یه سوال

  • ۱۶:۴۱

آدمایی که هیچوقت برنمیگردن کجا میرن؟!

  • ۸۱
Jung FaFa

به چه چیزایی فکر میکنی :/

از بس ادم باحالیم😂😂😂
Han haneung

میرن خونه خودشون :|

تنکس هانی😂
‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻

میرن تو رودخونه خوشی های زندگی و دیگه دلشون نمیخواد برگردن به تو نگاه کنن :))

خب پس اینجوری که خوبه ایشالا همیشه همونجا بمونن
‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻

تو چق مثبت نگری خوشمان آمد😂😂👍

مثبت نگر:/
Asal :)

ادمایی ک میرن....میدونن ک راه برگشت نیس...چرا خودشونو کوچیک کنن و برگردن؟!....حتا اگ برگردن....اینبار خودم راهشونو میبندم

چرا میبندی؟؟
شاید راه برگشتی باشه اونا کنار یکی دیگه باشن که نخوان به تو فکر کنن
Asal :)

چون اگ بم فک میکرد...کنار یکی دیگه نبود و ...اینجوری ب دو نفر خیانت نمیکرد

اوکی حالیم شد
Asal :)

😂😂😂😂😂

گورخر بودن تو ذاتته پشمک 

یاااا حداقل جلو بقیه یکم مهربون تر😂😂😂
RR 1993

آدمایی که بر نمیگردن... جایی میرن که بر نمیگردن !

من دقیقا میخوام بدونم اونجا کجاس:/
Asal :)

الان مهربونم دگ ...میخای از اون داستانای سان لازم بگم؟؟؟

پس ببین چقد مهربونم الان

نه نه همینجوری خوبه😂😂
مهربون خودمی
Jung FaFa

عسل کجایی نیستی :/

سلام :///

عسل
لوک بد شانص

میرن دسشویی شاید

میرن سرویس بعد هیچوقت برنمیگردن؟؟؟ لوک اول فکر کن عزیزم
لوک بد شانص

شاید انقد میرینن تا دل و روده ـشون از تو باسنشون بیاد بیرون

جررررررررررررررر😂😂😂😂
Asal :)

سلام لاو ...خوبی....هستم چرا...

:)

 

عاره لوک راس،میگه....میرم دستشویی...اسهال دارن...زمان میبره ریدنشون😂😂😂😂💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

فافا

😂😂😂😂
Jung FaFa

ببین... 

ببین چقد بی اعتنایی میکنه به من :////

نه جواب داد که😂
nanami •°▪¤°•▪

قبرستون =/

یه خدانکنه😂
☆°•~ ★•°~

میرن پیش ى نفر دیگه :]

اگه بر نگردن بهتره ک خبر مرگشون حداقل برگرده:]

شایدم میرن جهنم مستقیم

لاو نکن دلم ریش شد
لوک بد شانص

😐

:///
Asal :)

شهلا عکس بچگیتو دیدی

😂😂
Jung FaFa

عه اومدی؟؟ ☺️

آره خوبم مرسی تو بهتری؟ 

نظرارو میزنم خودش تایید شه کی حوصله داری😂
Asal :)

عاره لاو ..خوبم😚

لاو:/
Jung FaFa

فدااااه بوصصصص

بسه بسه همون خاشوور بازی درار
Jung FaFa

آره اینجوری بهتر شد 😏

چیهههههه چیییییهههههههه؟؟؟؟؟

مگه آدم نمیتونه خواهر شوهرشو دوس داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟

اینکه داداشمه واااااای به حال بقیه 

اه... 

://///
Jung FaFa

کاری نکنین کلا لفت بدم :////

نه نه😂
Asal :)

بله لاو....هنو سر اون شوخی خرکیت بات قهرم😓

یااا جدی گفتم که
Asal :)

😓😓😓😓

جدی گفتی.....منکه بت گفتم پشمک....خودت گفتی نع.....غلط،کردی اصن

برو میخام گریه کنم

نهههه ببخشیددد گریه نکنننن
دیگه اذیتت نمیکنم
Gloxinia M.R

بعضیا میرن سمت رویاهاشون

بعضیا هم دنبال بدبختیاشون

یه درصدی هم میرن دور دور دیگه دلشون راضی نمیشه این سمتی راهشونو کج کنن

به همین سادگی فراموش میکننمون

اه چه دنیای:/
Gloxinia M.R

:-\ :-\ 

:)
Namgar Kim

نمیدونم

چون شاید یه جایی رفتن که آنتن نداره☝🏼

چه دلیل قشنگی😂😂
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

?When we all fall asleep ...where do we go

اینم حرفیه
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

اسم آلبوم بیلی آیلیشه

من فکر کردم داری جواب میدی😂😂😂
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

نوچ داشتم بیلی گوش میکردم ولی در ج سوالت

می رن ک تو تنهایی خودشون غرق شن...انتظار بکشن نشئه شن...گریه کنن بخاطر چیزایی ک از دست دادن

 

هوم
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

سوالی بود در خدمتم

یه سری می رن تنهایی درد بکشن...مث من بر این  باورم ی کشته بهتر از ۱۰۰ تا مجروحه

می رن تا آسیب نزنن...می رن آسیب ببینن...تنهایی

 

من با این مخالفم
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

من صددرصد موافقم

رو حرف من حرف نزن آپا وگرنه طلاق ننمو میگیرمااااااا

یه نفر آسیب ببینه بهتر از ۱۰ نفره

یااااا:/// من مخالفمممم
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

طلاق میگرمممممممممممممممم من طلاق اومامو میگیرممممممممممممممم

وقتی ببینی داری آسیب میزنی فقط باید بری...اگه آسیب بزنی بیشتر آسیب میبینی...بااااااید بری

اگه نری خیلیا ضربه میخورن...

من اوماتو طلاق نمیدم:/
اوکی قبول😑
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

:/

آفرین با من بحث نکن من پارتیم کلفته

😬⁦👊🏻⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan