وقتی بوتلیس از گمراهان بود:/

  • ۱۰:۵۸

از پایین به بالا بخونین مزش نره:/

خیلی سریع رفتم سر اصل مطلب ینی خودم جررر😂😂😂

بنده خدا تازه اومده بود بیان اذیتش کردم از بیان زده شد عاه 

خودش گفت بخشیده ایشالا که همینطوره:(

 

از پایین به بالا

جررررر برام توضیحم داد😂😂

انقدر عادم خوبی بود

 

از پایین به بالا

اینو خوشم اومد😂😂😂

اینو خود واقعیمو هم بش معرفی کردم تهش بخشیدم

خداروشکر

 

این دیگه فقط یکیه

خوشم اومد از برخوردش😂😂

حالا شوخیمم نمیگم چی بود ولی خا😂

 

اینم یکیه دلم نیومد اذیتش کنم خدایی اخه ببینید:(

دلم نیومد:(

 

از همشون حلالیت خواستم...

چقدر کرم داشتم:///

همشم ناشناس

تازه با اکانت خودمم نمیرفتما

ولی دیگه ترک کردم

بزرگ شدم دیگه

همشون برا یه سال پیشه

چقدر بی خیال دنیا میخندیدم عاه

دلم برا اون روزا تنگید یهو

الان اگه ناشناس اینگونه دیدید خدایی من نیستم

اینا هم که بخشیدن خداروشکر

دو تا دیگم بود میخواستم بزارم براتون ولی خب یکیشون اون وبشو پاک کرده بود

یکیشونم پستشو پاکیده بود نشد

همین دیگه زیادی زر زدم

  • ۶۷
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

من میرم وب بقیه ناشناس فش میدم اینام همشون میگن من میدونم کی ای الان حرصت گرفته 😂🤦🏻‍♂️

 

باز عاه کشیدی ¿ :| اینم ترک کن تا متروکت نکردم کَسَکم :>>>

😂😂😂دیگه میشناسنت پس

باش باش😂🤐
☆°•~ ★•°~

شماره تیمارستانو دارى اوما؟ 

اینجا فک کنم تیمارستانم نداره😂😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

ن باو اگ میشناختن ک با دشمناشون اشتب نمیگرفتن😂

عه😂😂😂⁦🤦🏻‍♀️⁩
نوکر مامی عسلم 💜

جررررررررررررر

😂😂😂
Stupid Lion :|

😂😂😂😂😂😂

درود بر شما! 

درود متقابل😂
نوکر مامی عسلم 💜

😐🍃

:/
نوکر مامی عسلم 💜

«[🥺💍؟]»

😂⁦👊🏻⁩
برو نظرات پست قبلو ببین 
ببینم باز از اینا میفرستی یا نه😂
نوکر مامی عسلم 💜

یا خدا 😨😐🍃

😂😁
نوکر مامی عسلم 💜

😐🍃

موفق باشی پسر😂
Jung FaFa

عسل به صراط خیلی مستقیم هدایتت کرده الان دیگه 😂😂😂

من از اولش هدایت بودم😂😂
Jung FaFa

آره خیلی :/

 

راستی من هنو نمیدونم چن سالته... 

عسل گمراهم نکنه صلوات😂

این یه رازه😂
Jung FaFa

روز قیامت عسل میفرماید:من فقط شما را به فساد دعوت کردم و من هیچ تسلطی بر شما نداشتم پس خود را سرزنش کنید:/

 

من خواهرتم مثلا... -_-

عهههههه عسلم خودش فرشتس
این کتاب دینی دهمه😂😂


عه مرسی که گفتی😂
بیا خصوصی بگم
Asal :)

یاااا عطی من کی گمراهت کردم؟😱

نه نه سر به راهم کردی تو
Asal :)

من فق در حوزه فرزند اوری یکم پکره میکنم البته گمراه ک نع اغوا میکنم😂😂😂😂😂

عطی،بی ناموسی حرف بزنم؟😂😂😂

😂😂😂😂اوکی اوکی
بزن ببینم😂😂
Asal :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کثافت😂😂😂😂😂😂

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

** ***** * *** *** *****

*** **** ************ **** ******** *** ****** ***** ** **** **** ************ **** *** ** ***** *** ***** ************* *** *** ******

**** ** ** ****** *** *** ******

**********

**** ****** ***** **** ***** ** * **** *** *** ****** ***** *******🔞💜

😂😂😂😂
خوب کاری کردم اینجوری همه میفهمن یو ار ماین
Asal :)

فلن ک قد موهای سرت صاحاب پیدا کردم...😓

ملت گه خوردن:///
مگه کشکهههه

ملت: عسل ایز جاست ماین
نوکر مامی عسلم 💜

تو باز مست کردی 😐🍃؟

برو بچه تا مشتم نیومده😂
نوکر مامی عسلم 💜

بزنننن

بزنننننن

( فعلن ) تنها پسرتو بزننننننن

دیوونه😂😂😂
نوکر مامی عسلم 💜

😐...

یکم کمتر مست کن...!

به فکر اون بدبخت باش...!

من دیگه مست نمیکنمممممم:///
نوکر مامی عسلم 💜

آرههههههههه معلومه هر هفته یه بچه پس میندازیننننننن

ایشالا ممد دنیا اومد میریم برا بعدی چش حسودا کور😂😂
نوکر مامی عسلم 💜

😐...

:/
Namgar Kim

خیلی زیاد بود😂

نخوندی😂😂
Namgar Kim

چرا بابا خوندم😂😂

بنده خدارو ایسگا گردی چرا😂

کدومو😂😂😂
اونموقع با این کارا عشق میکردم خا😂
Namgar Kim

آره همش ناشناس میومدی😤😤😤

یااااا اون موقع که وب تو میومدم که بزرگ شده بودم😂😂
اینا برا یسال پیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan