشحالى حموم تو ى جام عروسى عه؟ /:

بعددددددددددددددددد

همین

😂😂😂😂😂منمممممم
دیوونه
خوبههههه حالا دیگه فقط مونده بخوابی
pari💔💔 army

هعییی ... 

بوتلیس ۵ سال زندگی‌کردم با قاب عکس سخته ۵ سال حرف زدن با چن تا قاب عکس سخته وقتی یهو فکر کنی‌کسی‌هست ک دوست داره و یهو میفهمی حست غلط بوده سخت تر 

بخش دوم حرفتو درک میکنم... ولی هیچی قرار نیست اینجوری بمونه
Sarah 🌌

موفق باشی

عطیه هر لحظه زندگیمون اتفاقه نمیشه گفت نه

ولی خوب همش به یادت بودم و حس میکردم بی معرفتم

ممنون
ایشالا نتیجه کنکور بیاد یجا خوب قبول شی خوشحالیش جا غما رو بگیره:)
من حس میکردم بی معرفتم
pari💔💔 army

هوم ولی فقد وقتی همونا بهت میگن من همیشه پشتتم و یهو میبینی پشتتو خالی کردن دوست نداشتن اینکه سخت ترش میکنه ...💔💔

عادمای دورو زیادن... باید بشناسیشون..
☆°•~ ★•°~

خواب چیه

فردا کلاسامون حضورى عه

ولى عایلاندم واسه کسایى ک نمت برن هست

من نمد... ترجى میدم تو خونه 😂

بمون تو خونه...
لاو امروز دبیرمون رید بهمون:/
ما هیچکدوممون نمیریم مدرسه
بعد امروز اومد گف که شبکه اموزش ببینین از کلیپا استفاده کنین سوالی هم دارین بیاین حضوری بپرسین
ینی قشنگ بهمون گف من درس نمیدم:/// اونم شیمیییی
حالا من که هیچ ولی بقیه:/
pari💔💔 army

متاسفانه هرچی دورو بود ب پست من بدبخت خورد 💔💔

عادمای خوب پیدا میشن... تو مجازیم بیشترن.. میدونی عادمای خوب چون زیاد شکست میخورن بیشتر رو میارن به مجازی..
pari💔💔 army

ن نمیدونستم ... 

بهترین دوستای من مجازین.. توم با عادمای مجازی باشی زندگیت راحتتره.. با اینکه نمتونن بغلت کنن ولی خیالت راحته از بابتشون
☆°•~ ★•°~

😂😂😒😒😒😒😒😒واقعن رید

دبیر به این عوضی ندیده بودم:/
pari💔💔 army

من از مجازیاش ضربه خوردم هم واقعیش  :) 

هوم منم.. ولی مجازیا باز فرق میکنن
☆°•~ ★•°~

الان دیدى😀😐

عاره:/ وظیفشه درس بده ینی چی اخه:///
☆°•~ ★•°~

حالا حرص نخور چیزى درس نمیشه ایطور

باعش.. لاو میای خصوصی سوال دارم
☆°•~ ★•°~

عاره میدونم اوما

شاید بهتر باشه ى مدت نیاین بیان هوم؟ من نمد.... 

 

 

اوما-_________________-

پسته مبینا احمقه بى شعوره کصافط احمقو دیدم الان قشنگ سکته کردم-____-اه همون لحظه قشنگ ى چیزى تو دلم دیج داغ کردم:/الانم تنگ نفس گرفتم دستامم میلرزه-___-قشنگ ى لحظه روحم پرید

کصافططططط اهههههههىچىچنىچىچىپىپ

نهههه میایم میخوام ببینم چه گوهی میخواد بخوره.. فعلا عسلم که نی


😂😂😂😂😂😂😂خیلی بیشورهههههههه
☆°•~ ★•°~

اوکى حواستت باشه.... 

 

 

 

 

 

اوففففففففف من مردم-_____-

هس



یاااا خدانکنه
MoBi :|💛

:') هعییییییی 

:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan