من یک دروغم

  • ۱۰:۱۸

اگه الان بهتون بگم من اینی که میگم نیستم چیکار میکنین؟؟

مثلا من اسمم عطیه نی

12 سالمه

تو یه خانواده 10 نفره زندگی میکنم و بچه 7اُم اَم

عکسی که دیدین خودم نبودم:/

هر زری که ازم میدونین همش دروغ باشه و من فقط بخاطر این بهتون نزدیک شدم که بهتون صدمه بزنم

و از همتون متنفرم://

 

دقیقا چیکار میکنین؟؟

 

+این کارو با یکی کردم که بخاطرش خیلی خودمو فش دادم واقعا عوضی بودم.. اون خیلی چیزای دیگه راجبم میدونست و گفتم همه اونا دروغه.. عاه.. ولی اون گف با این حال باز من ازت متنفر نیستم.. اشکمو در اورد دیوونه..

 

++ ملت دقت کنین میگم اگه

  • ۵۳
shinya an otaku and army

ببین خیلیا به منم دروغ گفتن

دوس داشتن دروغ تا دلت بخواد

ولی همین دروغ منو اروم میکنه

میفهمم حتی اگه دروغ باشه بازم منو دوس دارن

پس بازم پیشم میمونی

چرا اینجوری فکر میکنی واقعا..
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

همه اینا رو وللش

من عکستو ندیدم ک😐😂

😂😂😂قشنگ همه چیو گذاشتی کنار
من نمد تو دختری یا پسر که
Asal :)

عامممممم....ازت متنفر نمیشم...ازت دور میشم اما....و ب خودم یادآوری میکنم ک نباید زود باور باشم...و احتمالن تا ی مدت اعتماد کردن ب ادما سخ میشه برام

چرا متنفر نمیشی؟؟
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

مگ تو خیابون پسرا نمیبیننت :/

اونوخ یچی سرم هس خا😂
وایسا عکس با حجاب میزارم
shinya an otaku and army

دیگه دیگه به دلایلی

 

+

ببین منم نمیدونم فایتر پسره یا دختر ولی هرچی هس مگه مهمه؟؟

این اونقد خوبه الان میخوای با اسمش و جنسیتش چیکار کنی؟؟

این بهتر از این حرفاس

اونقد خوبه که نمیدونی

باعش


میدونم فایتر خیلی خوبه
 ولی من یخورده رو اینا حساسم خو
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

._.👌

فایتر بیا خصوصی
shinya an otaku and army

فایتر بیشتر از ایناس اینو یادت نره هیچوقت

مهربون ترین ادم بیان میتونم جلو همه بگم فایتره

منم اینو قبول دارم..
Asal :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** *********** ***** *****

*** ***** ****** *** ***** **** ****** *** ** **** ***** ***** ********** ***** **** *** **** **** ************ ** ***** *** **** **** **** **** **** **** * **** *** *****

ببینه هم مهم نی:)
قانع شدم..
MoBi :|💛

هع😂 مسخره تو هر گوهی باشی دوس داشتنی ای فرق نمیکنه راس بگی یا دروغ

اینجا دنیای مجازیه...از اسمش معلومه واقعی نیس

اگه بگم اومدم که زندگی تو و اونو بهم بریزم چی؟؟ ://
AJ deadshot

😐😐😐😐😐😐😐😂😂😂😂😂😂😐😂😐😂😐😂😐😂😐😂😐😂😐😂😂😐😂😐😂 احساساتم قاطی شده، نمی دونم پوکر باشم، بخندم، یا به خاطر اذیت شدن آجی عسلم، کونتو جر بدم، لاشی، خودم مهم نیستم، چون شناختی روت نداشتم ولی این چیزایی که میگی راست باشه (مطمئنم بازم ج ح عه این) میزنم از کون از فرق سرت جرت میدم

😂😂😂😂😂😂😂خشننننن
MoBi :|💛

زندگیه کیو؟ :| بگو میخام زر بزنم:|

😂😂😂 یچی خوردی من مطمئنم
لوک بد شانس

زنگ میزنم چارتا پیتزا بیارن با هم بشینیم بخوریم 😑✋

من بهت افتخار میکنم لوک:/
لوک بد شانس

میدونم

من خیلی باعث افتخارم

بعله😂😂
ԀЄѦԀ ՏѺԱL

لوک چرا وبت این شکلیه؟!

میخواستم بحرفیم باهم.. بعدا میحرفم پس.. 

لوک
لوک بد شانس

:):

نبینم اینجوری باشی
Vanda . C111

هیچ عیبی نداره

ب هر حال من دوست دارم 

:)

ونداااااا⁦❤️⁩ (پسر خاله شدم😁)
Vanda . C111

هوای اونیو داشته باش 

موید

بای

چش دارمش
تو چرا انقدر زود میری😑
Namgar Kim

منم یه راستم😂

جدی جدی ۱۲ سالته؟ 🤔

😂😂😂
اغا میگم بر فرض محال😶
وگرنه الان سوال از دینی یا فارسی دهم بپرس بلدم (ترجیحا فارسی بپرس چون دینیم ریده)
Namgar Kim

الان دارم شبیه سازی میکنم

نرین به فاز شبیه سازیم😑👊🏼

😂😂😂چعش
Namgar Kim

اگه منم پسر باشم چی؟😐

😐😐😐من کلیپتم دیدم نگار
Namgar Kim

عه حواسم نبود😂

😂😂⁦👊🏻⁩
Namgar Kim

تو فقط برین به شبیه سازی هام😑👌🏼

دیگه نمیرینم😂
Han haneung

هیچی میبرم میزارمت سر کوچه ^^

زیاد مهم نی وقتی میای اعتراف میکنی یعنی پشیمونی از دروغ گفتن

همه به من دروغ میگن همه ی دوستام هیچوقت نتونستم نیتشونو بفهمم  از این همه دروغ گفتن و دورویی شاید چون همیشه صادق بودم

 

 

چرا اینجورین همتون:/
Han haneung

خوبه که دروغ گفتن به یور هیچکی نی :)

خوبه؟؟
Han haneung

اگه کسی عادت نداشته باشه با کوچیکترین دروغ نابود میشه 

بنظرت خوب نی؟

نه
Han haneung

اگه کسی بیش از حد دروغ بشنوه عادی میشه براش

اونموقع دیگه خوب و بد نداره

خب این بده که عادی شه.. دروغ چیز بدیه:(
☆°•~ ★•°~

هیچی یه لبخند بهت میزنم میگم خر خودتی

بعدم یه قیافه مخسره برات در میارم چش غره میرم

یه دونه هم گازت میگیرم لپتو:/

کوشولوی گوگولیه دوازده ساله:/

😂😂😂😂خل
☆°•~ ★•°~

اوما😐

قبل اینکه جواب کامنتمو بدى حس کردم اومدى😨چطورى عاخه

داشتم کامنتاى قبلنو میخوندم تو وبم.... واى اوما خیلى خوبه دلم براى اونموقع هامون تنگ شد

قول دادى ک کنارم بمونى❤-❤ازش اسکرین گرفتم نتونى بزنى زیرش بعدن نسونت 😂😐

اوما من چقد اشتبا تایپى داشتم😓😓😂😂

چقد زود به مبینا گفته بودم لاو😐پیش تو بهش گفته بودم لاو

😐

متکه خر بودم-_____-

تلپاتی داریم😂
عاره خیلی خوب بودددد
نمیزنممم مگه دیوونم تو رو ول کنم:/
😂😂😂
عمومیه ها:/
☆°•~ ★•°~

عررر اوما اینو خوندم اشک تو چشام جم شد😂😂❤❤❤❤

نگا کیوته گوگولیه لنتى عرررشچشپشپ

خسبیده ای جانم به قربانت ولی حالا چرا 

لاو من حالا که من بیدار شدم لالا چرا

وااى خیلى کیوته لنتخیلىتطتطوستستچسوسست

یاااااااااااااااااااااااااااااااا
چقدر کسخول بودممممم😂😂😂😂
☆°•~ ★•°~

شاید.. 

 

میدونم:/

 

میدونم عمومى ☺😂

21اردیبهشت:/

چی 21 اردیبهشت؟؟؟
☆°•~ ★•°~

خیللللى ام خوب بودى

واى اشتبا تایپى هاى من افتضاحننن

😂😂😂

😂😂😂خیلیم خوب بودنننن
☆°•~ ★•°~
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **

*** ** * *** **** ***************

😂😂😂 چه زودم گفتیا
☆°•~ ★•°~

فک کن...من هزار بار نوستم ککک

کیبوردم کردش کمک:////

نکنه این کمک از اونجا اومدهههه😂😂
من فکر میکردم رمزی میحرفییییی یااااااااااااااااااااا
☆°•~ ★•°~

اوسکول بودم دیگه

خداییش خعلی خل بودیم😑👌قشنگ مثه ننه و فرزند بودیم:/

😂😂😂مگه ننه و فرزند زیادی چرت میگن؟؟؟
من و مامانم که فقط شبا که کسی خونه نیس خیلی چرت میگیم😂
☆°•~ ★•°~

😂😂😂😂😂بهت گفته بودم کههههه😂😂😂😂کمک

نمت--»نمیتونم

کمک--»کمیکونم؟😂😂😑😐

ینی من ریدم دهن خودم:/// چرا خهههه😂
☆°•~ ★•°~

😂😂😂نمد ولی خهلی خوف بود عررستشتذ

😂😂😂عارهههه دلم تنگ شددددد
اونوقت تنها دغدغمون این بود همو چی صدا بزنیم😂
☆°•~ ★•°~

چرا رىدى تو دهن خودت؟ چطور ریدى؟ 😬😀😂

 

😂😂😒عاره

وللى اونموقع ک میخواستم با F رل بزنمممم عرررررر😂😂😂😂

لاووووو😂😂

😂😂😂اومدم گفتم بیبیمی خیلی باحال بودددد
☆°•~ ★•°~

اوماااااااااا😂😂😐

 

 

واااى عرررررسچپسپسچچسچ

من چقد اوسکولو بى جنبه بودم 😐👊

بعد هرچچچى هم میشد میومدم بهت میگفتم:/😐😂

خل😂😂



اونوقت خیلی خوب بودددددددد😂😂 
اگه مثه خودم اسکول نبودی بات دوس نمیشدم😂😂
☆°•~ ★•°~

چل😂😂

 

 

😂😂ممنان

عررر

اونموقع ک اون وبتو پیدا کردم یادته؟ /:

😂😂😂دیوونه
میخواستم خفت کنم لاو://///
حتی خواستم وبو بپاکم ولی گفتم تو ناراحت میشی دیگه اینکارو نکردم
☆°•~ ★•°~

😬😬😂من ک بهت گفتم راحت باش

میتونستم درکت کنم چون خودمم سوتى زیاد میدم

واقعن عصبى کننده بوده برات حتمن-_-😬😂😐

نه دیگه بعدش عذاب وجدان میگرفتی😂😂
اره به شدتتتت اه.. اخه سوتی به این گندگی--______--
☆°•~ ★•°~

/:

😂😐هرکس دیگه اى بود حق داشتى حرص بخورى 

ولى من ک گفتم نو پرابلم😑👌

خو اونوقت بات رودربایستی داشتم😂
تازه چیزو هم بخاطر اون وب کوفتی فهمیدی
☆°•~ ★•°~

عازه

واقعن دونستن چیز یا ندونستنش فرقى نداش توى دوستیمون:/اوشکول:/

داشت:/
☆°•~ ★•°~

نداشت! 

چ فرقى داشت اصلن؟ /:

تو میدونى هرچى باشى براى من عطى اى:/مهم نیست:/

شاید براى تو فرق میداش ولى برا من ن

نمیدونم از ترحم بدم میاد.. ولی خا تو فرق داشتی دیه...
میدونم لاو..:)))
☆°•~ ★•°~

😬😐

پس به قول مبینا

دونت زره مفت

ترجمه:

زره مفت نزن😐😂

لاو تا این حد دیگه میدونما😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan