موقت موقت موقت

  • ۲۲:۳۰

ملت اگه شما یه وب داشته باشین

بگین خب

که خیلی براتون مهم باشه

خیلی توش خاطره داشته باشین

کسی توش نباشه و فقط برا خودتون باشه

ولی انقدر حرف توش باشه که همش براتون عین جونتون عزیزه

...

ولی اون وب لنتی حالتونو بد کنه

اذیت بشین با دیدنش

چه میکنین؟؟

چند بار سعی کردین پاکش کنین ولی منصرف شدین

حالا چیکار میکنین باهاش؟؟

 

+جون من جواب بدین شما بگین بهتر تصمیم میگیرم:/

  • ۵۶
Jung FaFa

پاکش نمیکنم فقط زیاد بش سر نمیزنم چون  اگه زمان بگذره  دیگه حالمو بد نمیکنه :/

من نزدیک یه ماه نرفتم سمتش ولی امروز..
خاک پای پری و نیک😐

خب.....

تصمیم گیری رو می سپرم به بقیه دوستان...

با اجازه...

🙏💜

لطف کردی عزیز😂😂
Stupid Lion :|

اگه نظر منو بخوای

هرچیزی که حالمو بد کنه یا اذیتم کنه از شرش خلاص میشم :) 

ولی بیشتر فکر کن.. شاید اونقدرام نگه داشتنش اذیتت نکنه...

مرسییی بیشتر باید فکر کنم
Jung FaFa

نباس بری دیگه :/

خب یهو هوس کردم
به خودم قول دادم برا اخرین بار..
نوکر مامی عسلم 💜

میرم یه لیوان قهوه میخورم و به آخر سریال فرندز فکر میکنم...!!

:/ من جدی پرسیدمممممم
خیلی مهمه برام
نوکر مامی عسلم 💜

منمممممم نمیدونم "جدی" چیه اصن

لوس:(
Jung FaFa

بت قول میدم یه سال دیگه بری سر بزنی ممکنه حتی بخندی... 

من که خودم اینجوریم معمولا با گذشت زمان خیلی چیزایی که ناراحتم میکردن برام خاطرن یا حتی خنده دار🙃

واقعا؟؟ ینی بزارم بمونه
Jung FaFa

اگه اون بخش خاطره انگیز و دوس داشتنیش به بخش ناراحت کنندش می ارزه... 

بنظر من البته:) 

 

اون بخش خاطره انگیزش چیزیه که باید فراموش کنم:/
ینی ریدم تو اون وب اه:/
Jung FaFa

عن گیجه ی بنفش گرفتم باز 🤦‍♀️

بش فکر نکن😂😂😂
Jung FaFa

باشه به کرمریزی جدیدم فکر میکنم 😏

باز چه کردی😂
Sarah 🌌

پاکش میکنم

مهم اینه حالم خوب باشه

نگه داشتن خاطره بی فایدست ... چون فقط گذشتست 

من الان توی حالم

ساراییییی
اینم حرفیه
مرسیییی
Jung FaFa

هنوز نکردم میخوام بکنم 😌

جون من کسیو بر علیه من نشورونیا😂
Sarah 🌌

فدات عطیه جونم

قرار نبود باشم ولی خوب تو فرق داری گفتم شاید منم کمکی کرده باشم

خدانکنهههه
چرا نباشی خب:(
Jung FaFa

به شرطی که پشتم باشی 😚

 

چشم😂
Jung FaFa

عااافرین داداش خوب😍🤣

اونیمی دیه نمیشه که پشتت نباشم
Jung FaFa

بوص❤️

بوس متخابل
♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲 ♡

نگهش میدارم...🙃

اوکی مرسی
Asal :)

تصمیم با خودته...

اما ی نفس،عمیق بکش و ی زندگی جدید رو شرو کن....بدون نوشته هایی ک ناراحتت میکنه

من دو سال پیش ب شدت بد بودم ....داستان مینوشتم...ی رمان تقریبن....و تمام حال بدم رو تو داستانم و شخصیت هام پیاده میکردم...وختی حالم یکم بهتر شد همه ی دویست تا A4 رو ریختم تو آتیش ...بعضیشاشو پاره کردم....

نمت انکار کنم گاهی دلم خعلی تنگ میشه واسه داستانم....اما خب الان ک نمیخونمش پس از حال بدم کمتر یادمه...و این خوبه

:)

پ ن : چقد زر زدم😓

نه خوبه اوکیه😂😂
Namgar Kim

نمیدونم

چون کلا یه دونه وب دارم😂😂

ینی خوشم میاد سعی نکردی خودتو بذاری جاش😂😂😂
mochi ^-^

نگرش میدارم مطمئنا

اوکی مرسییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan