این پستو شب نگا کنین

  • ۱۶:۴۵

Many of you who were stolen
!...I wished for you a little

 

+اون دست خوشگله منم😂😂

+و یه تشکر از عکاس محترم که بهش گفتیم ماهو بنداز وسط قلب:/

 

++گفتم شب نگا کنین ولی شما میگوشین ایا؟؟

 

++در اخرم من جایی نمیرم ینی فقط چند وقت نیستم قرار نبود پست بزارم ولی دیگه...

  • ۱۱۸
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خا شما دساتونو بالا تر میگرفتین😂

خب اون هیچی نگف بهمون که😂😂
ما سپردیم بهش ولی خا اون:////
Stupid Lion :|

😂😂

ولی عکسه قشنگ شده

😂😂زشت نشده ولی خب بیاد یجور دیگه میشددد
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

🔫:|

😂😂
Asal :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******* **** *** ***** ********** **** ****** *** **** **** ******

یاااااا اون هیچی هنوز میدوستمش😂
لوک بد شانص

چه دست جذابی

جان؟؟؟😂😂😂
کدوم یکی دست منه؟؟
لوک بد شانص

😐

پوکر نشو ها منم بلدم😐😐😐😐😐😐😐😐😐
لوک بد شانص

عه 😐

خوب شد گفتی 😐

میشه بگی دقیقا مشکلت با من چیه😶
لوک بد شانص

مشکل ندارم عزیزم 😐

زودباش مشکلتو بگو اصاب ندارما
لوک بد شانص

😐💫...

اوکی:/
Jung FaFa

دست چپ دست توئه 

شه عخس عَشَنی ^-^

دست چپه خوشگلتره؟؟ :(((
عشن میبینی
حف ماهش بدجاییه
하니예♥ 다이너마이트

😂

جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

😂😂😂😂😂
خیاط سراغ ندارم
Jung FaFa

حالا که دقت میکنم دست راست بهتره 🤔

خب واسه دفعه های بعد خودت عکس بگیر 🤭

نه دیگه گفتی چپیه:(
بعد کی دست بگیره؟؟
Jung FaFa

-___-

اونی که این سری عکس گرفته :///

اون دستش مردونس خب😂😂
Jung FaFa

عه؟؟ خب پس هیچی😁

😂😂😂
HeLiA ಠωಠ

الان داشتم فک میکردم

چجوری عکس گرفتین |:

و

چجوری این دو تا دستا انقد کش اومدن /:

 

تازه الان فهمیدم دو تا دست برا دو جسم مجزا عه 😂 😂 😂

😂😂😂😂جررررررر
خیلی ضایس که😂😂
HeLiA ಠωಠ

من نفهمیدمممم 😂  دارم کور میشم فک کنم 😂

😂😂😂دور از جون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan