هم بیاین یه لیست بم تحویل بدین ای ملت

  • ۲۰:۱۸

شما یه اصطلاحایی به کار میبرین من نمد:/

بیاین لیستشون کنین من اینجا بزارم ملتم بدونن:/

 

 

1.نمد:

نمیدونم

2.چمد:

چه میدونم

3.نمت:

نمیتونم

4.کمک: (جون هر کی دوس دارین اینو بهم بگین:/)

 

5.دوبار:

اره تو راست میگی «کنایه زدن»

6.کککک😂:

«خنده😂😂😂»

7.عرررررر:

«دو معنی داره 1. ذوق فراوان 2.اشک فراوان»

8.نمک:

نمیکنم

9.ولک:

ولش کن، رهایش نوما

10نمخ:

نمیخوام

11.نمش:

نمیشه

12.نمس:

ناموسا

 

 

دیگه یادم نمیاد اغا ملت بیاین بگین...

بی سوادم خودتونین:/

من ادبیاتیم انتظار ازم نداشته باشین

  • ۵۱
Sarah 🌌

ککککک رو هم اضافه کن😂

یعنی چی ؟!

چی؟؟ کککک؟؟؟ این خندس😂😂
Maedeh ❤❤

عرررررم بزار توشون😂😂

چعش😂😂
Sarah 🌌

واقعا؟ اخه چه مدلیه 

یعنی وقتی میخندیم میگیم کککککک😂

این خنده از نوع باکلاسه😂😂😂
Asal :)

دوبار رو من گفتم😂😂😂🔪

ولی یادم رفتهههه😂😂
لوک بد شانس

کمک : کمیکونم 😐✌

جان؟؟؟؟
لوک بد شانس

دوبار ینی آره تو راس میگی ، لابد الکسیسم پرده داره /:

اره اره همین بود
ولی فقط بخش اولش😂😂
Asal :)

دوبار...کنایس

مثلا تو بم میگی دستپختت خوبه...من میگم دوبار...ینی دارم مسخرت میکنم...کنایه میزنم...ینی دستچختم ریدس..تو الکی ازم تعریف کردی...فمستی لابم؟

عاره عاره لوک گف😂😂
لوک بد شانس

😐

خا اینی که گفتی ینی چی:/
☆°•~ ★•°~

نمک:نمیکنم

ولک:ولش کن، رهایش نوما.. 😂😂

 

الان اضافه میکنم😂
Asal :)

نمخ...نمیخوام

نمش...نمیشه

الان اضافه میکنم

تو کی برگشتی؟؟ :(
Asal :)

هنوز حوله تنمه😂😂😂😂💜

عه قلبم که گذاشتی.. اهم بریم گفتینو😂😂😂😂
☆°•~ ★•°~

اینم اضافه کن:

بغلیدنت:تورا در آغوش پر مهر خود کشیدن😂😂👊

لاو اینو اضافه کنم باید همه فعلا رو بزارم😂😂😂
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

نمس !

ینی ناموسا !!

اینو خدایی نشنیده بودم😂😂
اسکای تو نمیدونی کمک ینی چی؟؟
Gloxinia M.R

نمک نمدونستم😶

 

نمک؟؟؟ یااا اشتبا نمیگی😂
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

منم نشنیدم !

دوستم اختراع کرده !

ن والا

عه😂😂 باحاله
پس این از کجا اومدههه:((
☆°•~ ★•°~

باشه نزار😂

کمک:/من بعضى وقتا مینویسم ککک کیبوردم ادیت میکنه مینویشه کمک:/

شاید. ......ک.... م.... ک.... 

ک:کمتر زر

م:مفت بزن

ک:کصافط عاشقال

کمک:کمتر زر مفت بزن کصافط عاشقال

 

 

 

 

من باز یاد این افتادم... عنوا نداره کصافژ... 😂😂😂😂😂😂😂😂

من یجا دیگم دیدم😂😂😂😂
لاو کمتر چیز بگو😂😂


لاوووووو😂😂

راستی به عشقم رسیدمممم ینی همینکه مامان پاشو گذاشت بیرون رفتم سراغش😂
Gloxinia M.R

اشتب نشه....منظورم این بود معنی نمک رو نمیدونستم

ها گرفتم😂😂
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎

دوبار رو نمیگیرم !

کاربردش چیه ؟!

 

منم تازه فهمیدم😂
کامنت عسلو بخون
Namgar Kim

بمیرم برای دل مظلوم فردوسی

عاه چه گفت فردوسی پاکزاد که نمیدونم چی.. بابا فردوسی کیلو چنده.. علان مهراب رو دوره😂😂
Namgar Kim

تن دهخدا تو اون دنیا داره بندری میزنه

😂😂😂😂جرررررر
☆°•~ ★•°~

خوبه

ننه منم میخوام برم رب انار بخورم دلم میخواد به شدتتتتت

ازین کارخونه ایا ن ها:/محلى عه فک کنم بابام از نمد کجا خریده.. 😂😂👊

من شیر کاکائو میخوام:/

ى قوطى پودر کاکائو بود ننم پرتش داده وات ده فاککک عاخه چرا ننه

 

اوما اهنگ فیلم تایتانیکو شنیدى؟ 

ماى هارت ویل گو عان؟ 

😂😂😂خو برو بخور فقط زیاد نخور ضرر داره
جرررر😂😂😂

نمیدونم یادم نی
☆°•~ ★•°~

نصف کاسه ى کوچیک رو پر کردم.. یکم بیشتر حالا

با تخمه میخوام بخورم😐اگه فک مى کنى خیلى عجیبه شانسور کنش.. 😂😂

نه عجیب نی ولی اخه😂😂
☆°•~ ★•°~

با مغز تخمه مى خورم ها:/فک نکنى داارم تخمه میشکنم😂👊

😂😂😂دقیقا همین فکرو کردم
☆°•~ ★•°~

عاخه چى؟ 

خوشمزس😀😂خیلى ام دوس ندارم ولى مزش از انواع غذاها بهتره(چ ربطى داش:/)

خیارم با لواشک یا همین رب انار خوشمزس:|

 

چیپس و پفک با ماست خوردى؟ /:من خوردم! :/

😂😂😂😂خدایا چرا اخههه

چیپس و عاره ولی پفک نه.. پفک رو با سس فلفل میخورم انقدر خوبههه
ANI Ruby

نم میشع نمیدونم

عه اینم هه
☆°•~ ★•°~

من بچه بودم مداد شمعی خوردم:/

پاککنم خوردم

اممم... دستمال کاغذى و کاغذم خوردم

فک کنم جوهر خودکار اکلیلى هم خورده باشم... 

 

اهم.... 😂😂😐

عجیب خودتونید

 

 

 

 

 

 

 

ننه من الان معدم داره میره ک سرویس شه😂✋

😂😂😂😂😂
من فقط پاککن



لاو:/// میزنمتااا
☆°•~ ★•°~

بى خیال مدلمو دوس دارم😂👌

البته تا وقتى ک بخاطر اینکه غذا نمیخورم مورد سرزنش قرار نگیرم😔😐😬

 

 

سس فلفل.. با چیپس خوردم فقط ولى باید با پفکم امتحان کنم

 

کاغذم بخور خوشمزس.. 😂😂😂

با سس شکلات و یکم خامه به به.. 😂😂👌

 

 

 

خب چى کار کنم؟ /:بزن

توام بزن مته بقیه باش😔😔

توام بزن بشکن این دله بى صاحابو

از اول میگفتى دوستم ندارى😔😔😔😒

😂😂😂

دیوونه😂😂

نه با پفک اصن یچیزی میشه من نمت بگم چه خوبه عاه

کاغذ؟؟😂😂
لاو سس شکلات--____--


خل😂😂
☆°•~ ★•°~

نخورى ها شوخى کردم با سس شکلات خوشمزه نى کاغذ

فقط با سس کچاپ.. 😂😂😀

 

 

بلى هم خلم هم دیوونه

ولى همچنان همه فک مى کنن ى دختر خجالتى و عارومو کم حرفو گیجم:/

هوف وسواسمم کسى درک نمى کنه ننه😥😥

اون روز رفتم مدرسه جزوه مو نبردم چونکه فک کردم ویروسى میشه😐💔

ى دفتر بردم بجاش

ازم نمره کم کرد دبیر -____-

دو نفرم هستن مثلننننن دوستمن:/یعنى فقط زنگ تفریحا پیششونم وگرنه چیز نیستن... :/

اونام گفتن چرا دفتر نیاوردى دلیلمو گفتم بهم خندیدن

-____________________-

 

😂😂😂دیوونه

😂😂😂😂جررر
☆°•~ ★•°~

ننه خنده نداره 😔😐

خاب عاخه چرا😥😭😭😐بابا اصلن من مریضم با ى مریض حرف نزنید😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😐

یااااااا دور از جون بچه:////
☆°•~ ★•°~

هستم دیگه پ چ:/

بزار ى مخش دارم بنویسم میام

 

😂
باعش
☆°•~ ★•°~

اومدم....باز...پاشدم سرم گیج رف افتادم😐👌

خسته ای یکم استراحت کن
☆°•~ ★•°~

🥺😐

نمخ:/

فردا کلاس ندارم💃⁦💃🏻⁩⁦

من کلا از شنبه هیچ کلاسی نداشتم:/
☆°•~ ★•°~

اوما امروز نه تا اهنگو خوندم ظبط کردم با کلی عشق:/الان یکیشو گوش دادم دیدم اصلن صدای خودم نمیاد ناامید شدم میترسم بقیه شو گوش بدم🥺🥺😂😂😂

😂😂😂😂حالا بگوش
☆°•~ ★•°~

گوشیدم صدای خودم نبود😭😭😭😐

بمیرممم😂
MoBi :|💛

ممد هم بزار

ممد چیه؟؟
*•.¸♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡¸.•*

ب م چ : به من چه!

ودف:واضحه ولی میگم...وات د فاک؟

خ ک چ؟: خوب که چی؟

مد: میدونم...مدرسه

 

راس میگی وایسا اضافه کنم😂
*•.¸♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡¸.•*

بک: به کیرم...به کصم

 

 

اینو عمرا بزارم😂😂
*•.¸♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡¸.•*

پسر داییم همش بم میگفت😓🚬

😂😂چه پسر دایی خوبی داری
MoBi :|💛

از شعلا بپرس:|😂

نیس خا:/
MoBi :|💛

:| خا اومد بپرس😂😒😐

امروز کلاس نداره دیر بیدار میشه خا:/
تو بگو
MoBi :|💛
لاو کلا نمیتونه سوتی نده😂😂😂
MoBi :|💛

اوهوم:) 

خنده الکیا ندوس:/
MoBi :|💛

اوکی

D;
☆°•~ ★•°~

اوما دیشب به خاطر چیزایی ک کوفت کرده بودم و رب انار فشارم افتاد😐💔

اونموقع هم ک افتادم بخاطر اون بود🙂😐

بعد.....هیچی همین الان از خواب بیدار شدم😂👌

اگه میدونستم فشارت میوفته نمیذاشتم کوفت کنی--________--
☆°•~ ★•°~

😂😐😂😂😂خشن شدی ننه قبلن مهربون تر بودی😂😂😂اثرات عسله😐👌

عاره قبلا میگفتم نوش کنی😂😂
☆°•~ ★•°~
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ****** ** *** *** *** **** *** **** ***** **** **** ***** *******

******** **

* ** *** ** *** ****** * **** *******

من فقط مثه دوست اهمیت میدم نمیدونم شما چرا اینجوری میکنین:(
☆°•~ ★•°~

من اعصابم خورده میرم الان-_____-

مراقب خودت و عسل باش عطی

باشه عزیزم
عسل خودش باید مراقب باشه:(
☆°•~ ★•°~
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب اون حساسه

منم حساسم😂

 

*** ** *****

زیادی حساسین خا:/
بزار یه مثال برات بزنم.. مثلا من اگه اینجوری شم تو نگرانم نمیشی؟؟؟؟ حق بدین نگران شم دیگه اه
☆°•~ ★•°~
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *** **

*** ** ***** ** **** ****** * ** ** ****** *** ***** * **** **** ****

*** ** * *********

 

بفهم ننه😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

 

گذشته مهمه؟؟؟
مثلا اگه الان M نگران H بشه تو ناراحت میشی؟؟؟؟
خو معلومه میشی
اه:/
مهم الانه لاو:(
☆°•~ ★•°~
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** **** ****** *******

***** ** ** ** *** ****

* **** ****** *** *** *****

**** ** ***** *** ** *** **********

اه:/ میدونی چی میگه؟؟ میگه رفیق نمیدونم چی گلستونش که به ورش گرفته ولی تو.. خدایا:/ میگه چرا تو انقدر نگرانی وقتی بقیه نیستن
☆°•~ ★•°~
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

* *** ***؟شخصیت حدید داستان؟

گلستون چیه ...😂😑

رفیق گرما گلستون؟؟ نمیدونم یچی گف یادم نی😂
رفیقشه لاو:/ نمیدونی کیه؟؟
☆°•~ ★•°~
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

رفیق گرمابه گلستون😂

خب راس میگه:/

********* نیشناستش پس شاید فک میکنه ک این حالتاش عادی عه

بی خیال A جون‌.....A رو بچسب

الان برای تو فقط A باید مهم باشه!

میفهمی ک...

عاره همون😂😂
اه نه اینبار فرق میکنه میدونم
مهمه... ولی نمد😬😬
☆°•~ ★•°~

اگه اون مهمترین چیز باشه ولی ای در کار نیست!

خب لاو پس من میرم خودمو میکشم😐
توم مهمترین چیزت اصغره من مهم نیسم دیه😐
☆°•~ ★•°~

راستش اعصابمم خورده-____-

شاید اگه برم بهتر باشه نمد...

معدم میسوزع بازز😭😐

دیگه نمیذارم بخوری😑
☆°•~ ★•°~

خفه شو!

منظورم این نبود

عطیه گفتم ک تو فرق داری

اول اصغر مهمه

بعد تو

هر گهی بوی خاص خودشو داره..اهم..گل...هر گلی🙂🥰😂

باشه اوکی😑 من هر چی بگم شما یچی میگین
😂😂⁦👊🏻⁩
☆°•~ ★•°~

نزار ولی من میخورم😐👌

منم دیگه باهات حرف نمیزنم😐
☆°•~ ★•°~

میرم ننه😭😭😐

مراقب خودت

و اصخر

باش:/

باهاش زر.......ن ولش کن نزن😑

منم برم تو دردم بمیرم🙂⁦👌

تو بیشتر لاو
ینی چی؟؟؟؟؟ عهههه برو استراحت کن... یا نمد برو حموم
☆°•~ ★•°~

باشه توام دیه حرف نزن اه-___-

ولی من میزنم😁😁🙂😑

بااااای

بلاکت میکنم😑
☆°•~ ★•°~

اب گرممون قطع نمد دارن چی چی رو درست میکنن تا فردا نمت برم حموممم

بااااااییییی

اهه ریدم یشون😐⁦👊🏻⁩
مراقب خودت باشششش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan