عنوان:///

  • ۱۷:۰۲

 

+حرفای تو بدجوری خوبم میکنه

  • ۸۰
لوک بد شانس

عرررر چه قشنگههه...!

اگه فهمیدی کجاس؟؟؟😂😂
Han haneung

عاشق شدی ؟

چه سوال یهویی😂😂 عادم خجالت میکشه
اری شدم..
Asal :)

دیوسسس...اشکمو درآوردی...پس پیامایی ک مینویسی و پاک میکنی و فرستاده نمیشه..ایناس؟...رع؟

ببخشیددددد:(((
نه دیگه اینجوری ولی خا...
لوک بد شانس

وب عسل ~/:

عاره😂
Han haneung

کسی بهت دروغ گفته؟

زیاددد
لوک بد شانس

حال میکنی 😎🧠...؟

ضایعه خا😂😂
Han haneung

نه منظورم تازگیاست

کسی بهت در مورد خودش بهت دروغ گفته؟

خودش؟؟ یادم نی
کلا پستم بی منظور بود..
لوک بد شانس

😐🤤...

باعش پسرم خیلی باهوشه😂
لوک بد شانس

😁✌

😂😂
Han haneung

اها اوکی 

نمد چرا من منظور دار گرفتم پسته قبلیتو

نه😂😂
☆°•~ ★•°~

😀😂

یاد ى چیزى افتادم ننه😂❤❤❤❤

چی؟؟😂
☆°•~ ★•°~

😶😶😁

چی؟؟؟
☆°•~ ★•°~

همون همین همان

😀😂

گرفتممم😂😂😂 خا مثه عادم بگو.. یادش بخیر رمزشم نتونستی بزنی:/
☆°•~ ★•°~

😂تقصیر خودت بود من همونو زدم ک گفتى

اینگیلیش زدم پرژن زدم فینگیلیش زدم نیاورد 😀😂😔

فک کنم مشکل از ی هامون بود😂😂 فرق میکرد ولی حالا دیگه چیزامون یکیه اینجوری نمیشه
☆°•~ ★•°~

ننه الان یاد ى چیز دیگه هم افتادم......... 

 

 

 

ببخشید به خاطر این خندیدم:

عنوا نداره کصافژ.  ..

😂😂😶

لاووووووو😂😂😂😂⁦👊🏻⁩
☆°•~ ★•°~

عاره ولى من الان با تبلتم:/کم پیش میاد با گوشى بیام

عررر... T_T

خاطرات قدیم محاله یادم بره💃💃بوتى ناز نکن بیا وسط

 

 

 

 

جاننننن؟ 😂😂😀مبیناهم بهت خندید

عنوا:عن وا شده(باز شده) کصافژ عنوا ندارم عن بسته بندى شده دارم.   😂😂😂

ننه من برم اتاقمو یکم جم کنم واقعن ترکیده

اه گرمه کولرم نمد چشه:|

یا حالا عر چرا😑
😂😂😂😂

😂😂😂مسخرم نکنیننننن
اوکی مراقب باش
nanami •°▪¤°•▪

یه سوال من یاد ندارم چجوری باید عکسه اون گوشه کناری که مثلا تو نامجونو گزاشتی بزارم هرچی داخل اون قسمتی که میرم باید بزارمش نمیشههه

ها عکس اصلی وبو میگی؟؟
گرفتم
اینو ببین
☆°•~ ★•°~

عر واسه خاطرات قدیم ککککککک:/

 

😂😂😂من اونموقع میدونستم ى چیزى شده ولى نمیدونستم چى😀😐

 

 

 

دیوونه😂😂😂
☆°•~ ★•°~

واى اوما ى اتاق جمع کردم انقد داغون شدم:|

ببین من چقد کم تحرکم ک با این انقد خسته شدم:/الان دیگه... هیچى😀😂😬

عاشغالیه بدبخت اتاقم... انقد عاشغالاشو فشرده کرده بودم ک باز عاشقال توش جا شه چون حال نداشتم خالیش کنم... 

دو سومه کیسه زباله رو پرکرد وقتى خالى کردمش😂😂😂

😂😂😂این همه چی میریزی توش؟؟؟
☆°•~ ★•°~

واستا ببینم... امم دستمال... دستمال ى عالمه😀😂دسمال کاغذى منظورمه... جلد بستنى ى عالمه

چوب بستنى

جلد خوراکى هایى ک نصفشون هم خورده نشده😂😐ننم شانس عاورد تو اتاقم غذا نمیخورم وگرنه الان ى عالمه اون تو غذا بود.. 😂😂😂😂

عاها... ى عالمه مو ک از کلم میریزن موقع ى شونه کردن هم توش هس... 😂😂😂

 

 

 

چرا یکی از اینایی که تو اتاق تو ریخته تو اتاق من نریخته😂😂😂
☆°•~ ★•°~

😂😂نمد

ننه فک کنم ى ماهو نیم بود خالى نکرده بودمش😐💔

تازه ى شیشه ى کوچولو عطر روهم شکستم.. ریخ رو دراور (نمد شما بهش چى میگین ما میگیم دراور😐)الان دارم سرویس میشم😟😟😐

😂😂😂خدایا استراحت کن
nanami •°▪¤°•▪

مشکلم اونه که اینارو بلدم ولی وقتی میزنم انتخاب تصویر هییچی برام نمیاد که انتخاب کنم توی بیانمم عکس درام ولی نمیره تو بیان

مرورگرتو عوض کن
اونوقت اوکیه
nanami •°▪¤°•▪

اها باشه ^^ مرسی

خواهش
کاری نکردم لاو
nanami •°▪¤°•▪

وااایی مرسی درس شد*-* با گوگل بودم نمیشد ولی با اوپرا رفتم حل شد ^^^^^^ مرسییییییییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم هانی کاری نکردم فدا
@

عشق جدید مبارکا خانوم

:/ ممنون
@

چه زود جواب میدی

برا اون انلاینی؟

تو فکر کن اره
کی تو؟؟
@

گه خوریش به تو نیومده

کصخل فهمیدم کی
عوضی اینجا رو از کجا پیدا کردی
برو با اکانتت بیا ببینم
@

کثافط وب ندارم کیور

احمق نداری به درک
کونی بدون وبم میتونی بیای
@
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ** **** راست میگی؟

از اونورش بره تو خودت راست میگم
@

فاک بش میگه

نام کاربری یا کلمه عبور صحیح نمی باشد!
گوه توش یادت رفته؟
@
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من سلیطه مطمئنم همین کصو زده بودم

****** *** *** **** ** **** ****

دیوث از این کصا اینجا نگو جون جدت
@
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چرا حذف میکنی کصخول فاکی

****** *** ***** *****

کصکش تو یادت رفته
@
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** ***** ** ****

***** ***** ****** ** *****

**** ** *** *****

برو برو
☆°•~ ★•°~

اوما اوما کلمه جدید

بد:بدونى😀😂قبلنا بهت گفتم... 

مد:میدونم

 

😂😂پسته رو پیش نویس کردم..
☆°•~ ★•°~

وااى اوما این خوابم:یادته؟ 😀😂

 

توام هستى و قرار شد همو ببینیم.. ..😐😐😐تو خیلى عارایش کرده بودى قیافن فرق کرده بود ولى شناختمت.. 😛😂اومدم نامحسوس باى باى کردم (دسمو تکون دادم واست) بعد تو منو دیدى شناختى ولى داشتى با کسى حرف مى زدى سرت شلوغ بود... 

بعدم یکى منو صدا. زد مجبور شدم برم.. 😐😐😐😐😒😒😒😒ادامه ى خوابمم همون چرتا پرتا بود..ک همیشه مى بینم تو نبودى.. 😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒




اى خاک نصفه اومد من حسشو ندارم باز برم:/

😂😂😂😂😂یادمهههههه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

چه گشنگ :)

اومدییییی
گشنگ میبینی
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

اوهوم ^^

برو جواب نظرتو بوخون -.-

نه چشام ضعیفه :|

 

خوندم
نه چشات قشنگه قشنگ میبینیییی
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

چشام ک زشتن 

میزنمتا:/
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

بزن بزن 😂🐾🐈

حیف دلم نمیاد😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

زارت :| دلم نیومد نداره ک کتک زدن خیلیم آسونه 😐میوو🐈

😂😂😂توم رد دادیا
ولی من دلم نمیاد حتی مورچه بکشم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

ایشه چ دل سفیدی نامییی :| 🐾🤦🏻‍♂️

نه دیگه اونقدر😂😂 کسی برینه بم میرینم بش
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

ن پ وقتی بت ریدنم بشین با عشق نگا کن:| لالالالالا الله الالالالالا اللله:|

😂😂😂😂از این کارام کردم چند باری.. عای عم عه کسخول
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

:|...

منم یبار حوصله نداشتم جواب طرفو ندادم بعد یهو فوران کردم................  .

نگو اینطوری یطوری میزنمت صدای خربزه مشهدی بدی :|

😂😂تو کلا ورژنت فرق میکنه
:/ چرا؟؟ الان کصخول یه تعریفه باور کن😂 هر کی بم بگه خوشحال میشم..
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

ع این ب بعد حق نداری خوشحال شی ع شنیدنش فهمیدی¿

چرا؟؟؟ من از فش خوشم میاد:////
تازه این کلمه رو من و عسل زیاد به خودمون به همدیگه میگیم😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

:| 

فق زنت حق داره بت بگه ن بقیه :/ 

چرا اخه:/
من فش دوس دارمممم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

:/ ..

باعش

دیگه کسی بم فش نده
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

کمرم صاف شد :\

😂😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

*کج کردن دهنم و ب زور خندیدن 

چرا عاخه:/
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خندم نمیاد خا :| 

میوو ..:|

من فکر میکردم تو از اونایی باشی که وسط دعوام میخندی😂 مثه خودم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاره باو چ دعوا چ بحث جدی من همش درحال خندیدن و پاشیدن تو در و دیوارم :| 

عررررر تو چه منیییی😂😂😂
نصف بچه هارو من با خندم اشتی دادم بخدا😂 تا میخندم اونام خندشون میگیره اشتی میکنن انقدر باحاله😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

من نه ت ام ن ت منی نه من ت ام پ ت منی :| 

من هر وق میخندم همه پوکر میشن :| وقتی یکی گریه میکنه من پوقی میزنم زیر خنده :|

هن؟؟؟؟ یبار دیگه بگو
😂😂من دیگه در این حد نیسم کسی گریه کنه منم گریه میکنم..
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

من نه تو ام ‌نه ت منی نه من ت ام پ ت منی :|

عر :/

ممنون:/ دوباره همونو گفتی😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

فدایت :|♡

من نه ت ام نه ت منی نه من ت ام پ ت منی :| میوو

خدانکنههه
گرفتم من تو ام😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خدا بکنه :| 

میدونم ک میدونی :| ~ 

اثرات درس خوندنه :| 

قشنگ ملومه ینی
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

هووم 

حوصلم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

بگا رف

عاه.. ارتمیس فهمیدم اهل کجایی:/ ببخشید نمیخواستم ببینم یهو دیدم:(
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

باز ت عاه کشیدی :| 

عاره من اصالتن بوشهریم ولی تهران زندگی میکنم :) هی چرا ببخشم¿

خودمم دیدم پایین گوگلم آدرس بوشهرو نوشته ولی یه شهری نوشته ک حتی بابامم جاشو بلد نی وتف :|

یاااا حواسم نبود😂😂😂
عسلم از تو یاد گرفته یبار بم گف به قول ارتمیس عاه نکش:/
خو فکر میکردم نخوای کسی بدونه دیه
پس توم جنوبی😂 چه باحال
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خخخ

من تنها چیزی ک بدم میاد ب رخم بکشن جنسیتمه :|

وگرنه بوشهر خیلیم جای خوبیه دریا داره :]]

عاره ؛)

چرا؟؟؟ اونقدرم بد نی
دریا؟ عاره دریا خوبههه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نمیدونم . شاید چون یه تامبویم ¿ 

ن پ ساحل :| هووم آرامش بخشه

اینم حرفیه
دریا دوس...
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

هووم 

ارتمیس.. عسل نیییی
من دیگه نمت تحمل کنمممم دلم براش تنگ شدههه میخوام گریه کنمممم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عسل نیس¿¿ کجا رفته ¿¿¿

نمیدونستی؟؟ پس من دلم برا کی تنگ شده اخه:(
نمیتونم بگم کجاس ولی چند روزی نی اه
گریهههه الان دقیقا یه روز و پنج ساعت و پونزده دقیقه میگذره که نییی 
اه تازه پستم میذاره انتشار بعد من میمیرم با پستاش..
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

برمیگرده ¿

فداتشم . .

عاره اگه برنمیگشت مرده بودم
 ولی اگه تا یکشنبه نیاد باش قهرم...
خدانکنهههه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هی مگ نمیگم رو حرف من حرف نزن :|| 

********* **** ***** ***** * ** *** *** *** ** *** 

 

عه واغن¿ مبارکم باشه :>>>

مبارک ت نباشه :| اینم عادمه باش دوس شدی فانوصن :\

من که حرف نزدم یه حرف دیگه زدممم
😂😂😂😂😂یاااااااا از این کارا بلد نیس بش یاد نده عههه


عارههه
میزنمتااااااا جملتو باید برعکس کنی:/
تو نبودی من میریدم به زندگیم:/ باور کن
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

همون حرفی ک زدییی :| 

سان کن عسل ک برگشت خودم میرم بش میگم یاه یاه :|

اتفاقن حال ک گفتی میرم دو روز کلاس همسرداری واسش میزارم نورا رو هم میارم یکم ب تجربیاتش اضافه بشه :|

بزن میووو🐾🐈:| 

من ک کاری نکردم :/ فق باهم زر زدیم زمان حرکت کرد وگرنه فایده ای دارم من ¿ :| 

اون که رو حرف تو نبوددد
یااااااا😂😂 نکن اون همینجوریش خطرناکه خطرناک تر بشه کار میدم دستش😂
نه نمیزنم...
://نکردی؟؟ نخیرممم تو نبودی من یا خیلی غصه میخوردم.. که از همه زده بشم... یا هم که میریدم به زندگیم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

کار بده دسش من کاملن با کار دادن دست زنامون موافقم :>>>>

نچ نکردم . نخیر اصن اینطور نی

اگ نبودمم بلخره قوی میشدی من تغیری ایجاد نکردم نامی:]

😂😂😂شیطون رفته تو جلدت؟؟
چرا هس..
نخیرم.. کردی
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نه 😂

نیس :| 

کردم¿¿¿ عاخر عمری کاری نکن نورا جرم بده😂

😂😂ملومه
هس:/
جررررر😂😂😂😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نیس :| 

به و به و به ماشالا . جر نخوری ایشالا 

بیصبرانه منتظرم عسل برگرده چنتا تکلیف بدم بش انجام بده روت :| *لبخن شیطانی 

هس
😂😂خیلی منحرفی خدایی
یااااا باشه بگو برا خودش بد میشه😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نی 

ارزشت خیلی بیشتر ع این چیزاس بفهم :/

میدونم😂😂 

هی من فق میخام رابطه ی شما دوتا کفترِ کاکل ب سر . عه ن ینی کفتر عاشق صمیمی تر بشه :|😂

تهش دوتا نینی خپلم بیارین :| 

حالا تو هر چی میخوای بگو:/
😂😂😂
ارتمیس تو این چند وقت که نبودی صمیمی شدیم😂😂
نه دیگه بسه همینقدر😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

نخییییر من میخام عمو شم قبلیا قبول نیستن نینی بیارینننننن :||||

از من برنمیاد😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

:| خا اینجا دیگه حرفی نمیمونه :| 

بیخیال شدم :| 

باعش😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan