چرا اینکارو با من میکنین اخه😂

  • ۱۲:۰۲

پست دیشبم بیشترین لایکو خورده😂😂😂😂

من جررررررر

ینی انقدر داغونن😂😂

  • ۷۱
لوک بد شانص

حتمن بحله

ای لطافت:/
Stupid Lion :|

جرررررررر ۱۹ تا لااااایک 😂😂😂 

پستای من معمولا سه چهار تا فقط :> 💔🤧

😂😂😂
حتما لایکش تو دید نیس
لوک بد شانص

این چی بود الان 🤔؟

میخوام فش دادنو ترک کنم خودت بفهم چه گفتم دیگه😂
Stupid Lion :|

اه راس میگی... باید مث ام‌ویای ب‌پ ک با ۳۰ ثانیه بازدید میخورن ؛ یکاری کنم وقتی پستامو باز میکنین 

ب صورت خودکار لایک بخوره و نیازی ب لایک کردن نباشه دستتونم خسته نمیشه :> 😂😂

یکی ک قالب ادیت کنه سراغ داری؟ 😂🤦🏻‍♀️

😂😂😂😂
من قالب ادیت میکنم ولی اینی که گفتی😂😂😂
لوک بد شانص

😐...

بیشور تو اول مست کردن و سهم بقیه رو بالا کشیدنو ترک کن بعد برو سراغ چیزای دیگه...

باشه:)
Stupid Lion :|

😂😂💔

چند میگیری این آپشن رو اختراع کنی برام؟ 

من اگه شخم زن بودم باغچه خودمو شخم میزدم😂😂
لوک بد شانص

😐

:))
Asal :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

لوکککککک بکش بیرون از *** های من لنتی😠

راس میگهههه:////
لوک بد شانص

نمیخااااااااااااام

عبضی:/
لوک بد شانص

خودتی!

شوورته
Jung FaFa

میبینم لوک هنو درگیر اون مسئله کذاییه 😑

عاقا من از همین جا اعلام می‌کنم اون ماجرای شیر و... همش زاییده ی ذهن خلاق خودم بود... 

تامام :////

بعله😂😂

لوک:/
لوک بد شانص

بوتلیس خودش تایید کرد که 😐🤤

من یه زری زدم😂😂
Asal :)

لوک ببنندددددد

مگ من گاوم اصن....شیرم کجا بود گورخر

بلانصبت هانی
کافه ذهن ☕☕

:/

XD
خودم میدونم وب پر محتوایی دارم😂
لوک بد شانص

😐...

همیشه تو این خانواده به من ظلم میشد 😐...

😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan