لبخندش:)...!

  • ۲۰:۲۸

 

دانلود

+میدونم اصن موزیکش باش جور نیسXD

  • ۶۵
Jung FaFa

موزیکشم خوب بود... 

تو الان بابابزرگمی 😐

بیا بهش فکر نکنیم باشه تو اونیمی😂😂😂
Jung FaFa

آره سعی میکنم... سخته واقعا 😂😑

نسبتا تو بیان انقدر پیچیدس که بخوای همشونو ببینی تهش یجوریی بهم وصل میشن که داغون میشی😂
OMID MD

ممکنه لینک کنید

چه کنم؟؟
منظورتون لینک دانلوده؟؟
چشم
Jung FaFa

یهو دیدی از کلا لفت دادم :/

نه دیگه اینکارو نکن عه😂
Jung FaFa

فقط به خاطر خانواده ی نفله ای که پشتم نیستن باشه -_-

یااااا کجا پشتت نیستیممم😂😂
Jung FaFa

والا تو بیشتر از من پشت برادر زنتی

دوروغ میگم بگو دوروغ میگی :/

ای جی؟؟😂😂😂😂😂
اصلا ما همیشه دعوا داریم با هم
Jung FaFa

هعییی 

اینم شانس عنونه ی منه 

حالا که دختر پریا و لوک شدم ببینم وضعیتم تغییری میکنه یانه :/

یا به این خوش شانسی داداشی مثه من داری😂😂
Stupid Lion :|

وای این اهنگه *------* من مرگ.... 💙

ارهههه جین خوش صدا
Jung FaFa

اوهوم واقعا تو تنها دلیل زندگیمی 😂

جان؟؟؟😂😂😂
عسل!!!!
Jung FaFa

چته چرا عسلو صدا میکنی عین این زن ذلیلا😮

میخوام ببینه خارشورش چقدر شورشو دوس داره😂😂
Jung FaFa

خوبه 🤪😉😂

😂😂
Asal :)

لبخند کدوم خری بت ارامش میده گورخر😓

تو
Asal :)

مچتو گرفتم😁

تو ک لبخند منو ندیدی تا حالا😓

:/ تصور که میتونم بکنم
Asal :)

😓

موفق باشی

چرا اونشکلی میشی؟؟؟
جدی میگم عه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan